Battlefield 3: Rekordowa sprzedaż w Polsce

Jak ujawnił rodzimy oddział EA, w niespełna tydzień od swojej premiery Battlefield 3 rozszedł się w naszym kraju w liczbie 53 tysięcy egzemplarzy. Jest to rekordowy rezultat i – jak nie omieszkali zauważyć przedstawiciele firmy – wynik lepszy, niż uzyskany w ubiegłym roku przez Call of Duty: Black Ops w analogicznym okresie. Z kolei w ciągu dwóch tygodni obecności na polskim rynku produkcja DICE znalazła aż 66 tysięcy nabywców.
Ponadto Battlefield 3 na tzw. „otwarcie” zarobił w Polsce 7,18 milionów złotych, co jest wynikiem lepszym niż w przypadku filmów „Bitwa Warszawska 1920” (4,75 milionów złotych) i „Kac Vegas” (2,99 milionów złotych) i porównywalny z rezultatem osiągniętym przez takie hity, jak „Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach” (7,12 milionów złotych) i „Harry Potter i Insygnia Śmierci” (7,75 milionów złotych) w pierwszych trzech dniach ich wyświetlania w kinach.