07.10.2011
9 Komentarze

Binary Domain: Sztuczna inteligencja mówi: „Spadaj!” [WIDEO]

Binary Domain: Sztuczna inteligencja mówi: „Spadaj!” [WIDEO]
Jednym z najciekawszych elementów Binary Domain będzie system konsekwencji - dzięki niemu podjęte przez nas decyzje wpływać będą nie tylko na fabułę, ale również na zachowanie towarzyszy na polu walki (którzy w wyniku jego działania mogą odmówić wykonania naszego rozkazu). Jak to działa w praktyce, pokazuje nowy trailer gry.

System konsekwencji w Binary Domain:

9 odpowiedzi do “Binary Domain: Sztuczna inteligencja mówi: „Spadaj!” [WIDEO]”

  1. Na pierwszy rzut oka ciekawe… ale z drugiej strony to jakiś kretynizm, żeby zawodowi żołnierze w sytuacji zagrożenia życia, pod ogniem wroga, odpowiadali „nie będę strzelać, bo cię nie lubię”. Autorzy chyba nieco przesadzili z wymuszonymi innowacjami, bo mózg puchnie od bezsensu takiej sytuacji. Jeśli się jednak wyłączy szare komórki, może mechanika gry będzie dawać radę…

  2. kolejny klon gow-a … kurcze czy ludzie naprawdę nie mają orginalnych pomysłów ? jeden styl gry się sprawdzi i cała rzesza producentów rzuca się nań jak na mięso , to samo byłoz gta, to samo byłoz quake’iem, to samo jest z codem i gow-em obecnie

  3. @szacher, ja bym raczej powiedział, że nie dostosowali swoich innowacji do fabuły gry. Z drugiej strony podobało mi się jak w KotORze 2 uzasadnili to, że towarzysze zawsze atakują tego kolesia co ty.

  4. Szacher gdyby taki „żołnierzyk” odmówił w prawdziwy realiach wojny rozkazu dostał kulkę w łep za nie wykonanie rozkazu .

  5. Dokładnie o tym samym pomyślałem, tylko nie wiem co to jest łep 😛 w łeb może i by dostał. W najlepszym przypadku naganę i wywalenie z jednostki.

  6. Całkiem ładnie wygląda

  7. @szacher: oni nie wykonują poleceń i strzelają po swojemu, bo nie masz odpowiedniego autorytetu, ale walczą…

  8. Za skomplikowane to to dla mnie jest. Kiedy strzelam to strzelam, a nie ucinam se pogawędki z towarzyszami. Nawet w spolszczonym Bad Company 2 rzadko kiedy zwracałem uwagę na to co towarzysze do mnie mówili. Ale jak ktoś ma na tyle rozdwojoną jaźń, to powinno mu sie to spodobać

  9. Jak znaleźć wymówkę na fakt, że AI stworzonych przez nas towarzyszy momentami jest tak głupie, ze nie potrafi wykonać prostego rozkazu: „Atakuj”? Po prostu wmówimy graczom, że to takie krnąbrne osobowości i problem z głowy ;]

Dodaj komentarz