Battlefield 3: Tak się bawi, tak się bawi… Be-Ef-Czy. Czyli minutowy trailer o systemie zniszczeń [WIDEO]
![Battlefield 3: Tak się bawi, tak się bawi… Be-Ef-Czy. Czyli minutowy trailer o systemie zniszczeń [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/27f6dd66-32d0-45f3-b6ff-ef92f14e79f1-1920x1080.jpeg)
Rywalizacja weszła w finalną fazę, to już ostatnie chwile, w których można przeciągnąć niezdecydowanych wyborc... graczy na swoją stronę. Nowy trailer z Battlefielda 3 chwali sie tym, czego rywal nie ma – systemem destrukcji. Zaawansowanym?
Trochę starych, trochę nowych scen – wszystkie „actual gameplay footage” z Battlefield 3 i wszystkie skoncentrowane na destrukcji:
Czytaj dalej
78 odpowiedzi do “Battlefield 3: Tak się bawi, tak się bawi… Be-Ef-Czy. Czyli minutowy trailer o systemie zniszczeń [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Rywalizacja weszła w finalną fazę, to już ostatnie chwile, w których można przeciągnąć niezdecydowanych wyborc… graczy na swoją stronę. Nowy trailer z Battlefielda 3 chwali sie tym, czego rywal nie ma – systemem destrukcji. Zaawansowanym?
Szkoda, że z gameplay jest jakieś 70% scen, a reszta to cut-scenka, = skrypt.
Co chciało EA/DICE pokazać w tym trailerze? Skrypty? Przecież CoD też je ma, a ostatnio również wypuścił pełny skryptów zwiastun.
lubro|dokładnie
zarąbisty
@lukasgures, to że pokazane z free-camery a nie oczu gracza to znaczy, że cut-scenka ? Zresztą, nawet w BC2 zaplanowane wybuchy NIGDY nie wyglądały 2x tak samo [czyli szczątki zawsze leciały w inne strony, więc to zawsze było liczone w czasie rzeczywistym przez silnik fizyczny]. Jestem ciekaw czy wszystkie budynki będzie wokoło można niszczyć tak jak tutaj….już sobie wyobrażam te jałowe pustkowia pod koniec map w multi niczym po zdobyciu Berlina w 1945 czy Powstaniu Warszawskim. <3
Dla widzę ułomnych oddzielny komentarz i Capsem – ZAPLANOWANE WYBUCHY NAWET W BAD COMPANY 2 ZAWSZE 2 RAZY WYGLĄDAŁY INACZEJ !! Jeżeli jakiś budynek czy samochód/czołg etc. miało wybuchnąć, to jego szczątki latały w inne strony a nie raz i sam wrak wyglądał inaczej.
hmm na tym trailerze antena na granicy kaspijskiej runeła na ziemię, podczas gdy w becie była niezniszczalna.oO
@k4cz0r – Że niby w BC2 zniszczenia nie były oskryptowane? Trololo. A map kompletnie zniszczonych pod koniec rozgrywki nie będzie, bo zniszczenia w BF3 będą względem BC2 ograniczone. http:news.tgn.tv/battlefield-3-destruction-is-getting-nerfed/
Ja mam już dosyć tego BF-A jest po prostu wszędzie, ja go na pewno nie kupię przynajmniej do czasu w Którym minie ten HYPE !!!!
Sporo robią szumu ale co się dziwić walka roku (BFvsCoD) ;P Wiadome jest że w pełnej wersji zniszczenia będą większe bo w becie zostały ograniczone. Nie narzekajcie na tą destrukcję przynajmniej dostajemy coś nowszego niż w kółko to samo co roku.
