Battlefield 3: Silnik Frostbite 2 w akcji [WIDEO]
W sieci pojawił się ciekawy filmik pokazujący możliwości silnika Frostbite 2 - technologii napędzającej tworzonego przez studio DICE Battlefielda 3. Dzięki temu możemy zobaczyć, jak mniej więcej będzie wyglądać wspomniana produkcja.
Frostbite 2 – silnik napędzający Battlefielda 3:
Czytaj dalej
73 odpowiedzi do “Battlefield 3: Silnik Frostbite 2 w akcji [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

W sieci pojawił się ciekawy filmik pokazujący możliwości silnika Frostbite 2 – technologii napędzającej tworzonego przez studio DICE Battlefielda 3. Dzięki temu możemy zobaczyć, jak mniej więcej będzie wyglądać wspomniana produkcja.
poprostu ładnie 😀
A gdzie „niespotykany dotąd poziom destrukcji”?
NIE POKAZANO DESTRUKCJI!!!! BUUUUU!!!! Ale nie no to wszystko wygląda super, szczególnie mi się podoba zmiana cyklu oświetlenia oraz dnia i nocy 😉 Gra będzie hitem(Mam taką nadzieję 😉 )
’I dlaczego zaoferuje „niespotykany dotąd poziom destrukcji”.’- no raczej nie. Filmik w całości o oświetleniu, ogólnie raczej nudne. ; )
„niespotykany dotąd poziom destrukcji”- znowu cholerny onet
Jestem strasznie ciekaw finalnego efektu..ogolnie silniczek ma potencjal o czym wszyscy wiemy:) Taki stalker z Frostbite 🙂
Too old. Ten filmik został pokazany na SIGGRAPH’10 w czerwcu.
Nawet na tej prezentacji nie użyli AA, pewnie znowu w grze będzie tak samo upośledzone jak jest w BC2.
patrze tak na tą pokazaną jako pierwszą klatkę schodową. Czy nie uważacie ze silnik ten(oczywiście opierając się na tym co pokazano) sprawdził by się nieźle w sequelu Mirrors Edge??
@Revendell- nie wokół AA(antyalaysingu oczywiście) grafika się kręci. Pożyjemy zobaczymy kupimy( lub nie)
Wchodze na strone patrze na obrazek… Mirrors Edge ! Może kontynuacja ?|A niee, to tylko Battelfield… 🙂
Fajnie, spodziewałem się zobaczyć jak działa system destrukcji, czyli wizytówka silnika, a tu jakieś światło tylko. Kogo to obchodzi (w tym przypadku)?
Niespotykany dotąd poziom destrukcji xddddddddddddddd Liczyłem na na prawdę jakieś super zniszczenia, że w końcu zobaczymy, a TU! OŚWIETLENIE!!!
Grafika utrzymana jest w stylu znanym z Mirror’s Edge… Może jest coś na rzeczy i już niedługo EA zapowie Mirror’s Edge 2? Oby! 😉
co to jest sie pytam ??????? oni tu niby destrukcje pokazać a tu nawet jednego wybuchu nie było. a światłem to sciany sie nie zniszczy……………
Świetnie, teraz zacznie się hype na tę produkcję i codziennie będzie o niej news… Jak o Bulletstorm.
Czy mi się zdaje czy BF3 będzie miał cykl dnia i nocy?!
Nic szczególnego narazie w tym siniku nie pokazali. Może te kolorowe kwadraty pokrywające ściany to takie oddzielne pola ulegające destrukcji. Te palmy na końcu przy napisie frostbite są żywcem wyjęte z BC2. Naprawdę nie wiem o co chodzi w tym filmiku.
Po tym screenie myślałem, że to mirrors edge 🙂
nic szczegolnego ale gra na pewno bedzie za******ta
„Niespotykany dotąd system destrukcji”. Poczekamy na trailer z rozwalanki i porównamy z Mercenaries 2…
Dużo się to od pierwszego Frostbite nie różni. Myślałem, że to będzie coś lepszego, ale jak już ktoś zauważył, pokaz jest z tamtego roku, więc teraz silnik wygląda dużo lepiej.
Hmm… 4:21min i żadnej destrukcji? No dobra – niech im będzie, ale oświetlenie (szczególnie wtedy gdy jest nieco ciemniej) robi wrażenie co nie? ^^
Szczerze ? Im dłużej oglądałem ten filmik tym mniej byłem pod wrażeniem. Po zobaczeniu grafiki newsa pomyślałem ,, Ale grafa” ale po obejrzeniu filmiku mój entuzjasm spadł o 40%
Grafika nie zachwyca, ale rok do premiery… |Oświetlenie? Boskie! Czekam!… aż rok…?
No fajnie ale gdzie ta destrukcja ? 😉 jakieś tam zmiany w grafice są ale chciałbym zobaczyć totalną rozwałkę ^^
@Niko No, jak masz monitor LiteOn ,,full HD”, albo jak nie w hd odtwarzałeś to nie ich wina.
