BioShock Infinite: Twórcy poszukują „inżyniera sieciowego”. Będzie multi?

W serwisie Gamasutra Irrational Games umieściło ogłoszenie o pracę. Wynika z niego, iż studio poszukuje kandydata na stanowisko inżyniera sieciowego. Jak czytamy:
Zapomnij o rankingach. Zapomnij o DLC. Zapomnij o Web 2.0, sieciach społecznościowych i czatach. Żyjemy w świecie, w którym powszechny dostęp do sieci otwiera wysokobudżetowym grom na konsole i PC coraz większe i wspanialsze możliwości. Ekipa, która stworzyła serię BioShock, pracuje obecnie nad systemem pozwalającym nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób ludzie grają w nasze gry i wykorzystać te informacje do ich ulepszania, – nie tylko w przyszłości, ale i w czasie rzeczywistym. Irrational Games szuka wyjątkowych osób, które poszerzą naszą ekipę odpowiedzialną za infrastrukturę sieciową, gdzie naszym obowiązkiem jest wykorzystanie Internetu do dostarczenia nowej zawartości i przełomowych doświadczeń graczom na całym świecie, zarówno w dniu premiery gry, jak i po niej.
Choć w pierwszej chwili powyższa oferta sugeruje, że w BioShock Infinite pojawi się tryb multi, możliwe, że twórcy szykują coś innego. Tym bardziej, że zdają sobie sprawę z tego, że wydawanie pieniędzy na tradycyjne multi jest wyrzucaniem ich w błoto – gracze i tak będą siedzieć przy swoim Modern Warfare, etc.
Niewykluczone jednak, że wakat dotyczy całkowicie innego projektu.
Czytaj dalej
-
Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 to po prostu zła gra....
-
Silent Hill 2 przekroczył 2,5 miliona sprzedanych kopii. Cała...
-
Directive 8020 wprowadzi innowację w gameplayu. Zmiany prezentuje krótki zwiastun
-
Wariactwo wokół Systemic War. Absurdalne wpisy na Twitterze i astronomiczne oczekiwania...
9 odpowiedzi do “BioShock Infinite: Twórcy poszukują „inżyniera sieciowego”. Będzie multi?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W sierpniu pracujący nad BioShock Infinite Ken Levine z Irrational Games stwierdził, że jeśli twórcy nie wpadną na jakiś oryginalny pomysł dotyczący multi, to tryb sieciowy nie pojawi się w grze. Wygląda na to, że developerzy wymyślili coś nowego – w sieci pojawiło się bowiem ogłoszenie o pracę, w którym studio poszukuje „sieciowego inżyniera”.
Zapowiada się świetnie. Szkoda tylko, że BioShock 2 ze swoim multi jest praktycznie już martwe – przynajmniej z tego co widzę próbując od czasu do czasu pograć nadal w ten tytuł po sieci.
może jakiś co-op ?
Brzmi mi toto jak darmowe DLC (stąd „zapomnij o DLC” – w sensie typowych, płatnych) + jakaś sieć pod ich gry, coś jak BioWare Social Network, która umożliwi zbierać dokładne dane na temat poczynań graczy. Tak czy owak, Infinite to must-have. Chociaż chciałbym, żeby goście odpowiedzialni za BS2 robili w międzyczasie BS3 w Rapture, bo „dwójka” fabularnie dużo bardziej mi się podobała.
To chyba nic dziwnego – w dwójce było multi i to bardzo dobre 😉 |PS. Jakby ktoś chciał zagrać na Xboxie razem to niech pisze 😛
Taa, pewnie szukają kogoś, kto zrobi wtyczkę do FB.|”Zdzisław właśnie dłubie w nosie. Wiertłem.|Dwie osoby lubią to”A multi w BS2 jest moim zdaniem słabiutkie.
Tak, Sergi potwierdzam twoją opinię dot. BioShock 2.|Niby tak zachwalane, a jak przyszło mi w to pograć, to się srogo zawiodłem.|Wciąż czekam na jakieś nowe filmiki prezentujące obecny stan gry, może latem co nieco puszczą do sieci, a jeśli nie, to i tak grę kupię, coś mi się widzi, że hit puka do mych drzwi, a ja nie omieszkam wpuścić.
Zarówno w BioShocka 1 jak i w 2 grało mi się naprawdę zacnie (mimo że single „dwójki” nie jest już tak mocny fabularnie i nie ma takiego klimatu jak „jedynka”) zaś multi w Bio2 jest bardzo porównywalne do TF2 😛 Mi się grało przyjemnie mimo że rozgrywka ma ogromne lagi i parę błędów.
Może przed realną premierą gry ludzie odpowiedzialni za nowego Bioshocka, stworzą wersje gry która wyznaczy im ścieżkę do produkcji ostatecznej wersji gry.|PS Są to moje podejrzenia (może błędne)