24.08.2011
Często komentowane 89 Komentarze

Battlefield 3: Team deatmatch na PC tylko dla maksymalnie 24 osób

Battlefield 3: Team deatmatch na PC tylko dla maksymalnie 24 osób
Tym, co odróżniać ma PC-tową wersję Battlefielda 3 od konsolowej, ma być fakt, że na komputerach w trybie conquest będzie mogło wziąć udział maksymalnie 64 osób, podczas gdy na X360 i PS3 – 24. Fani liczyli na to, że podobnie będzie w team deatmatchu, okazuje się jednak, że na PC zagra w nim tyle samo graczy, co na konsolach.

Redakcja fanowskiego serwisu BF3Blog twierdzi, że na tegorocznym gamescomie przedstawiciele studia DICE potwierdzili, iż w PC-towym Battlefieldzie 3 w team deatmatchu będzie mogło wziąć udział maksymalnie do 24 – a nie 64, jak podejrzewano – graczy. A więc tyle samo, co na konsolach. W trybie tym zabraknie również pojazdów.

Taka decyzja zapewne rozczaruje wielu fanów serii, należy jednak pamiętać, że mapy w tym wariancie będą bardziej zwarte, a akcja intensywniejsza. Poza tym w Battlefieldzie: Bad Company 2 w team deatmatchu mogło zagrać tylko do 16 graczy.

89 odpowiedzi do “Battlefield 3: Team deatmatch na PC tylko dla maksymalnie 24 osób”

  1. Tym, co odróżniać ma PC-tową wersję Battlefielda 3 od konsolowej, ma być fakt, że na komputerach w trybie conquest będzie mogło wziąć udział maksymalnie 64 osób, podczas gdy na X360 i PS3 – 24. Fani liczyli na to, że podobnie będzie w team deatmatchu, okazuje się jednak, że na PC zagra w nim tyle samo graczy, co na konsolach.

  2. Uhuhu… strzał w kolano…

  3. E tam, 16 w BC2 starczało na aż nadto zabawy.

  4. wojtekwlodyka28 24 sierpnia 2011 o 09:21

    DLACZEGO DO !@$%^&!!! W BC to jest mój ulubiony tryb i miałem szczerą nadzieje że będzie jeszcze lepiej… czego cięgle złe wiadomości…

  5. No tak trzeba było okroić trochę wersje PC żeby ci biedni i pokrzywdzeni konsolowcy na których platformy wychodzi tak mało gier nie czuli się pokrzywdzeni.

  6. To będzie coś dla tych co nie lubią dużych map reszta i tak będzie grała na conquescie i gorączce

  7. @Gurthang:|Niestety my PC’towcy najbardziej cierpimy przez starość konsol, są już po prostu przeżytkiem i przez twórcy tak ograniczają rzeczy w grach.

  8. @Gurthang|mało gier ? MAŁO GIER ?! Ciekawe, skąd narzekania „chcemy grę XXX na PC” przy prawie każdym więskzym konsolowym hicie ? Poza tym wg. mnie to dobra decyzja, może im np. chodzić o spawny, szybkość gry, intensywność, rozróżnianie skilla od szczęścia itp.

  9. Kolejny WILEKI MINUS. Niby, że mapy będą bardziej zwarte? I tak będzie za mało graczy, a brak pojazdów, tylko na siebie wydali wyrok. Battlefield 3 coraz bardziej mi się wydaje pustawą grą.

  10. Wystarczy wejść na zwykły serwer COD’a gdzie jest 32 graczy (były nawet 64) i juz sie robi burdel. Totalny chaos i 0 skilla.|Tak to mozna grac w Quake’a a nie grę militarną. Rozwiązanie czysto gameplayowe a nie pocieszanie konsolowców. Ludzie ogarnijcie się.

  11. Brak pojazdow i 'bardziej zwarte mapy’? Od tego mam CoD4 🙁

  12. Skoro będą dedyki, to chyba nie powinno być problemem?

  13. zła wiadomość

  14. @eternal33t |Porównaj sobie skalę mapek w CoD-ach i BF-ach.