Fajne skrypty…
@ZefirekSan|Ileż można powtarzać, że w Becie zniszczenia były w dużej części wyłączone, aby nie pogarszać i tak tragicznej optymalizacji builda w końca sierpnia. A k4cz0r prawdę prawi. Nie sądzę, aby cokolwiek tutaj było oskryptowane. Szkoda, że SDK dopiero za parę miechów. Gdyby dobrali się do tego silnika jacyś pomysłowi moderzy, to by wszystkim szczęki opadły. A tak DICE w imię mniejszych wymagań musi rezygnować np. z całkowitego zawalania się kamienic, albo innych na prawdę dużych rzeczy. :/
@ZefirekSan A co to było?! TO BYŁA BETA! CHOLERA JASNA!!! WSZYSCY MYŚLĄ, ŻE BETA TO PO PROSTU PEŁNA WERSJA BEZ WSZYSTKICH MAP, A TAK NIE JEST. DICE naprawiło już dużą większość błędów w pełnej wersji, a te, których nie zdążyło naprawi w patchu, który został zapowiedziany na dzień premiery.
Czepianie się bugów w tym momencie jest trochę śmieszne, szczególnie gdy piszą to fanboye COD. Pewnie COD był wręcz idealny przy wypuszczeniu, nie miał żadnych błędów i nie było z nim żadnych problemów. W ogóle czepianie się błędów w trakcie bety jest śmieszne. Beta testy są chyba po to, aby je wyłapać. Po premierze to już co innego można ponarzekać jeżeli nie da się grać przez bugi. IMO DICE i EA zrobią wszystko, aby wszelkie niedociągnięcia naprawić szybko po premierze.
@Adamkosiu – Po pierwsze, nie trzeba być fanboyem CoD, żeby krytykować inną grę. Widzę, że im bliżej premiery BF3 tym trudniej to niektórym zrozumieć. Po drugie, czy teraz nie można wypuścić gry skończonej? Pewne rzeczy, takie jak command rose, VOIP czy wsparcie dla joysticków ciągle nie są gotowe http:uk.pc.gamespy.com/pc/battlefield-3/1199753p1.html. W dodatku jeszcze tydzień temu DICE nie wiedziało jaki jest problem z wersją PC. Nie chodzi tu o betę, a o wersję przesłaną mediom, która jest już bardzo
No „trochę” kassy marketing poszło… to będzie się przez najbliższe tygodnie działo 😛
blisko finalnej wersji http:kotaku.com/5847726/battlefield-3s-pc-multiplayer-is-funwhen-it-works. Nie rozumiem tak mocnego frontu ”fanów” BF. To chyba dobrze, że niektórzy widzą niedoróbki zamiast ślepo iść za EA/DICE.
@lubro i reszta codfanbojów. Ślepo to wy wskazujecie błędy gry której jeszcze nawet nie ma i twierdzicie, że na filmiku są skrypty bo w becie(która demem jak wielu twierdzi kuffa mać nie jest!!!:[ ) destrukcja była wyłączona. Ale i tak dzięki wam za rozrywkę… zawsze można się też przy takich dowartościować intelektualnie.:)
beta była by za duża na konsole gdyby zniszczenia były włączone
@dat troll – Lulz. Czym jest wybuch w 0:14? 0:44? 0:46? Reszta to wybuchy na ziemi, które w kilku przypadkach nie pozostawiły nawet małego leju albo walące się ściany, które widzieliśmy (i które IMO są oskryptowanymi fragmentami trybu single). Polecam trochę pomyśleć przed następnym takim komentarzem.
Proponuję poczekać na ukończony produkt przed myśleniem o myśleniu (nieskutecznym myśleniu) na temat rzeczy których nie ma. [definicja słowa IMO- mam własną (idiotyczną) opinię, a skoro kraj jest demokratyczny i mamy wolność słowa to jestem fajny i wara ode mnie. Wymyśliłem sobie, że mam racje, bo nie da się udowodnić finalnym produktem, że się mylę, wiec tak jest, że mam racje i jestem fajny i mądry.]
