BioShock Infinite: Ken Levine o wersji na PS3 i wsparciu Move´a [WIDEO]
![BioShock Infinite: Ken Levine o wersji na PS3 i wsparciu Move´a [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/74773eab-ef0d-477b-aeb6-ff3d42dd1ecf.jpeg)
Na oficjalnym blogu PlayStation Sony opublikowało wideo-wywiad z Kenem Levinem, twórcą BioShock Infinite. Ten opowiada w nim o wersji gry na PlayStation 3, a także o planowanym wsparciu dla kontrolera Move.
Levine o BioShock Infinite na PS3:
Ciekawostka – w wywiadzie dla Gamasutry Levine zdradził, że fragment z 15-minutowego gameplayu gry, gdzie Elizabeth próbowała uratować umierającego konia, a my widzieliśmy miasto z lat 80-tych, został stworzony z materiałów pochodzących z anulowanej gry studia Irrational Games.
Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “BioShock Infinite: Ken Levine o wersji na PS3 i wsparciu Move´a [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Na oficjalnym blogu PlayStation Sony opublikowało wideo-wywiad z Kenem Levinem, twórcą BioShock Infinite. Ten opowiada w nim o wersji gry na PlayStation 3, a także o planowanym wsparciu dla kontrolera Move.
GRA ROKU .|MUSZE JĄ MIEĆ.
Ta gra robi piorunujące wrażenie, dosłownie.
Wgniata w fotel…A ta dziewczyna mimo kształtów które się „fizjologa nie śniły”;P jest urocza
Wgniata w fotel…A ta dziewczyna mimo kształtów które się „fizjologa nie śniły”;P jest urocza
Troszeczkę boję się nowego Bio ze względu na jego otwartość terenową … Jednak, nie ukrywam, że jest to jedna z wyczekiwanych przeze mnie gier !