  15. Hmm jakoś w starszych bfach poza bc2 w ogóle nie było DM i jakoś nie skazywali na siebie wyroku tym

  16. @tirtel Co do intensywności, to można zawsze grać na mniejszej mapce, servie dla 11 graczy i już masz szybką rozgrywkę…

  17. I już mi ochota na te grę przeszła… Liczyłem, ze w każdym trybie będzie 64 graczy, nie dość, ze cały ten BF3 wygląda moim zdaniem jak jakiś dodatek z lepsza grafika i innymi broniami to jeszcze ucinają liczbę graczy… Wiem, że każda kontynuacja FPS’a wygląda jak kontynuacja ale mogli przynajmniej nowe tryby powymyślać ale to nie mój problem bo to oni Mnie mają zachęcić…

  18. @Ganjalf |Ale z drugiej strony po cholere w BF w TD wiecej graczy ? To nie Quake. Dice wie co robi. Robi grę inną niż COD a nawet lepsza.

  19. @Mateolen W tamtych latach developerzy eksperymentowali, a dzisiaj wydaje mi się, że są już bardziej doświadczeni i można oczekiwać lepszej gry.

  20. ocb kogo w ogóle obchodzi deathmatch. W BFa gra się dla conquesta i od biedy rusha a tdm jest w tej grze tylko po to żeby przyciągnąć ludzi z CoDa. „Taka decyzja zapewne rozczaruje wielu fanów serii” HAHA fani serii nawet nie tkną tego trybu.

  21. A i jeszcze jedno. Wejdźcie sobie do bc2, na dowolny prawie zapełniony serwer i weźcie pojazd. Nawet przeciętny gracz często zrobi więcej niż „na piechotę”, boostując niemalże kilka killi… A przecież nie będą ludzie cały czas inżynierami chodzić tylko dlatego, bo jest czołg na mapie… Wyobraźcie sobie taki czołg na 32-osobowych TDM’ach…

  22. @Regnar tak ale sądzę ,żę DM będzie w czymś rodzaju takim CoDem w BFie. Od wielkich map i pojazdów będą Conquest i Gorączka. Niektórzy piszą tak jakby to wszystkie tryby miały być tak ograniczone

  23. @regnar|może jeszcze stworzą odpowiednik „rusta” z mw2 ? -,- To battlefield, nie call of duty, więc raczej takiej mapy na 12tu graczy nie stworzą.

  24. A w starym BF2 jest tylko Conquest a w latach świetności tylko CS był bardziej od niego popularny

  25. LoL, od dawna było wiadomo, że w tdm będzie uczestniczyło do 24 graczy i nie wiem z czego tu robić wielkie halo. BTW, w bc2 nie ma tdmu tylko jest sqddm (a to jest różnica), który również pojawi się w bf3. „Liczyłem, ze w każdym trybie będzie 64 graczy” już widzę sqd rush z 64 graczami. Nawet zwykły rush byłby niegrywalny z taką ilością graczy. Poza tym, kto potrzebuje w BF inny tryb niż CQ to robi coś źle.

  26. TDM to i tak tylko dodatek, bez pojazdów, bez wielkiego team-playu – dlatego się na nim nie skupiają. 12 na 12 to akurat, jeżeli będzie sama piechota.

  27. Gorzej juz niz w codzie 4 no oprucz grafy.

  28. a, zapomniałbym o jednej rzeczy. Powiedzmy, że duża grupa „klanowiczów” bierze sobie tą samą klasę z „wyrzutnią rakiet”. I co wtedy ? Połowy mapy nie ma, a ta drużyna zdobywa niemal darmowe punkty…

  29. Coraz bardziej zaczyna mi ten BF3 przypominać MoHa. Brak pojazdów, zwarte mapy, intensywna rozgrywka – CoD. Tylko pod tym względem IW jest zdecydowanie lepsze od DICE. DICE sobie zrobiło niewypał w postaci MoHa.|W BFie dla wyjadaczy liczy się tylko conquest? A w CoDzie dla wyjadaczy liczy się tylko s&d i ew. sabotaż dla nabicia killi.

  30. Na ile osob bedzie goraczka?

  31. @2real4game – to tylko jeden z trybów rozgrywki, conquest zostaje, więc nie ma co płakać

  32. Lipa i tyle :/

  33. „Poza tym w Battlefieldzie: Bad Company 2 w team deatmatchu mogło zagrać tylko do 16 graczy. „Chwila, chwila, to chodzi w końcu o squad deathmatch czy team deathmatch ? Bo nigdy nie widziałem w BC2 TDM. A jeżeli w BF 3 squad deathmatch bedzie na 24 graczy to fajno.|Zresztą, taki squad/team DM to i tak tylko dodatek do trybów conquest i rush .

