Battlefield 3: Nowa łatka zmniejszy „taktyczne oświetlenie”
Przedstawiciele studia DICE poinformowali, że już wkrótce ukaże się nowa łatka do Battlefielda 3. Przyniesie ona ze sobą poprawkę do tzw. „taktycznego światła” – promieni wskazujących mierzącego w nas przeciwnika.
Alan Ketz, projektant mechanizmów rozgrywki w Battlefieldzie 3, za pośrednictwem swojego Twittera ujawnił, że nowy patch gry zmniejszy światło wskazujące celującego w nas wroga. W podstawowej wersji produkcji często bowiem oślepia graczy, szkodząc im zamiast pomagać. Jak będzie działać poprawiony system, możecie zobaczyć w obrazku nad newsem.
Ponadto zmniejszone zostaną obrażenia zadawane przez artylerię przeciwlotniczą, poprawione mają zostać także opóźnienia w sterowaniu w wersji na PS3. Niestety data premiery łatki nie jest znana.
Czytaj dalej
67 odpowiedzi do “Battlefield 3: Nowa łatka zmniejszy „taktyczne oświetlenie””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
a z tymi banami to faktycznie się lekko zbłaźnili, najperw ban za jakiś głupi bug, a zaraz łatka zmieniająca siłę oświetlenia 😀 moim zdaniem to trochę śmieszne wyglada, taka amatroszczyzna co nie powinno mieć miejsca przy takiej premierze i przy takiej firmie (o_O )
stamper2495 od kiedy to współczesne lunety odbijają światło słoneczne:D 2 wojna już dawno się skończyła:-)
@Nhilus milion razy tlumaczyc a wy dalej swoje bana dostali hackerzy a ci co wykorzystywali buga dostali reset statow >.>
Oświetlenie faktycznie przesadzone. Wielu biega z nim na mapach, gdzie z nieba spogląda słońce. Ofiarami są zwykle ci co latarki jeszcze nie odblokowali. Zdecydowanie jestem za.
@EZptrE|w „Leonie zawodowcu” odbijała 🙂 . Tak samo odbija w Battlefield 3. tylko jest to cholernie moim zdaniem przesadzone.
Siła oświetlanie powinna być zależna od odległości i mapy, otwarte jasne przestrzenie oczywiście oślepienie znikome z latarki, trochę większe z lasera, zamknięte pomieszczenia oraz mapy nocne większe siła oślepienia. Niech poprawią plutony i kilka innych błędów.
stamper2495 hahahahaha rozbawiłeś mnie z tym leonem buahahah:D no to skoro w leonie tak było to tak jest naprawdę:D o dżizus uff 🙂 no a ta latarka to to jest kolejny genialny pomysł skoro na upartego są może 2 mapy zaciemnione lekko:) pominę fakt celowników noktowizyjnych skoro sa ledwie 2 lekko zaciemnione mapy, grał ktoś w special forces w BF2 to wie co to były mapy nocne a tu latarke dają w dzień ROFL
wogule na ak czy m16 tak samo można te same lunety zamontować co na snajperkach a jakoś nie odbijają światła so ocb?:)
@EZptrE Można zamontować lunete max 6x. Poza tym nawet jakby zamontować snajperską 12x to i tak nie zmieni to zasięgu karabinu. Ja prędzej lunetą 7x z SW-98 z odblaskiem ściągnę Cię z 300 m niż Ty z 12x hipotetycznie bez odblasku do AK. Także ten cały odblask nie ma znaczenia w karabinach szturmowych. Ogólnie odblask jest w w BF3 w lunetach powyżej 6 czy 7x.
Po tym nowym cholernym patchu podczas gry w multi ciagle mam zwiechy, gdy wcześniej coś takiego nie występowało. Grrrr
Ziew męczy mnie ta gra, kolejna marka upadła, dobranoc:$
@Hedrox87 mówisz że zdejmiesz mnie z 300 metrów z SW, to patrz na to http:www.youtube.com/watch?v=6AFPGc15bn8 🙂
Przeciez latarka powinna oslepiac wrogow, nie wiem po co to zmieniaja.
@EZptrE|najwyraźniej mój humor jest zbyt wyrafinowany skoro nie zrozumiałeś mojego żartu.. :/ masakra. to że w rzeczywostości światła lunety nie odbijają (nie wiem noe sprawdzałem) nie zmienia faktu że lunety w bf3 światło odbijają. I jest tp mocno przesadzone moim zdaniem czasem. po co mi tlumik plmienia w snajperce skoro i tal widac odblask
sry za błedy piszę z telefonu
Patch dziś zassało wielkości 485.5mb , ale z tego co piszą na forum to to do serwerów. Z tego co przetestowałem to jakoś to lepiej łączy teraz i nie wywala już tak z gry. Co nie zmienia faktu że Nvidia dała by wkońcu jakieś dobre stery , bo zielone migawki dalej się zdażają i inne bugi w grafice.
właśnie ciągnę patcha ciekawe czy nadal będę musiał underclockować kartę czy nie