Battlefield 2042: EA będzie promować grę filmem krótkometrażowym [WIDEO]
![Battlefield 2042: EA będzie promować grę filmem krótkometrażowym [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/282c725b-2314-437e-a5c8-cb43ea271f6b.jpeg)
Nieco paradoksalne wydawać się może to, że im bardziej jakaś seria jest znana, tym większej promocji doczekuje się przy okazji premiery kolejnych odsłon. Gdy jednak w grę wchodzą budżety sięgające setek milionów dolarów, nawet jedynie umiarkowany sukces odebrany będzie jako porażka – a w takiej sytuacji sprawny marketing staje się równie ważny jak jakość samej produkcji.
Wie o tym doskonale Electronic Arts, które z czułością dogląda swojej najważniejszej tegorocznej premiery. O Battlefieldzie 2042 usłyszeliśmy już sporo – pokazano m.in. edytor trybów czy zwiastun bardziej tradycyjnej rozgrywki – ale wydawca stara się aktywniej wprowadzić nas w atmosferę tytułu i przedstawić nieco fabuły (być może po to, by zrekompensować nam brak kampanii). Stąd w przyszłym tygodniu premierę mieć będzie krótkometrażowy film osadzony w uniwersum Battlefielda 2042:
„Exodus” obejrzymy 12 sierpnia o 17:00.
Battlefield 2042 ukaże się 22 października na pecetach (Steam, EGS, Origin), PS4, PS5, Xboksie One i Xboksie Series X/S.
Czytaj dalej
-
CD-Projekt RED: 10 lat Wiedźmina 3. Przeżyjmy to jeszcze raz
-
Nintendo domaga się 4,5 miliona dolarów odszkodowania od moderatora Reddita....
-
Netflix zaprezentował nowy zwiastun 4. sezonu „Wiedźmina”. Premiera już...
-
Cliff Bleszinski pobłogosławił fanowski remaster pierwszego Unreala. „Młodsi gracze...
2 odpowiedzi do “Battlefield 2042: EA będzie promować grę filmem krótkometrażowym [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Cieszę się, że wreszcie zrezygnowali z kampanii. Ciekawi mnie jak wyglądać będą wymagania sprzętowe. Oby nie odbiegały bardzo od tych z BFV.
@Husar35|Graficznie pewnie daleko jabłko od jabłoni nie spadnie i poza kolorystyką będzie podobnie z wyglądem i wymaganiami wobec GPU. Trzeba się spodziewać jednak wyższego obciążenia procesora i pamięci RAM – większe mapy i więcej graczy.