Battlefield 3: Silnik Frostbite powodem braku narzędzi dla moderów

Narzędzia moderskie znacznie przedłużają życie gier, do których są wydawane - nie doczeka się ich jednak Battlefield 3. W jednym z w jednym z wywiadów twórcy gry stwierdzili, że głównym „winowajcą” jest silnik Frostbite, z którym moderzy po prostu by sobie nie poradzili.
Patrick Soderlund, prezes studia DICE, w wywiadzie udzielonym magazynowi GameStar, oświadczył, że Battlefield 3 nie doczeka się narzędzi dla moderów. Jak mówi:
W chwili obecnej, nie mamy zamiaru robić narzędzi moderskich. Jeśli spojrzysz na silnik Frostbite i to, jak bardzo jest on złożony, trudno byłoby ludziom modyfikować grę. Głównie ze względu na naturę naszego systemu określającego ustawienia poziomów, destrukcji i wszystkich tego typu rzeczy… jest to dość trudne. Uznaliśmy więc, że zrobienie moda byłoby dla ludzi zbyt wielkim wyzwaniem.
Czytaj dalej
113 odpowiedzi do “Battlefield 3: Silnik Frostbite powodem braku narzędzi dla moderów”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Heh a wszystko zaczęło się od tego kiedy IW ogłosił że w MW 2 nie będzie serwerów dedykowanych.|Dobrze to pamiętam 😀
@Aargh| primo – FB2 to obecnie najbardziej zaawansowany silnik. Nawet bardziej od CryEngine3. | |secundo – w wypowiedzi nie zaprzeczyli wydaniu toolsów… Jak byk pisze ’ W chwili obecnej’ | |Tertio – twój przykład wymówki mówi ’ chcemy się skupić na grze i DLC. Po wszystkim – wydamy toolsy’ – czyli z takiej sytuacji nie da się wyjść na czysto i nie masz smykałki do marketingu… |Tertio – twój przykład wymówki mówi ’ chcemy się skupić na grze i DLC. Po wszystkim – wydamy toolsy’ – czyli z takiej …
… sytuacji nie da się wyjść na czysto i nie masz smykałki do marketingu. | |A co do ceny – sam prawisz farmazony: dziś nawet w dniu premiery kupisz grę taniej, niż cena sugerowana. A co dopiero później… To jest biznes… | |A ty tej machiny jak większość nie ogarniasz 😛 Pouczysz się o tym choćby w średniej/na studiach to może połapiesz…
@KMyL, Hedrox87|Szkoda czasu i nerwów na dyskusję z osobnikami, które uważają prezenty dla składających preorder za dyskryminację(LMAO).
@Czechoslaw | +1| (tia – widać promuję google+ xD) | |W sumie czytając jego ostatnie reakcje mam nieodparte wrażenie karmienia trolla… a komentarze za krótkie, aby coś 'porządnie’ wytłumaczyć… | |Jak ktoś ma siły, niech się z nim bawi – ja idę spać…
@Aargh|Dyskryminacja byłaby wtedy, gdyby DICE losowało określoną liczbę osób, które dostaną mappack za darmo, a reszta musiałaby za niego bulić. Zresztą obejrzyj ten filmik: http:www.youtube.com/watch?v=L8mxgGGfduk
Też mi wytłumaczenie. 'Moderzy są za głupi, by sobie poradzili z silnikiem BF3′. Żeby się tylko nie zdziwił. A ja myślałem, że właśnie wszystko jest dla ludzi. Co mu szkodzi dać spróbować? Najwyżej później powie: „A nie mówiłem ;p ?” Tak naprawdę chodzi chyba tylko o to, by nikt się nie zbliżał do Frostbite’a 2. Panowie z DICE po prostu nie lubią się dzielić. Oj nieładnie…
@down|Dokładnie, jestem pewien, że moderzy jeszcze by go zaskoczyli:D
I właśnie zabił battlefielda 3. Założę się że ja bym nawet to ogarnął po jakimś czasie.
Oni nie wiedzą co uparty człowiek potrafi. Niech wypuszczą, co im szkoda, a przedłużą życie swojej gry na pewno.
imo gry brak modow nie zabije, w takim bc2 ich brak a nie widzę końca fragom chyba że ktoś ma na myśli żywotność powyżej 3 lat, co mija się z celem bo do tego czasu wyjdzie coś nowego
Czekamy na odpowiedź IW na to oświadczenie. Jeśli oni wypuszczą narzędzia moderskie, DICE z pewnością zmieni zdanie 😀
A nowsze (w sensie ukonsolowione) części CoD’a mają w ogóle jakieś mody?