Battlefield 3 vs. Call of Duty Modern Warfare 3: Wielkie starcie na polskiej ziemi

Kolejne wielkie starcie Battlefielda 3 i Call of Duty: Modern Warfare 3. Tym razem najbardziej oczekiwane FPS-y tego roku zmierzą się na polskiej ziemi, a głównym ich orężem będą… zamówienia przedpremierowe.
Sklep internetowy gram.pl ruszył z bardzo ciekawą akcją, organizując „wielki pojedynek” pomiędzy Battlefieldem 3, a Call of Duty: Modern Warfare 3. Wygra ta gra, na którą we wspomnianym sklepie złożonych zostanie więcej zamówień przedpremierowych.
W tej chwili miażdżącą przewagę ma Battlefield 3. Produkcja DICE uzyskała bowiem aż 93%, podczas gdy Call of Duty: Modern Warfare 3 może się pochwalić wynikiem na poziomie zaledwie 7%. Oczywiście wszystko się może zmienić, ostateczny wynik zależy bowiem od liczby złożonych zamówień przedpremierowych.
Zmagania możecie śledzić na bieżąco TUTAJ.
Czytaj dalej
162 odpowiedzi do “Battlefield 3 vs. Call of Duty Modern Warfare 3: Wielkie starcie na polskiej ziemi”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Pre-ordery to ściema. A większość graczy w Polsce to i tak pecetowcy.
tą jedynkę z przodu to trzeba wymazać Senshin
@DarthKoza|Od kiedy to CoDy są dziełem Acti?
No cóż, normalni gracze kupią BFa, a casuale, hamburgery itp kupią coda. Proste.
Zamiast tak ględzić o BF3 i MW3 lepiej zamówcie pre-order Gears of War 3 !!!
spacje mi skasowało|Miało być A śmiejesz się fabojów B jesteś idiotą
Mangekyou twoja wypowiedź jest na poziomie hamburgera
Obie gry sa fajne:) tylko ze w battlefieldzie jest gorszy single a lepszy multi, w codzie jest natomiast odwrotnie. (sugeruje sie ostatnimi odslonami gier), chociarz battlefield coraz lepszy single robi. W sprawie BF3 i MW3 wypowiem sie po premierze:) bo tak ocenieac nie bardzo moge. Nie mam po czym.
Zuku, nie zapomnij kupić nowej pro elo mapki do black ops za 50 zł 🙂
widać że ludzie jednak nie chcą się tym razem nabić i kupią grę po jej premierze jak zobaczą recenzje/filmiki
@Mangekyou|
lepszy Cod
nie kupie żadnej z tych gier. Po prostu nazywanie graczy grających w inną grę niż ty, hamburgerami jest żenujące.
Priest, obyś miał racje, Acti już wciska syf casualkom chyba 3 raz z rzędu.
Tak było pięknie, ale durni fanboje muszą na siebie powarczeć i pokłócić się, aż pojawi się nowy news o codzie albo bfie i tak w kółko. Takie to żenujące że aż muszę się z nich pośmiać czytając te żałosne komentarze
kilop206, live is brutal : >. Tępić Acti. Call of Duty król FPSów, skończył się na 4. Teraz jest call of buty.
Nie wiem po co staty tego typu, może żeby pokazać która gra jest bardziej popularna w Polsce.Wiadomo bf3 ;d
Ja mam w 4-literach która gra jest lepsza. Zagram w MW3 potem w BF3 i życie będzie toczyć się dalej…
Zrozumialbym ten konkurs jakby obie gry mialy premiere w tym samym dniu. Ale tak to jest tylko marketingowy chwyt sklepu gram.pl Teraz tlumy kupia bf3 bo wiecej % a potem mw3 bo tez wiecej % bedzie miec.
@Virley|Wytłumacz takie rozumowanie fanbojom
@Mangekyou|piszesz że MW3 casualowy, jednocześnie chwalisz MW1, mimo że jest takim samym casualem, i jeszcze podniecasz się BF3 które również hardkorową grą nie będzie…
@mangekyou – powinieneś według mnie mnie dostać bana lub chociaż ostrzeżenie na topicy o bf / cod ponieważ w każdym topicu widzę twoje komentarze na identycznym poziomie intelektualnym z czego później się większe rozmowy rozpoczynają, a tak nawiasem mówiąc mógłbyś mniej stosować Konotacji w swoich wypowiedziach… 😛 |Bf pre-order już zakupiony 😉
@Argh to tak jak powiedzieć ,że ogórki firmy Tratatata są robione w Lidlu bo je się tam sprzedaje
@Argh Ok ty to widzisz tak a ja inaczej spox 😀
Coś mi się nie chce wierzyć że MW3 preorderów kupiło 7% użytkowników. Coś mi tu śmierdzi zielonymi.