@AarghCodFanboy Czy ja wiem… Jak grałeś inżynierem to z granatnika (RPG; SMAW) można było rozwalać niektóre ściany budynków i wyglądało to całkiem nieźle, ale podobnie było już w BC2 (tam przy rozwaleniu większości ścian cały budynek się zawalał), więc nie jest to nic nowego. A jeżeli chodzi o efekty graficzne z tym związane, to przecież w becie nawet jak się ustawiło wyższe detale to i tak było zawsze medium. Faktem jest, że beta była pełna błędów. Mam tylko nadzieje, że do premiery większość naprawią.
@lubro wydaje mi się że oceniarz to przez pryzmat tych 2(00:44 i 00:46 to ta sama scena)scen . a nie wiesz ile frajdy daje ucieczka z walącego się budynku albo zawalenie tony cegieł na wroga.
Ja złożyłem zamówiłem preordera. Stówa du.. nie ma, więc mnie nie zbawi.|Beta była niezła, mimo licznych błędów (był to dość wczesny kawałek kodu). Jeżeli w finalnej wersji je wyeliminują – nawet jeżeli nie od razu – to gra będzie boska. Co prawda mój sprzęt nie pozwala mi zagrać na ultra, ale na medium pocisnę. Martwi mnie nieco zapowiedź tych wszystkich DLC, ale może będzie je można kupować pakietami w jakichś przecenach na origin… Pożyjemy zobaczymy.
nie wiem czemu mam wrazenie ze w tej czesci model zniszczen bedzie bardziej skryptowy niz mialo to miejsce w bad company2, ale poczekamy do pelnej wersji. |mimo wszystko raczej i tak pozostane przy starym BC2 bo pograniu w betę jakoś tak mam mieszane uczucia, no i to uruchamianie mnie straszliwie irytuje.
fakt beta ma błędy (np. killcam czasem pokazuje dziwne rzeczy) ale w takim cod ja na dobry pc musze czekać 4-5 min zanim mogę grać a tu nie ma takich problemów. i te pojazdy… w codzie czołg pojawił się (w multi) bodajże raz(nie grałem w trójkę) i był prawie niezniszczalny. a tu są zajefajne
dużo skryptów
@tom1984 2 na 14 to dużo?
Jak nie wymyślą dobrej optymalizacji to ta gra nie będzie działać na większości kompów, Crisis 2 mi chodzi bez problemów ale mam szczere wątpliwości czy w ogóle to by było grywalne na moim sprzęcie.
Chodzi mi o Bf3 rzecz jasna:P
Pokazywanie jakichkolwiek skryptów to głupota ze strony EA, bo do IW pod tym względem nie mają nawet startu. Zresztą w multi i tak nie będzie można zniszczyć wszystkiego, lecz tylko rzeczy wybrane przez twórców. Z pewnością będzie od groma rzeczy niezniszczalnych, albo takich które kule przebijają, lecz strzał z RPGa nic im nie robi. Nic odkrywczego w tym nie ma i mogliby się postarać zrobić jakiś większy krok w kierunku zniszczeń, żeby coś się w tych „wojennych” FPSach ruszyło.
@2real4game Jeśli masz kompa który pociśnie grę w której da się wszystko zniszczyć to pewnie teraz lecisz na chlebie i wodzie. To co prezentuje BF3 i tak jest dużo.
I tu znowu potwierdzę swoją teorię że Polakom nie idzie dogodzić. Nie byłoby tych zniszczeń w BF to źle, są to też źle bo już wymyślacie nie wiadomo co. Jak w CoD nie ma modelu zniszczeń (no chyba że niszczenie arbuzów i okien się w to wlicza) to jest cacy. Też się zastanawiam gdzie wy tu widzicie skrypty to cholery? Pojazd/człowiek wystrzeliwuje pocisk/rakietę RPG leci i uderza w przeszkodę niszcząc tyle na ile ma potencjalnej energi by zniszczyć.
