Beam: Jak wykorzystać CryEngine 3 do niszczenia efektownie i ładnie [WIDEO]
Studio BeamNG znane jest głównie z Rigs of Rods – darmowej produkcji symulującej crash-testy samochodów. Ekipa postanowiła swój silnik fizyczny Beam zaimplementować… w CryEngine 3. Udostępnione demo technologiczne prezentuje się naprawdę świetnie!
Silnik fizyczny Beam w CryEngine 3:
Czytaj dalej
55 odpowiedzi do “Beam: Jak wykorzystać CryEngine 3 do niszczenia efektownie i ładnie [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Studio BeamNG zasłynęło głównie z Rigs of Rods – darmowej produkcji symulującej crash-testy aut. Teraz ekipa postanowiła odpowiedzialny za zniszczenia pojazdów we wspomnianej grze silnik fizyczny Beam zaimplementować… w CryEngine 3. Udostępnione demo technologiczne prezentuje się naprawdę świetnie.
blacha samochodu jest w betonie, doslownie, patrzcie na screen xD
Nie wiem co powiedzieć, więc : http:i.obrazky.pl/slon-na-trabie-951-OBRAZKY.PL.jpg
WoW, jakby dali/sprzedali/pokazali to crytekowi i byłoby to w crysisie…
Tylko pogratulować talentu. Prześwietny fizyka, a do tego na CryEngine 3 !
Wygląda genialnie! Poproszę taką technologię w GTA 5
No cóż, trzeba jeszcze ten silnik ulepszyć, bo autko z 1:56 skacze jak poparzone 😀
GTA 5/6 MUST HAVE
W GTA by się to nie sprawdziło bo byś za dużo jednym wozem nie pojeździł ;]
A tym czasem w Crysis 2 nie można było przestrzelić opon pojazdu nadjeżdżającego z naprzeciwka jak miało mi miejsce w Crysis. Takie bajery już są Burnout Paradise który ma parę lat.
Wszystko piknie ale troche niedoskonałości jest np. 00:28 blacha wlatuje w model koła 🙂
lol zlitujcie się. pomimo tych rożnych błędów „to” wygląda naprawdę imponująco
0:52 – „Don’t mind the shading and collision issues – we’re working on it”, czyli pracują nad wspomnianym przenikaniem obiektów. A sama technologia już wygląda świetnie i daje jak widać wielkie możliwości, jedyna trudność jaką widzę to konieczność ustawienia wytrzymałości każdego elementu i połączeń między nimi.
to dopiero testy a już mogło by zastąpić wiele modelów zniszczeń…
Wow Zarąbiste. |@tikom|”Don’t mind the shading and collision issues – we’re working on it” czytaj
Silnik z pewnością przyjąłby się w gronie hardcorowców, którym to gry wyścigowe nie są obce 😉
Niech dadzą link do pobrania! Będzie zabawa na wiele godzin 🙂
@VanHelsingPOL|Ściągnij darmowego RoR`a, o ile masz mocny komputer i nie razi cię brzydka grafika. |=|Rzucam pieniędzmi w monitor i nic to nie daje. Chętnie bym kupił gdyby wydali kiedyś wersję płatną, za takie coś należy im się zapłata.
Ostatnia animacja zdecydowanie najlepsza.
@Syskol to ja wiem… ale ja chce na CE3 🙂
Czy tyko ja mam wrażenie, że to auto było z gumy, a nie blachy. Same urwane lusterka i wgniecione maski były realistyczne, to już zachowanie auta nie za bardzo. Choć może się mylę.
Male niedorobki jeszcze sa (np. trawa przenikajaca przez samochod w 2:00), ale az sie prosi o jakas gre wyscigowa na CryEngine 3 z tymi efektami.
Chciałbym to zobaczyć w następnym GTA… albo nie, bo samochody trzeba było by wymieniać częściej niż magazynki.
