Battlefield 1943 i Battlefield: Bad Company 2: Onslaught – Wersje PC oficjalnie w koszu
Menedżer generalny w DICE, Karl Magnus Troedsson na oficjalnym blogu Battlefielda oznajmił, że skasowano PC-towe wersje Battlefielda 1943 i dodatku Onslaught. Powodem jest fakt, że twórcy chcą skupić wszystkie swoje siły na Battlefieldzie 3. Jak pisze:
W mojej codziennej pracy patrzę na nasz plan wydawniczy i możliwości studia, porównując je z naszą ambicją do tworzenia niesamowitych rzeczy. Często muszę przeprowadzać trudne rozmowy związane z tym, na czym skupimy siły studia. Częścią tego wyzwania jest znalezienie odpowiedniej równowagi pomiędzy pracami nad czymś nowym, a już wydanym […].
Jak dodaje:
To jedno z tych rozdroży, gdzie muszę podjąć trudną decyzję. Choć będziemy ciągle wspierać Battlefielda: Bad Company 2 oraz poprzednie nasze gry, czas spojrzeć w przyszłość, na kolejny wielki krok dla DICE – wydanie Battlefielda 3, napędzanego potężnym silnikiem Frostbite 2. Nasz cel jest jasny: zamierzamy stworzyć najlepszą grę z serii Battlefield i zrobimy co tylko trzeba, aby uczynić z niej największą premierę w historii studia. Wiemy, że niektórzy z was z niecierpliwością czekali na Battlefielda 1943 i Battlefielda: Bad Company 2 Onslaught w wersji PC. Z przykrością oznajmiam, że te dwa tytuły są oficjalnie anulowane. Zamiast tego nasze utalentowane ekipy skupią się na dostarczeniu najlepszych wrażeń przy okazji naszej kolejnej ogromnej premiery.
Zastanawia nas tylko kwestia dodatku Onslaught – rozszerzenia, które początkowo miało nie trafić na PC. Dlaczego zapowiedziano wersję pecetową DLC, skoro i tak po jakimś czasie została ona anulowana?
Czytaj dalej
68 odpowiedzi do “Battlefield 1943 i Battlefield: Bad Company 2: Onslaught – Wersje PC oficjalnie w koszu”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Studio DICE wreszcie wyjaśniło kwestię Battlefielda 1943 – shootera, który latem 2009 roku ukazał się na konsolach i miał zawitać także na PC. Po wielu miesiącach zwodzenia, twórcy gry oznajmili, że anulowano komputerową wersję produkcji. Do kosza trafił także pecetowy dodatek do Battlefielda: Bad Company 2 – Onslaught.
Głupio ;(
Zrobili nadzieję ;/
Rozumiem, że teraz wszyscy twórcy przerzucają się na taktykę „robienie pecetowców w nie powiem, co”. Obyście się na tym przejechali.
A tu coś na pocieszenie:|http:twitter.com/Demize99/status/32923042749358081
To są złe wieści (tzw. bad news)…
Szkoda że nie będzie 1943, za Onslaught płakać nie będę.
Szkoda, chciałem polatać nad Wake Island.
Szkoda.Bf 1943 na pc bylby strzalem w 10
ja pod hasłem „Choć będziemy ciągle wspierać Battlefielda: Bad Company 2” czuję może nowe mapki dla Vietnama:D?
Ja bym wolał raczej nowe mapki do standardowego BFBC2. Jeśli chodzi o nadchodzącego BF3 dla mnie ideałem było by połączenie BF2 z BC2.
Może będzie coś z IIWŚ 🙂 kto wie…, ale zapewne powalczymy w czasach współczesnych… eee…
Najlepsze to to że spora społeczność jak złożyła Pre-Other BF1943 i zapłaciła to po dwóch latach się dowiedziała że zrobili ich w h… eee… balona.
Matison niestety masz rację a ja zmarnowałem 10zł na bon teraz chciałem zamienić np. na vietnama to nie mogłem nie fajne ze strony EA
a mnie cieszy to bo to oryginalny Battlefield a nie jakieś BAD Company jest sercem serii i to BF3 ma być królem FPSów online.