  34. Dlaczego sądzicie, że to konsole są powodem tego ograniczenia? Co to ma w ogóle do rzeczy ludzie? Wersja na PC wygląda o niebo lepiej od konsolowej, jest robiona pod nowe PCty. Nie ma tu ograniczenia do sprzętowych możliwości konsol, ta wersja jest po prostu lepsza i pozwala na więcej. Konsolowe wersje to zupełnie inna bajka. Decyzja bezpośrednio podjęta przez twórców według ich widzimisię i to do nich kierujcie swoje żale. Zresztą BF to głównie conquest.

  35. Nie ma co płakać

  36. Ci którzy mówią ze w BF’ie DD jest marna imitacją CoD’a to niech odpali DD w Bad Company 2 i się przekonacie, że to inna bajka. W Bad Company na połowie serverów admini i tak wyłączają pojazdy bo duża cześć graczy z nich nie korzysta

  37. Ja mam to w d.. bo Team Deatmecz w Battlefieldzie był zawsze słaby, zresztą kto by grał w TDM jak ma takie wspaniale tryby jak Gorączka czy Podbój.

  38. I dobrze bo chaosu nie będzie a po za tym jak inni piszą każdy będzie grać na innych trybach.

  39. @Auror – cz ty gadasz, na każdym prawie serwerze są pojazdy, no chyba że na TDM bo w niego grałem tylko parę razy. Poco usuwać pojazdy jak dodają one grze smaczku ?!

  40. @Damianuss – akurat zmniejszenie liczby graczy na konsoli jest winą jej ograniczeń sprzętowych. Po prostu konsola nie daje rady generować tyle postaci na mapie. to tylko tobie się wydaje że to bez znaczenia, a generacja postaci i przerzucanie ich ruchów i działań do gry mocno obciąża sprzęt !

  41. @Aargh – po pierwsze tu mowa teraz o Bad Company 2 a nie Battlu 2, bo drugie usuwanie pojazdów w takiej grze jak Battlefield to czysta głupota bo gra bardzo na tym traci.

  42. Czytając co niektóre komentarze nie mogę uwierzyć jak można być tak głupim.|Po pierwsze dzieci , których przygoda z BF zaczęła się od BC2,dla waszej informacji TDM był w 1942 ,|Po drugie ten tryb to taki dodatek do zabawy infantry gdzie większa ilość graczy by tylko przeszkadzała,|Po trzecie panie newmanie prawdziwi fani serii przejmują się najbardziej trybem CQ ;]

  43. @matiyyy a w takim Homefroncie (xbox) jest 32 graczy i gra chodzi bez problemów. Są pojazdy itp. więc jak się chce to można. A BF 3 poszedł w grafikę tylko a resztę w szczególności system zniszczeń wykastrowano (wersja alpha).

  44. @Sermaciej – gorączka i podbój będą na 64 osoby na PC a na konsoli 24.

  45. @Metalex gdzie ty homefronta do BF3 porównujesz…….pomyśl trochę zanim coś napiszesz zwłaszcza o alphie nie poniżaj się już

  46. @Matiyyy|Na 64 osoby będzie tylko CQ. Gorączka to 32. Nie wyobrażam sobie 64 osób na tak ciasnej mapie jak Operation Metro. Oj latałyby RPG, latałyby.

  47. @szczawikx Oj sorry przepraszam, że mam własne zdanie jak mogłem coś takiego napisać 🙂 ) no sorry. Rozumiem, że alpha czy beta to tak dla jaj będzie pomyśl sam zanim coś napiszesz.

  48. @Topic|I tak TDM jest tylko dodatkiem do głównego dania, czyli CQ. W BC2 służy mi tylko do nabijania gwiazdek i ratio. Prawdziwa gra to CQ właśnie i Rush.

  49. Z wojny CoD vs BF zrobiła się wojna pc vs konsole…opanujcie się ludzie!|Swoją drogą – jeśli bym chciał w TDM pograć, to poszedłbym do MW3.

  50. E tam w BfBC2 16 graczy wystarczało,tu będzie 24,więc git,jednak i tak w ten tryb nie gram,wole Conquest czy Gorączke.

Dodaj komentarz