24.06.2013
Często komentowane 122 Komentarze

Battlefield 4: Fajerwerki bez Sylwestra, czyli silnik Frostbite 3 [WIDEO]

Battlefield 4: Fajerwerki bez Sylwestra, czyli silnik Frostbite 3 [WIDEO]
Avatar photo
Silnik Frostbite 3 to perła w koronie zarówno studia DICE, jak i całego EA. Jak przystało na dumnych twórców, sieć regularnie obiegają kolejne opowieści o możliwościach nowej technologii - dziś poświęcono jej nowy pamiętnik twórców Battlefield 4.

Frostbite 3 Battlefield 4:

122 odpowiedzi do “Battlefield 4: Fajerwerki bez Sylwestra, czyli silnik Frostbite 3 [WIDEO]”

  1. Silnik Frostbite 3 to perła w koronie zarówno studia DICE, jak i całego EA. Jak przystało na dumnych twórców, sieć regularnie obiegają kolejne opowieści o możliwościach nowej technologii – dziś poświęcono jej nowy pamiętnik twórców Battlefield 4.

  2. kal of duti ma lepszom grafike

  3. nom buterfield wyglonda jak kupa

  4. Wasza znajomość języka polskiego także wygląda jak kupa 🙂

  5. @ Mavlox|tfój awatar wyglonda jak kupa

  6. nie bo wy ;/

  7. fogule kto wam pozwolil pisac komenty, ja moge tylko. bo ja umim grac kala a wy ni. W kalu som psy a tu nie ma swierzontek

  8. @matibro|nom pieseły bedom fajne, szczekajo i takjetam

  9. @gutol12|i jesze bendom rypki, kture sie relastycznie zahowójom, bo jak do nih potblyniesz to one ucikajom

  10. Powie mi ktoś semu pot tym newsem tyle trollingu bo widziałem kilku użytkowników tego newswa pod innymi i zachowali się normalnie a tutaj jak dzieci powie mi ktoś semu tutaj ?

  11. Ten silnik jest tak gruby, że zaklinował mi się w kablu od internetów bo nawet się nie ładuje ;_;

  12. @arturdzie|Jaki trolink pszecież to prafta jezd ;_ ;|@matipro|A w baterfildzie pewnie muh nie bedźe a to nie takie trutne zropić muhe chypa czo nie?

  13. @arturdzie|sam jestes cieck bo masz gupi obrazek

  14. @gutol12|ja mam swojom gre, i mam tam muhy i one latajom i one robiom to duzo razy

  15. A ja tu widziu silnig, ktury jezd tak sajepisty, rze nawet muj laptop to spufurowal. ps2 by to pocionglo ;/|AoS: tfui koment me kill.

  16. a mi mamunia kupi nowy komputarek na komunje i bedem w to gral na maksymalnyh ustawieniach i z polskim dublingiem bo lubje

  17. … …|Posurfujesz po „zachodniej stronie Internetu” i ta polska wydaję się jakaś blada… nawet trolle są przynajmniej 10 razy gorsze :/ (w zasadzie nazywanie poniższych osobników trollami jest obrazą dla trollingu ale nie wnikajmy w szczegóły)

  18. Yo mama!

  19. Dlaczego wsyszcy tak ciwnie piszecie ?xd nudny jestescie ide skladac preordery na kal ghost

  20. @kartofelek|ale o czo ci hodzi wgóle?

  21. @kartofelek|Dopsze ze ty jestes fajny111!

  22. Kaltofelku: ić stond.

  23. Rżal BF3.5 i fogule jest gupie ale i tak kópje jak bendzie polzki dóbbling

  24. Myslicie ze umicie dopze pisac po polskiemu?? trocszku to wum nie wychodzi

  25. Mogą pokazać cuda na kiju, że mamy pierdyliard poligonów i 7 kaliardów pikseli, i tak wszystko zależy od optymalizacji, która pewnie będzie skopana. Jeżeli nie pogram w to na moim 7970 na najwyższych detalach w minimum 50 FPS to będzie oznaczało olanie graczy PC, jak zawsze zresztą.