Cieszy, że BF 3 zapowiada się świetnie, a smuci brak Onslaught i 1943. A ten Onslaught fajny?
Dobrze i źle chętnie zagrał bym w 43 ale cóż trudno gdyby wsparcie dla moderów było takie jak w BF42/BF2 na pewno byłob y łatwiej ale poczekamy na BF3
Przykro mi, bo 1943 jest naprawdę fajną odskocznią od Kal of Djuti
A dziś właśnie dotarła do mnie paczuszka z B: BC 2 + V i mnie tu połechtali taką ulotką „Battlefield 1943 – nowa, rozbudowana wersja PC. Już wkrótce”… Pfff…
Haha nie przejmujmy się… Konsolowcy nie zagrają w wiele z wspaniałych PeCetowych tytułów ;p
mam nadzieje, że zwrócą kasę albo umożliwią pobranie gry o tej samej cenie
Przekaz jest prosty „kup konsole a nie będzie problemów” 🙂 po moim trupie 🙂
FPSy na konsolach to dla mnie jak jedzenie zupę widelcem… MYSZKA (teraz to już gryzonie) to najlepszy kontroler for ever!
Trzeba wziąć trochę AK-47 i spytać się kogoś gdzie to studio dokładnie jest.
Dzisiaj grałem na PS2 w MoH Rising Sun i gdy w końcu jedną osobę zabiłem to na pc bym już całą misję ukończył.
@mctrawka Haha nie przejmujmy się… Pecetowcy nie zagrają w wiele z wspaniałych konsolowych tytułów ;p LoL a jak ktos ma dobrego PC i Konsole albo kilka to co zrobisz …? Ja nie nazekam ani na PC ani na konsole Sam zarobiłem na to co mam a takie dzieciaki z zazdrosci badz zlosliwosci stac tylko na pojazd konsolowcow szkoda slow…
Zgadzam się z Tai1984 Racja, to wredne ze strony DICE, że nie wypuszczę 94 i Onslaught na PC, ale miejcie pretensje do nich, nie do konsol i konsolowców. Czyżby zapowiadała się kolejna międzyplatformowa wojna, jak w przypadku newsa o konsolowej wersji Wieśka…?
Jeżeli ktoś ma przynajmniej średniego PC może zagrać w większość (a na pewno w te najlepsze) tytuły do PS2 włącznie, choć niestety w nie do końca legalny sposób 🙂
EA to naprawdę ma narąbane we łbie. Wy wierzycie że BF3 to będzie cudo. Zobaczycie że to schrzanią i dopiero będzie po paru aktualizacjach hulało. W Bad Company 2 też ile było narzekania i dopiero po patchach naprawili. Ja tam w żadne słowo EA nie wierze. Tym bardziej w BF3 że będzie najlepszy na PC. A taka będzie prawda że EA oleje graczy PC.|Ile kasy oni musieli przerżnąć na to. Później nie dziwota że oni są na minusie, jak takie cyrki odwalają. Dodatek olać, mi najbardziej szkoda tego BF 1943.
Ja nie mogę jak tak można !!! Onslaught jest super i nie trafi na PC chodź na PC w BC2 najwięcej ludzi gra , PS3 i Xbox360 wymiękają . I taki numer zrobić nam PC-towcom super :/
Według /bfbcs.com/pc to na PC gra sprzedała się w liczbie 2 402 065, X360 – 2 602 103 a na PS3 – 2 098 488Myślę że w BF 1943 też było by dużo chętnych a dzięki temu były by pieniądze. Ale że EA lubi tak marnotrawić pieniądze to ich sprawa. Tylko później dostajemy buble pokroju Medal of Honor bo kasa poszła na marketing zamiast na grę.A to okładka, która była w pudełku Bad Company 2http:wgrajfoto.pl/pokaz/img0211/194300019991.jpg
tai1984 jedyny mądry – zazdrość niektórych zżera, że ktoś ma konsole i może w tą czy inną grę pograć – to najlepiej go zjechać bo to łom i casual – szkoda słów na niektórych idiotów…
JA CHCE Onslaught NA PC to nie fair że PS3 i Xbox360 dostali a my PC nie . Chce tego i już ! A nie co oni sobie myślą że pc jest gorszę . Mamy kupić konsole to będziemy mieć ? Nie ma mowy ja chce Onslaught na PC !!!!