Hmm, albo niektóre tutejsze komentarze źle zrozumiałem, albo niektórzy naprawdę myślą, że jest to prezentacja destrukcji? ;o Wystarczy spojrzeć na nazwę filmiku, wszystko wyjaśnia… A o systemie zniszczeń, to zwyczajny błąd w tekście. No chyba, że czegoś nie wiem/nie zauważyłem.
mikul1991 tak Mirror’s Edge zrobiło też Dice i mi się też w oczu rzuciło to że ten screen wygląda jak z ME, pozostaje tylko czekać na wiadomości o ME 2 😀
@SmiesznyGosc Śmieszny jesteś… Jak ty oceniłeś grafikę po kilku modelach(zapewne nawet nie dokończonych) na filmiku, który ma tylko pokazać nam oświetlenie ;o Zresztą na mocną poprawę w stosunku do BC2 też bym nie liczył. W końcu są jeszcze konsole.
Oceniłem to co widzę, a nie to co ma być i zaznaczyłem że jeszcze rok do premiery, więc to tobie radzę czytać ze zrozumieniem…
Grafika na początku jak w mirrors edge 😀
szkoda że nie pokazali destrukcji, ale na nią jeszcze za wcześnie
jaki rok do premiery? gościu nie znasz się nawet na kalendarzu także zachowaj swe puste oceny dla siebie 😉
Sam się dla siebie zachowaj człowieku. Nie masz się czego czepiać to się uczep monitora i wytykaj innym błędy. Wisz co to znaczy „w przybliżeniu” czy w szkole nie uczyli? Ok 10 miesięcy pasuje? Zastanów się co napiszesz, bo tak czepiać to się matki możesz że owsianka zimna… 😉
Ten nowy silnik prezentuje się naprawdę świetnie i mam nadzieję, że gra ukaże jego prawdziwe możliwości.
Poza tym to z prezentacji na przełomie maja/czerwca 2010, więc teraz powinno być dużo lepiej.
Nice 🙂 ,a co do wymagań czy coś już wiadomo na temat takowych? to że nie bd obsługiwać xp to jedno a reszta?.
gdzieś tak od 2:32 pokazują moją przyszłą robotę 😀
Prawdopodobnie tylko DX11, a na pewno lepsze działanie gry na systemie 64bit. Co do tego 1. zaznaczam że nic pewnego żeby nie było pretensji jak wcześniej -,-
Filmik z konferencji SIGGRAPH pokazuje głównie statyczne oświetlenie użyte w ME. Filmik jest stary. Nad silnikiem nieustannie pracuje studio DICE. Skoku jakościowego nie będzie za bardzo w porównaniu do BC2 gdyż gra trafi na konsole, będzie się różnić efektami dx10/dx11 i lepszymi efektami zniszczeń, większą ilością szczegółów i wyższą rozdzielczością. Wszyscy oglądacie ten filmik i się zachwycacie a nie wiecie nawet czym, to samo pokazał ostatnio Crytek w ich silniku.
Ważne jak zostanie przedstawione oświetlenie w przyszłych grach. W 2010 frostbite 2 był z tyłu za CE2 pod względem wieloźródłowego oświetlania. DO premiery rok, filmik z przed roku. 2 lata do premiery od chwili pokazania tego filmiku na targach. Efekty oświetlenia oraz cieniowanie będą dużo lepsze w BF3 korzystające w pełni z bibliotek dx11, może nawet będzie możliwość niszczenia źródeł światła czego brakuję w BC2 i mapki w nocy. Trzeba poczekać na pierwsze ss i filmiki z gameplay.
taa…mirrors edge wyglądało by na tym super(no chociaż unreal engine 3 jak na razie prowadzi w kwestii odwzorowania mimiki twarzy). a te piękne światła przypominają mi o tym jak słabego kompa mam
A czy on nie napędza BF BC2 ???
0:00-0:97 wygląda jak miejscówka z Mirror’s Edge. Może szykują dwójkę 😉 A w filmiku nie widać to co w Frost Bite najważniejsze czyli zniszczenia
Sam silnik prezentuje sie niezle, lecz nie jesto to nic co by mnie poruszylo. Jak na razie jest to ulepszony frostbite . Ewolucja, nie rewolucja.|grawek: W BFBC2 jest uzyty frostbite 1, a tu jest przedstawiony frostbite 2
Myślałem że zobaczę zapadające się budynki, a tu ledwo oświetlenie i cieniowanie.
@Palooon w BFBC2 jest użyty frostbite 1.5 a nie 1 …|Na razie pokazali oświetlenie -.- fajnie jakby pokazali totalną destrukcję 😀 |@SmiesznyGosc Nie czepiam się ale gra będzie chodzić jedynie na systemie 64bitowym, brak wsparcia dla win XP no i obsługa dx11 (tylko) …..
@KrissxD Tylko dx11 ? No to już jakieś jaja. Peceta mam rok i będę musiał kartę graficzną zmieniać….