  26. A zrobiom pszeklądarkofom fersje tego gry? Bo me nie have takjej graphic karty ;

  27. @Mavlox|mam czurke z polskiego wienc umim dopsze pisac, ale nieiem jak ty

  28. Zobaczymy jak z wykorzystaniem tych Bajerków i Optymalizacją 😉 CryEng3, Unreal4, FoX-eng i inne takze są niczego sobie 😉 -> Zobaczmy Cry3 i Unreal3 DX11 -> http:www.dsogaming.com/news/transformers-perfect-dark-castlevania-sotn-in-cryengine-3/ -> http:www.dsogaming.com/news/weekly-udk-gallery-june-16th-22nd/ POLECAM

  29. Ja to widzę tak. BFCB2(FB1.5) dało się radę zrównać z ziemią lasy plus budynki, oraz niszczyć mosty, nie dało się tylko zniszczyć konstrukcji stalowych. BF3(FB2) te same budynki z BC2 są niezniszczalne lub 1/3 da się zniszczyć, mosty były nie do zniszczenia, część drzew to samo, nie wspominając o niszczeniu źródeł światła. BF4(FB3) oczekiwałem że to rewolucja jak taki AC130 wpadnie to każdy wieżowiec się złoży tak jak domki z BC2, destrukcja totalna a tu …….

  30. ….. jeden wieżowiec oskryptowany na mapę tak jak wieża na Caspian Border, oraz jeden z 20 filarów w pomieszczeniu da się zniszczyć. Kosze na śmieci nadal nie do zniszczenia, filary też. Po za dodaniem więcej gazet i iskier nic nie zmieniono w stosunku do BF3(FB2). Pod tym względem zawodzą na całej lini bo to nadal nie jest skok w stosunku do frajdy demolowania map z BC2. Nie ma znaczenia że tam były to domki murowane tu powinien być przeskok do wieżowców.

  31. Jeżeli chcecie utra destrukcje to powodzenia , napeewno wasze kompy pociągną to wszystko ….

  32. Bo do tego tzeba kompótry z NASA mietz

  33. @denis2k10|Ogranieczenie tego typy rzeczy to raczej wina PS3/X360

  34. W BC2 była większa destrukcja, ale tamte domki różniły się od siebie tylko kolorem i rozmieszczeniem na mapie 🙂

  35. Po tym filmiku jestem wkurzony na DICE i EA, że nie dadzą narzędzi moderskich do tego fajnego silnika…

  36. 2 Radeony HD7990 wystarczą na loł ditejl?

  37. Grafika wlasciwie identyczna jak przy poprzednim Frostbicie. Numerek to tylko chwyt marketingowy. Stworzenie nowego silnika wymagaloby zdecydowanie wiekszych nakladow pracy. @Wcogram – Niszczenie budynkow i drzew nie mialo wiekszego zwiazku z fizyka, bo kazda struktura walila sie w sposob z gory ustalony wczesniej – o ile dobrze pamietam mialo kilka animacji i bez wzgledu na to gdzie padl ostateczny strzal, wszystko zrownywalo sie z ziemia tak samo lub bardzo podobnie.

  38. Panowie z DICE, mogą mi panowie powiedzieć po cholerę mi to skoro i tak wszystko co będę widział to pył, flary i rozbłyski z broni? Co ma to do zaoferowania nad tym co ma do zaoferowania chociażby Far Cry 3 czy pierwszy Crysis?

  39. @konres44 Po tych 6 latach powinien być jakiś przeskok w górę. A tak stoimy w miejscu. Na filmikach z prezentacji pre-alpha z E3 nie było widać, żadnych spadków FPS przy walącym się tak dużym budynku. I jestem przekonany, że nadal będą w grze budynki z BC2 stojące obok siebie po 3-4 i tylko jeden będzie można zniszczyć, drugi tylko jedną ścianę. No i jeszcze ten LKM lub później CKM na czołgu. Z którego pomocą zabijasz dłużej niż z broni 9mm.

