12.08.2016
Często komentowane 16 Komentarze

Battlefield 1: Zwiastun z BOMBAMI, EKSPLOZJAMI, DWUPŁATOWCAMI, LAWINAMI BŁOTA, CIAŁAMI MIAŻDZONYMI POD GĄSIENICAMI CZOŁGÓW I ANIOŁAMI ŚMIERCI ZAKUTYMI W MECHANICZNE ZBROJE [WIDEO]

Battlefield 1: Zwiastun z BOMBAMI, EKSPLOZJAMI, DWUPŁATOWCAMI, LAWINAMI BŁOTA, CIAŁAMI MIAŻDZONYMI POD GĄSIENICAMI CZOŁGÓW I ANIOŁAMI ŚMIERCI ZAKUTYMI W MECHANICZNE ZBROJE [WIDEO]
Jak słusznie dedukujecie najnowszy materiał z Battlefielda 1 skupi się na pojazdach. Brak na nim koni, co rekompensujemy sobie stosowną miniaturą.

Łapcie garść nowych ujęć z rozgrywki uzupełnionych o gadające głowy, które powiedzą Wam, co należy o grze myśleć:


Grę sprawdzimy w akcji już 21 października (oczywiście i na pecetach, i na XBO, i na PS4). Jeśli macie chęć, by przetestować ją wcześniej, dobrym pomysłem jest zapisanie się do betatestów (co można zrobić pod tym adresem).

16 odpowiedzi do “Battlefield 1: Zwiastun z BOMBAMI, EKSPLOZJAMI, DWUPŁATOWCAMI, LAWINAMI BŁOTA, CIAŁAMI MIAŻDZONYMI POD GĄSIENICAMI CZOŁGÓW I ANIOŁAMI ŚMIERCI ZAKUTYMI W MECHANICZNE ZBROJE [WIDEO]”

  1. Jak słusznie dedukujecie najnowszy materiał z Battlefielda 1 skupi się na pojazdach. Brak koni rekompensujemy sobie stosowną miniaturą.

  2. Łeeee, nic o koniach… buuu… clickbait 😉

  3. Spokojnie, 16 sierpnia o 21 będzie pokaz rozgrywki na pustynnej mapie i tam będą konie 😀

  4. Ja kurna mam nadzieję że też singla pokażą a nie tylko multi. Ja wiem że BF to przede wszystkim multi ale jak już singiel robią to też by go mogli zaprezentować. Oby nie było jak w poprzednich częściach ale coś czuję że tak będzie.

  5. Te czołgi… jeżdżą na oko 5x szybciej niż w rzeczywistości.

  6. @Pecetowiec|Ojej, to już koniec dla tej gry. Przecież te czołgi nie mogą tak szybko jeździć. To nie jest prawdziwe. Wszystko musi być tak jak było w rzeczywistości. 3/4 gry powinno się przesiedzieć w okopie będąc chorym na Tyfus.

  7. Sprawdzimy grę jeszcze wcześniej… Po Gamescomie ma być otwarta beta.

  8. @Pecetowiec|Przeciez DICE mowilo, ze majac do wyboru realizm i grywalnosc, tworzac rozgrywke postawi na to drugie, bo nie robia symulatora pola walki w klimatach WW1, tylko majacy dostarczyc graczom jak najwiecej rozrywki tutyl jedynie osadzony w tamtych realiach. Jesli tutaj czepiasz sie sie predkosci czolgow, to czemu w poprzednich odslonach serii nie czepiales sie braku zacinania sie i przegrzewania broni, albo tego, ze kazdy zolnierz mial spadochron?

  9. Trochę słabo to wygląda.

  10. RASTAFANGAMES 12 sierpnia 2016 o 12:25

    Gra,a raczej jej kolejna część zapowiada się naprawdę fajnie.Fani pierwszej wojny światowej będa zadowoleni 😉

  11. POPISowyNumer 12 sierpnia 2016 o 16:14

    @Tesu @Zurass|Problem polega na tym, że szybciuchne tanki otrzymują przewagę, której nie miały w realiach.|I jeśli Dice nie wspomoże odpowiednio broni przeciwpancernej, to czogłi będą jeszcze łatwiejsze w obsłudze, niz gdyby były 'tylko’ przyśpieszone.

  12. EastClintwood 12 sierpnia 2016 o 16:28

    Zawsze lubiłem grę czołgami w tej serii ale coś jakoś… nie pasuje mi ten feeling który widzę na gameplayach. Mark IV ma feeling kartonowego pudła a FT17 jak był w rzeczywistości piździkiem tak i w BF też jest. Może to subiektywne odczucie, tęsknię za czołgami z BF3 – naprawdę świetne akcje się robiło i gameplay nimi był okropnie przyjemny – mocno dynamiczny, bez udziwnień, rubberbandingu i lagów jak w czwórce.

  13. EastClintwood 12 sierpnia 2016 o 16:30

    Czołg powinien być właśnie tą ciężką maszyną, trudną do pokonania – wynagradzającą tych którzy nauczyli się nim grać i czekać na jego spawn. W czwórce i zgaduję że w jedynce DICE chyba poszło w niwelowanie mocy czołgów w imię balansu czyniąc gameplay mocno nieprzewidywalnym co imo wcale nie jest zaletą.

  14. EastClintwood 12 sierpnia 2016 o 16:34

    No i żenująca maszynka do zjadania pocisków z czwórki – ulepszenie całkowicie psujące gameplay. Dużo lepsza była mechanika z pancerzem reaktywnym w BF3. Nie odnawiał się dopóki nie został naprawiony, mądrze grając dało się przyjąć trzy strzały ale ani jednego więcej do tego zmniejszało to ingerencję zewnętrzną w pojedynki czołgowe co było naprawdę kozackie na mapach jak Operation Firestorm – to wzajemne czajenie się na siebie, wiesz że tam jest czołg wroga i chcesz uderzyć od tyłu gdzie nie ma reaktywnego.

  15. Zauważyłem że ulubionym zajęciem użytkowników tej strony jest krytykowanie praktycznie każdej gry w komentarzach o której pojawia się news. Wytykacie wszystko jak recenzenci na filmwebie xDA ja uważam że jeżeli coś jest w jakiś sposób zrobione to nie jest zrobione tak bez przyczyny.

  16. @POPISowyNumer|Z tym, ze w przeciwienstwie do poprzednich odslon gry tutaj kierujac czolgiem nie bedziesz mogl jednoczesnie strzelac i obserwowac otoczenie w promieniu 360 stopni wokol siebie, a tylko w waskim stozku przed czolgiem, wiec latwiej bedzie podejsc. Bokami beda mogli sie zajac pasazerowie, ale z gameplayu widac, ze ich pole widzenia i razenia tez jest mocno ograniczone. Wieksza mobilnosc poniekad to wynagradza, inaczej czolg bylby latwym celem dla bombowcow i ladunkow piechoty.

Dodaj komentarz