Bionic Commando zaliczy drobny poślizg

Bionic Commando ? kontynuacja hitu sprzed lat, tworzona przez szwedzkie studio GRIN ? zaliczy drobne opóźnienie, o czym poinformował Capcom.
Początkowo nowe przygody komandosa Nathana Spencera miały pojawić się w marcu. Jak jednak oświadczyła japońska firma, stanie się to dwa miesiące później, bo w maju. Ponadto na rynku pojawią się jedynie dwie edycje gry – na Xboxa 360 i PlayStation 3. Posiadacze PC-tów będą musieli uzbroić się w cierpliwość, gdyż wersja przeznaczona na komputery osobiste ukaże się w jeszcze późniejszym terminie.
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
4 odpowiedzi do “Bionic Commando zaliczy drobny poślizg”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
OK // Zapowiada się świetnie
// Nie martwi mnie opóźnienie – Capcom robi świetne gry. Ponadto tworzy swoje produkty na pc, nie ma więc obawy o płynność animacji czy jakość tekstur XD Oby tylko nie skasowali edycji na komputery osobiste!
// Nie skasują. Nie mogą. Przecież to da większe zyski bo co z tego, że piractwo istnieje i tak ktoś kupi ich produkt. Tylko, że wydadzą tą edycję PC później…