  40. @Wcogram |Jeżeli rzeczywiście oczekujesz, że będziesz miał obecnie gry, w których będzie można burzyć wieżowce tak jak budynki w BC2 to albo jest kompletnym naiwniakiem nie mającym zielonego pojęcia o wymaganiach takiej technologii w grze albo po prostu chrzanisz od rzeczy, bo jesteś głupi. Domki w BC2 to proste struktury z kilkunastoma interaktywnymi punktami i jedną animacją „upadku” i nic, poza tym. Każda ściana rozpada się tak samo na tyle samo „dużych” części.

  41. Natomiast jeden wieżowiec taki jak np: w pokazanym multi BF4 posiada więcej interaktywnych elementów, animacji i innych „dźwigienek” niżeli wszystkie te wasze zakichane domki w BC2 razem wzięte. Reasumując obecnie potencjał silnika FB3 nie idzie w parze z obecnymi możliwościami obliczeniowymi domowych PC’tów. A to, że nie wszystko da się niszczyć to inna historia, bo wkur… niemiłosiernie granie na zrównanej z ziemią mapie, gdzie każdy chowa się za taką samą kupą gruzów..

  42. równie dobrze można grać na szczerej pustyni i chować się za kamieniami. Heh i te całe niszczenie drzew w BC2…. nie było wcale lepsze od tego z BF3 zwłaszcza pod względem fizyki, która była momentami komiczna :E

  43. Engine jest na prawdę spoko, a martwić się „czy pójdzie na moim sprzęcie” nie ma sensu, no chyba, że ktoś ma niższy pułap niż choćby ja czyli AMD 4×3,8/5770. Ogólnie widać, że kolesie mają poziom Cryengine 3 – może te destrukcje obciążą dodatkowy rdzeń ale to wszystko. Weście pod uwagę, że fizyka destrukcji nie przelicza każdego kawałka całej bryły, a jedynie niektóre miejsca. Gdyby to się miało rozwalić w drobny mak jak na demku NV, to i 7990 tego nie łyknie, czyli i konsole by były w czarnej [beep].

  44. Mnie się wydaje, że ludzie po prostu za dużo wymagają od destrukcji otoczenia w BF-ie. Tak jak napisał KewL, po co niszczyć wszystko dookoła, wystawiając siebie na ostrzał snajperów, których w BF-ach zawsze pełno. Inna sprawa to wymagania sprzętowe. Ta seria zawsze stawiała na multiplayer, co oznacza szczególną dbałość o optymalizację silnika, aby rozgrywka nie była dostępna tylko dla tych zamożniejszych graczy, posiadających high-endowe maszyny.

  45. @Kewl: nie przesadzaj znowu, że takie destrukcje nie są do osiągnięcia. Popatrz na engine geomod – tam się wszystko da rozwalić i nawet to wygląda nieźle. Teraz wyobraź sobie, co pokaże geomod 3 na nex-gen-ach. Jak zwykle wszystko kwestia algorytmu i optymalizacji. Chłopaki wykombinowali jak core duo 5ghz to zrobić, a teraz przesiadka na 8 rdzeni ze wsparciem GPGPU… Da radę 😉

  46. Ja tam wolę więcej 3 piętrowych domków z bc2 niż kolejnych angarów, rafineri i wieżowców z bf3…

  47. No i mapy w bf3 były nijakie, taki bf2 bije pod względem konstrukcji map tego bf3..

  48. Nie posiadam wiedzy technicznej, ale wydaje mi się – choć głupio mi pisać o tym tak wcześnie – że na nowej generacji Frostbite 3 zostanie wykorzystany w pełni dopiero przy BF5, ponieważ obecny jest jednak pisany wciąż z myślą o obecnej.

  49. Pożyjemy zobaczymy… Czasem wystarczy jak będzie dobrze…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *