Battlefield 1943 – powody opóźnienia wersji PC

Battlefield 1943 – powody opóźnienia wersji PC
Zapewne wielu posiadaczy pecetów zastanawiało się, czemu studio DICE opóźniło premierę wersji PC Battlefielda 1943. Odpowiedzi udzielił jeden z twórców.

Przypomnijmy: ostatnio ujawniono, że gra pojawi się w czerwcu na konsolach Xbox 360 i PlayStation 3. Edycja na komputery osobiste zadebiutuje dopiero we wrześniu.

Jeden z twórców, Gordon Van Dyke, na oficjalnym forum tytułu wyjaśnił, że dodatkowy czas pozwoli na stworzenie najlepszej gry, jaką studio DICE może dać posiadaczom PC-tów. Zwrócił także uwagę na to, że Battlefield 1943 będzie pierwszym kontaktem silnika Frostbite z pecetami. A komputery są otwartą platformą, wymagającą dodatkowych rozwiązań, więc autorzy nie mogą sobie pozwolić na zwykłe skopiowanie konsolowego kodu. Twórcom ciężko było podjąć decyzję o opóźnieniu premiery, ale zdecydowali się na ten ruch, by zaoferować graczom jak najlepszy produkt. Oby Battlefield 1943 rzeczywiście nie był zwykłym portem z konsol.

12 odpowiedzi do “Battlefield 1943 – powody opóźnienia wersji PC”

  1. Tak chyba lepiej // Chyba lepiej będzie trochę poczekać, niż grać w _zabugowane niewiadomoco_ 😛

  2. OK! // Jeśli mam czekać dłużej i dostać więcej niż gdybym czekał mniej czasu to Ok ;]

  3. Płacz i lament // Płacz i lament ogarnia mnie jak widzę w jaką stronę dąży seria Bf 🙁 . Pewnie w następnej części samoloty będą się odbijać od ziemi żeby nie psuć fun_u jakimś 10 latkom na x-pudle.

  4. Rozpacz i Oczekiwanie // Zobaczymy co zrobią w tym czasie: kiepski port (like gta 4), zwykły port (like dead space) czy może za*****ty port dzięki któremu nie będzie potrzebny ani upgrade kompa o części ani o system bo wszystko będzie miało _normalne wymagania_ i zadziała na DX9

  5. 64 // jak już opóźniają premierę, to mogliby popracowac i zwiększyć liczbę graczy do 64 bo 12 vs 12 na wake sensu nie ma wogóle …

  6. // E tam, marketingowe gadanie. Zobaczą jak się sprzeda na konsolach to potem zobaczą czy opłaca się narażać tytuł na piractwo komputerowe… ;P Więc ja tam wiary tym słowom nie daję.

  7. // Pewnie okaże się że to _polepszenie_ wersji na pc ograniczy się do dodania kilku mapek do multi, które i tak później będzie można na konsolach jako DLC pobrać :/

  8. // Zapomnieli dodać, że obawiają się piractwa…

  9. Tylko spokój // Eee tam!

    Nie ma co się martwić.Każdy Battlefield był dla mnie _objawieniem_.

    Dlatego spokojnie i bez nerwów poczekam na rozwój wydarzeń.

  10. // 12 v 12 ma sens, kiedy mapy są dość małe…Może właśnie takie im wyszły ? 🙂

    Mówiąc inaczej – niestety nie pomyśleliśmy, że konwersja na PC będzie nieco trudniejsza niż dłubanie w nosie i zbyt późno zaczęliśmy nad nią pracować.

    Bullshit. Lies.

  11. Bf i małe mapy // Bf i małe mapy=Polska i dobre drogi 😉 a co do piracenia bf_a to troszke w to wątpie gdyż moduł single player w Battlefield praktycznie nie istnieje.

Dodaj komentarz