@Aargh ciekawe rozumowanie. Więc cdaction jest produkowany przez ruch, kolporter i inne kioski bo oni to sprzedają? nokia i inne telefony jest produkowana przez allegro orange tmobile itd.? radia alpine są produkowane przez media markt? zastanów się najpierw co piszesz…
Ja powiem tak w Polsce wszyscy którzy choć troche wiedzą o naszym rynku wiedzieli że BF3 sprzeda się lepjej. Choć mi się wydaje że procenty zaniżyli : 63 do 37 raczej według mnie . A pozatym to tylko jeden sklep internetowy 😉
@Mateusz1380 – jak dla mnie to po prostu nikt nie chce grać w crapa od A$, ale ty pewnie masz bardziej wiarygodne źródło informacji…
@Brian – niezl sie usmialem. Wysil mozgownice.;) To nie jest atak na Twoja osobe, ale to co napisal Aargh naprawde nie bylo skomplikowane.:D
Professor sam wysil mózgownice, jeśli ją masz, bo widzę że dwóch geniuszy się znalazło. To że ktoś coś wydaje-sprzedaje, nie znaczy że ten ktoś to produkuje… Activision nic nie robi przy grach, oni je tylko wydają, a całą robotę robią studia tj. IW, sledgehammer i „treyshit”. Battlefielda też nie robi EA tylko DICE a EA to wydaje (i DICE nie jest studiem EA – studia EA mają w nazwie EA, jak EA sports, EA games, EA Black Box itd., a w tym wypadku DICE robi poprostu gry dla EA, ale w żadnym razie nie można
…powiedzieć że EA robi battlefielda bo jest to idiotyzm taki sam jak w wypadku coda robionego przez activi$ion
Dla mnie obie gry będą niezłe, ale o tym którę spreorderuję zdecyduje próbując grać w betę BF3. Jak będzie działać w miarę płynnie na jakichkolwiek detalach, to składam preorder na nią, a jak nie, to cóż… Nie będę żałował, bo CoD jest bez destrukcji i innych chwytów turbogrywalne 🙂
@Brian Wyluzuj bo Ci żyłka pęknie !!!
Niestety pre-ordery o niczym nie świadczą, ja i moich 2 kolegów nigdy nie zamówiliśmy pre-ordera, zawsze kupujemy w sklepie
@Brian zgłupiałeś? Wydawca ma najwięcej do powiedzenia szczególnie jeśli chodzi o EA i Acti ich bf3 i mw….. to oni mówią jaka ma być gra,co wolno deweloperom ile mogą kasy na to przeznaczyć.|Oni finansują oni rządzą i oni mają prawa do marki…..a swoją drogą to ty powinieneś wrócić do szkółki bo EA kupiło Dice w 2005 roku…. ktoś tutaj chyba pomyślał że po gimnazjum pojadł wszystkie rozumy i chciał zabłysnać. A wyszło na odwrót.
@Brian LAYS jest marką, która należy do FritoLay, która to należy do PepsiCo i wydaje mi się, że zarząd PepsiCo ma sporo do powiedzenia w kwestiach zapatrywań na rynek w postaci chipsów LAYS. EA ma najwięcej do powiedzenia przy BF3, narzucają zarys i ogół postawionych przed grą celów, który wcześniej został opracowany przez jakiś dział analityczny. Po prostu sugerują zrobienie tego co się sprzeda. Równie dobrze mogliby wywalić BF3 do kosza, jeżeli tylko koncept by im się nie spodobał i EA Dice nie miałoby
NIC A NIC do powiedzenia. Takie prawa rynku. Zapewne EA dało EA Dice trochę wolnej ręki przy projekcie żeby nie mącić w ich określonym stylu, w końcu mogą mieć do nich jako takie zaufanie ze względu na przynoszone zyski. Mówienie jednak, że ŚWIATOWI wydawcy nie mają nic do powiedzenia w kwestii produktu, który opłacają jest durnotą. Dodatkowo z tych względów, że tak jak IW należy do Acti, tak EA DICE należy do EA.
