Battlefield 6 sprzedaje się w ekspresowym tempie. Sięgnęły po niego miliony graczy, a teraz z utęsknieniem czekają na bitwy morskie
Długo trzeba było na to czekać, bo prawie dziewięć lat, jednak zdaje się, że Battlefield 6 ma wszelkie narzędzia w garści, by przywrócić markę na właściwe tory. Świadczy o tym bezprecedensowe zainteresowanie grą w przedpremierowej becie, ale również i po oficjalnym debiucie. Ta swoją drogą pobiła rekord popularności gier EA na Steamie, ale też walnie przyczyniła się do podobnego rezultatu w przypadku liczby aktywnych użytkowników platformy.
W szczytowym momencie w Battlefielda 6 bawiło się ponad 770 tysięcy graczy (na samym Steamie), jednak zdecydowanie większa liczba zakupiła tytuł, bo ponad 3,5 miliona na samym PC. To, zdaniem GamesIndustry.biz, przekłada się na 55-procentowy udział w ogólnej sprzedaży produkcji, której łączny wynik ma wynosić około 7 milionów kopii. W tym samym czasie baza użytkowników PlayStation 5 wynosi około 1,5 miliona graczy, podczas gdy Xbox może pochwalić się wynikiem o 300 tysięcy niższym. Warto nadmienić, że są to dane obejmujące zaledwie 5 dni od premiery Battlefielda 6.
Zdaniem analityków to jeden z najpopularniejszych debiutów 2025 roku, który przyniósł Electronic Arts 350 milionów dolarów przychodu. Lepszymi zarobkami oraz sprzedażą może pochwalić się jedynie inny produkt EA – EA Sports FC 26. Ten w podobnym okresie rozszedł się w nakładzie 7,7 miliona kopii.
Fani czekają na bitwy morskie i je dostaną… kiedyś?
Już w tym momencie jedną z najbardziej wyczekiwanych przez społeczność zmian jest wprowadzenie w możliwie najbliższym czasie bitew morskich, które rozsławiły markę w latach 2011-2014. Redakcja Insider Gamingu dokopała się (dosłownie) do plików gry, w których znaleziono informacje, że Battlefield Studios aktywnie działa nad przygotowaniem takiej mapy.
Wśród znalezisk można odnaleźć informacje o skuterach wodnych oraz łodziach hybrydowych, jednak nie wiadomo, jak dużo do tej pory zostało przygotowane oraz kiedy twórcy zaprezentują potencjalne nowości. Jeszcze przed premierą Battlefielda 6 zapowiedziano pierwszy sezon, który co miesiąc będzie wprowadzać po jednej nowej mapie, jednak każda z nich dzieli jedną wspólną cechę – zabawy na wodzie tam nie uświadczymy. Cieszy jednak świadomość, że w niedalekiej przyszłości jeden z najbardziej charakterystycznych i wyczekiwanych aspektów marki szykuje się do powrotu.
W Battlefielda 6 zagracie na PC, PS5 oraz Xboksach Series X/S.
Czytaj dalej
-
Obsidian wie, że chcemy Fallouta: New Vegas 2, ale woli rozwijać...
-
Już nie potrzebujesz PS5, by grać na PlayStation Portal. Cloud streaming trafił...
-
MindsEye pozbywa się otwartego świata i usiłuje dokonać rebrandingu. Kontrowersyjna...
-
Poradnik przetrwania w świecie Metroid Prime 4: Beyond. Nowy zwiastun...

[…] globalnych bestsellerów Steama – towarzyszą jej takie hity jak Battlefield 6 (który sprzedaje się przecież jak świeże bułeczki) czy Hogwarts Legacy. Bez wątpienia można mówić o tej produkcji jako […]
[…] (Rogue Ops) rozpocznie się 28 października i potrwa do 11 listopada. Wówczas do Battlefielda 6 trafi pierwsza nowa mapa – duże, pustynne i nastawione na wykorzystywanie pojazdów Blackwell Fields. Również […]
[…] było, gdy produkcja trafiła już do sprzedaży, gdyż wedle danych wydawcy, zakupiono ponad 7 milionach kopii w ciągu zaledwie 3 dni. Sprawia to, że premiera Battlefielda 6 jest najbardziej dochodową w historii […]
[…] Fani Battlefielda są zgodni, że „szóstka” to udany powrót po latach. Rynek sieciowych shooterów, zdominowany dotychczas przez serię Call of Duty, najwyraźniej potrzebował drugiego gracza – nastawionego na większe bitwy z udziałem pojazdów. Twórcy Battlefielda 6 kują żelazo, póki gorące – niedawno wystartował pierwszy sezon oraz zapowiadany darmowy tryb battle royale. Odbiór najnowszego BF-a był na tyle dobry, że w końcu musiało nastąpić pierwsze pęknięcie – gracze masowo krytykują tryb battle royale (zwany tutaj REDSEC), a zwłaszcza sposób jego integracji z Battlefieldem 6. […]
[…] w jakim się znalazła, wyrósł jej bowiem silny konkurent – Battlefield 6. Strzelanka EA błyskawicznie zebrała bardzo liczną publikę, która może potencjalnie odciągnąć graczy od FPS-a Activision. Druga z firm […]