Efekt ze spadającym na łeb wierzowcem jest efektem trzęsienia ziemi które pojawia się w SP jakbyście oglądali gameplaye z SP to byście wiedzieli i nie piepszyli głupot.
a ja tak z inne beczki zastanawiam się jaki jest sens zamawiania pre-order ja swojego batt zamówiłem praktycznie od razu jak pojawiła się ta możliwość i teraz patrze sobie po ultimie i innych sklepach a tam tańsza wersja z większą ilością bajerów (nieśmiertelniki, ubranka do multi) więc po co zamawiać jak najwcześniej wychodzi na to że trzeba czekać do ostatniej chwili i obserwować co jeszcze wrzucą
kurde :/ szkoda że maszynę mam za słabą 🙁 teraz będę musiał się zadowolić MW3 T_T
BF3 przez Ultimę będzie wysyłany 24.10 bądź 25.10. Wychodzi na to, że zagramy już 25 – 26 ;]
Z całym szacunkiem, ale w dupach Wam się, koledzy, poprzewracało. Macie niesamowicie grywalną, dynamiczną i naprawdę ładną grę i jeszcze narzekacie. Jeśli gry Was nie bawią i w każdej potraficie znaleźć tylko mankamenty, to może pora zrobić sobie przerwę od grania?|A może hejtujecie dlatego, że nieważne jaka gra by była to jesteście fanami CoDa? Bez jaj, macie po 10 lat?|Ja tam premiery nie mogę się doczekać, bo beta, mimo licznych bugów, była świetna.
@Matison: Skrypty w multiplayerze owszem, są. Np. gdy USMC przejmą dwie pierwsze bazy na OM, wyświetla nam się cutscenka jak bomba rozsadza plac i można przez dziury wejść do metra. Ale nie wiem, po co te narzekania. Zawsze to jakoś urozmaica grę, szkoda że w MP nie będzie tych „elementów losowych”.
@Kondzimir: trollujesz? Zamawiając BF3 RAZ, dostajesz wszystkie dodatki, które zostaną zapowiedziane później. Tak przynajmniej jest na gram.pl.
@Trek tak to jest skryp ale dobrze przemyślany. Jakby zwrócić uwagę na respie RU są wyrzutnie Rakiet AA i po zniszczeniu obu MComów automatycznie wyrzutnie są niszczone co prowadzi do nalotu precyzyjnego otwierającego przejście do metra.
A jeżeli to komuś przeszkadza to niech idzie pod Empik/Saturn/MM i czeka na MW3 a porządne gry niech zostawi w porządku by nie psuć normalnym ludziom nerwów przez swoje idiotyczne marudzenie.
kto chce kupic seriale oryginalne do far cry 2 UT3 MW 2 COH 😉 sprzedam za 20zl
@Matison to nie tak że nie idzie dogodzić po prostu za uważyłem że na BF3 bardzej czekają polacy niż reszta świata. Wszyscy się tu podniecają tym jakie to wspaniałe lepsze od MW itp. itd. a prawda jest całkiem inna. Ja po becie zrezygnowałem z pre-ordera. Bo bałem się o wydajność mojego komputera co było dziwne metro 50fps a caspian masakra. Wiec poczekam i kupie jak całą gre załatają i wtedy będzie ok. Wstępnie zostaje mi granie w MW3. i AC II R.
jak ktos jest zainteresowany to piszcie bo serio kupilem te gry kiedys ale juz w nie gram 1 wysle za free 😉
Ściema…tej wieżyczki na caspianie nie da się rozwalić …próbowałem wszystkim.
i pozatym to nie zalezy mi jak ktos bardzo lubi ktoras z tych gier to niech pisze to podam bo naprawde single przeszedlem MULTI mi pinguje na 100 wiec nie gram 😛
@kamil123 UT3 nowe kosztuje w sklepie 20 zł -_-
@mateo1ch Ale na czas bety wyłączyli zniszczenia 🙂