CDA: dodajcie wzmiankę, że jest to wersja pre-alpha, w którym na scenie może być tylko jeden samochód, ludzie tutaj mają nieco zbyt duże oczekiwania. 🙂
@Jakobeks ?! jak jeden samochód? Widziałeś symulator na ich silniku? Z kilkadziesiąt pojazdów i można dodawać kolejne 🙂
Co prawda nie na CryEngine, ich gra: http:www.rigsofrods.com/repository/
@VanHelsingPOL|Sam autor powiedział, że w wersji CryEngine nie działają zderzenia samochodów, na razie można rozbijać się jednym o teren. Dodatkowo pracują nad szybami i kolizjami elementów, teraz widać jak metal nachodzi na siebie. 🙂
@Jakobeks „jest to wersja pre-alpha” – „ludzie tutaj mają nieco zbyt duże oczekiwania.” ocb? Skoro to wersja testowa a ich gra jest bardzo dobra (pod względem fizyki) to chyba jasne że każdy ma oczekiwania co do tego projektu? Mamy wystawiać opinie na podstawie 3 minutowego filmiku z wersji „bardzo testowej” przy przenoszeniu silnika fizycznego na nowy silnik graficzny?!
Matko, uważałem Burnouta Paradise za bóstwo dzwonów, ale to… To przechodzi ludzkie pojęcie. Brawa dla tych panów.
Ładnie to wygląda, ale mi najbardziej podobała się muzyka.
To autko jest bardziej skoczne niż większość pojazdów w GTA 4 xD
@ChaosPL – Istnieje jeszcze coś takiego jak rzeczywistość , ale jeżeli pytasz to są zaawansowane symulatory nie przeznaczone do celów komercyjnych .
Ohhh wyobrażacie sobie tą deformacje obiektów w GTA V? diablo 3 odeszło by w zapomnienie… Zawsze pragnąłem takiej realistycznej fizyki 😀 mało jest programów mogących pozwolić na stworzenie czegoś, co będzie symulowało taki realizm, chociażby w 2D, np phun/algodoo… jak ktoś zna podobny program, krzyczcie!!!
Coś pięknego! A ta muzyczka 🙂
Niesamowicie to wygląda.
Powinni jeszcze dodać manekina do wnętrza samochodu.|PS. Kiedy będą przecieki???
Super, po prostu super. Trochę podszlifować i byłaby niesamowita frajda z jazdy. Czekam na grę, która będzie z tego korzystała.|BTW – Wydaje się za miękkie i za lekki bo jest w slow motion.
Owacje na stojąco!
Pięknie!! Coś myśle, że Crytek ma w zanadrzu wyścigówkę. Poszlaki są w trailerze prezentujący Gface.
Jeżeli lubicie tego typu zabawy z fizyką to polecam Rigs of Rods
Ten silnik fizyczny wniósł by do gier więcej niż tylko realistyczne „czaskanie”. Chce to w grach!
Niby najbardziej realistyczna fizyka „zgniotu” jaką do tej pory poznaliśmy, ale nie ma to jak tekstury wchodzące w tekstury… Wiem, może czepiam się szczegółów, ale mam wielką nadzieję, że chociaż to poprawią…
a teraz wyobraźcie sobie, że było by gta na tym silniku… mmmm 🙂
mogli by to udostępnić do zabawy 🙂
da się to ściagnąć do zabawy ?
Szczerze? Model zniszczeń wcale nie powala. Być może w przyszłości go dopracują.
A teraz wyobraźcie sobie coś takiego w GTA 😛
Jak dla mnie bomba, nic tylko wsadzić to do gta, gran turismo, a potem oglądać piękne kraksy. 🙂
Takie modele zniszczeń od dawna istnieją przy symulacjach zderzeń samochodów i bardzo fajnie że wprowadzą je do gier, chyba nowe GTA będzie musiało od nowa coś zmienić w swoim silniku (choć nie wiem czy może jakimś cudem używają Cryteka). Naprawdę świetna sprawa, wygląda bardzo realistycznie.
@flakerswoj Rigs Of Roads jest darmowe, tutaj pracują nad mową wersją na nowym silniku i pod nową nazwą. |A co do samej prezentacji to prezentuje się fajnie, ale nie powala.