Nie ma to jak wypinać się na społeczność graczy, którzy zdemolowali eggsboxa i ps3 w pogoni za mapą Hastings…
Onslaught na czym polega ten dodatek?
DanteSynSparty nie patrzyłem obrazka ale pewnie chodziło o Battlefield 1943 takie z czołgiem i o teraz EA mówi: Nie chce nam się.
Ma to sens. Wierząc w obietnice i założenia Karla Magnusa Troedssona poświęcenie przeciętnego BF 1943 i fajnego, choć jednak, dodatku do BFBC2 za cenę „stworzenia najlepszej gry z serii Battlefield” nie jest chyba dużą stratą. Żal jednak, że tak się stało. Pytanie tylko: Czy było to konieczne?
Battlefielda: Bad Company 2 mam na PC. Czy muszę kupić podstawkę na PS3 żeby zagrać w Onslaught? Czy może to będzie samodzielny add-on?
@Murks To jest tryb coś jak Podbój tylko masz 1 punkt na samym początku i musisz go przejąć potem następne masz , wszystko dzieję się nocą i jest na czas , chyba kto szybciej przejmie wygrywa ( chyba bo nie grałem bo mam bc2 na pc ) . bourbonKid zgadzam się z tobą . Radoslaw chyba trzeba mieć podstawę ale poczytaj dokładniej w necie
mariusz16 ten dodatek to coop kontra boty:D
Battlefield i w ogóle FPSy zaczynają być olewane w wersjach na PC mimo że tam się narodziły. Auto Aiming i bezmysle bieganie jednak wzięło góre 😉 „najlepsza gre z serii battlefield ” najwieksza premiera w historii studia” ? BF2 > all ( a na pewno lepszy od tej zabugowanej wersji bc2 na pc ). ” To co wychodzi w tej chwil to nie jest juz Battlefield tylko „fajna strzelanka na konsole”. Pozdro
EA nie może się ciągle ustosunkować jakie podejście ma dla PCtów. Z jednej strony mówi, że nie olewa graczy, że ich gry na blaszaki będą dopracowane. Z drugiej strony anuluje projekty. Bardzo mi przykro z tego powodu, jako zapalony gracz na PC i fan gier EA. Pozostaje chyba kupić konsole.
EA nie może się zdecydować jakie ma mieć podejście dla PCtów. Z jednej strony mówi o tym, że ich gry na blaszaki będą dopracowane i traktowane na równi z konsolami. Z drugiej strony jednak usuwa projekty, które już dawno powinny ujrzeć światło dzienne. BF:1943 był wielokrotnie przekładany. Bardzo mnie smuci cała sytuacja, jako zapalonego PCtowca, jak i fana gier EA. Pozostaje chyba tylko kupić konsole…
Cholera. Nie mogę się przyzwyczaić do tego, że pisząc posta wyskakuje błąd o zerwaniu połączenia z serwerem. Gdy piszę drugiego posta okazuje się, że są oba. Bardzo bym prosił o usunięcie jednego (tego też).
Lol przecież to już dawno było wiadomo.
Czekałem na BF 1943 od czasu zapowiedzi … . Nie doczekałem się ;/
Dawno bylo wiadome co do bf1943… Ale Onslaught?|Przeklinam Cie Dice, robisz dobre gry ale kurde czemu tak dlugo nas zwodziles?|Swoja droga jak sobie pomysle ze nie pogram sobie w specjalna mape w bf1943 ta only samoloty to mnie jeszcze bardziej wnerwia ten komunikat
STFU !! 😉 niech robia BF3 🙂 … kiedy beta?
Battlefield: Bad Company 2 gram na na pececie, a Battlefield 1943 na swoim Xbox 360
Battlefield 1943 jest dużo lepszy od Bad Company 2