Moim skromnym zdaniem to jest głupota,więcej osób nie zamawia pre-orderów,a dopiero po premierze kupuje.I tak wyjdzie pewnie na stronę CoD’a niż BF’a aczkolwiek chętnie bym kupił BF’a też no ale niestety olali XP to mogą mnie pocałować w nos ;]
@lokijek najpierw to naucz się czytać. Ja powiedziałem, że wydawcy nie mają nic do powiedzenia? ja powiedziałem że wydawca nie produkuje gry tylko producent, a nie że wydawca nie ma nic do powiedzenia. Nie można mówić że wydawca produkuje grę, wydawca ją wydaje, może narzucać odgórnie co mu się podoba, ale w dalszym ciągu jej nie produkuje tylko wydaje, a produkcją zajmuje się studio. No ale widzę przerasta was zrozumienie tego, więc idźcie zjeść laysy produkowane w biedronce albo ogórki produkowane w lidlu
Dobra, kończę tą jałową dyskusję bo i tak nie rozumiecie o co mi chodzi. Ja nie mówię że WYDAWCA nie ma wpływu na grę – ma wpływ i to znaczny. Ale gry NIE PRODUKUJE! produkcja gry = napisanie kodu a tego wydawca nie robi. Usługi sieciowe to usługi sieciowe, ale nie jest to produkcja gry. Marketing też nie jest produkcją gry a jej promowaniem. Zrozumcie ludzie – wydawca NIE PRODUKUJE a WSPIERA + WYDAJE.Peace
@razor192|Musieli olać xp. Inaczej bf nie robił by takiego wrażenia.|@Brian|Jeśli twierdzisz, że biedronka produkuje lasy to tak jakbyś mówił, że empik produkuje jakąkolwiek grę sprzedawaną w ich sklepie.| Po za tym wyluzuj
A pewnie i tak EA dalej będzie miała gdzieś polskich graczy -,-…
@Brian|Wiem o co ci chodzi, ale dice to część EA, a z IW jest częścią Acti, więc siłą rzeczy to EA produkuje grę.
@KWX75|W jakim sensie? Oni to robią dla ludu. Myślisz, że nie chcą polskich złotówek? Chcą tym bardziej, że większość polski ma PC
@kilop206 no ale grę produkuje producent czy wydawca? Bo jeśli NFSa produkuje EA Black Box to grę produkuje siłą rzeczy EA ale nie EA-WYDAWCA tylko EA-PRODUCENT
Rodowici gracze CoD’a tak czy siak nie kupią B3. Już wiele osób na steam ma na steam „MW3>B3”, a sądząc po ostatniej ankiecie 4/10 graczy wybierze B3 o ile im pójdzie bez ścinek. Wiadomo, że kampania B3 miażdży pod względem graficznym, dźwiękowym i wizualizacyjnym MW3, ale zabawa kampanią to 5-10h. Później zostaje multiplayer na długie zimowe wieczory. Co z tego, że w B3 można rozwalać budynki, grać na wielkich mapach.. Nie ma komfortowej mobilności, jaką kochają pro gracze i wiele mlodych esportowców.
@Brian|No tak EA-PRODUCENT. Ale to i tak jest EA
Gdy na serwerach multi B3 będzie sie odbywać 'kamperiada’ na wielkich mapach i zabawne rozwalanie budynków dostepnym wyposazeniem na serwerach dedykowanych MW3 będzie to co kochają gracze 5on5 s&d czy też mobilny i szybki dmd. Znowu załadujemy UMP’y (MW2) i Deagle (COD4) aby przypomnieć sobie czasy z dawnych codów! Multiplayerowa gra roku to MW3. Podpisał PITTY’
Dociekliwych zapraszam do analizy mojej zapowiedzi na yt: http:www.youtube.com/watch?v=8Uqarrfun7A
@ppiotrexx|Bf według mnie ma żałosną kampanię (przynajmniej jak dotychczas)i to cod WEDŁUG mnie miażdży bf pod względem kampani, multi to jednak inna sprawa. Zależy kto co lubi szybka chaotyczna walka na małych ciasnych mapach? COD, wielkie mapy, pojazdy, praca zespołowa? BF