BioShock Infinite: „Unreal Engine 3 jest za słaby, szykujemy sporo zmian”
„Przez ostatnich kilka lat zebraliśmy światowej klasy zespół, który ma jeden cel – zrobić wszystko, co konieczne, aby ożywić Columbię i zadziwiający świat BioShock Infinite„, powiedział Chris Kline z Irrational Games. §
„Zaczęliśmy od prac nad oryginalnym silnikiem BioShocka, jednak szybko zdaliśmy sobie sprawę, że narzędzia są niewystarczające […] To był jeden z najważniejszych czynników, jakie wpłynęły na wybór Unreal Engine 3. Okazało się jednak, że nawet UE3 nie spełnia wszystkich wymagań gry. Wzięliśmy więc skalpele i przystąpiliśmy do operacji”
Lista zmian jest dość długa. Można powiedzieć, że zespół Irrational Games zrobi z UE3 to samo, co twórcy Wiedźmina uczynili z silnikiem pierwszego Neverwinter Nights – podstawy te same, ale wszystkiego ma być więcej, by odbiór całości był dużo lepszy. Usprawnieniom ulegnie warstwa AI. Gracze będą cieszyć się przestrzennym dźwiękiem przystosowanym do głośników 5.1, a ich oczy zachwyci dynamiczne oświetlenie znane z Uncharted 2 czy drugiego Crysisa.
Co więcej, zastosowana będzie nowa, autorska technologia Floating Worlds. W znanych grach FPS gracz twardo stoi na ziemi i nie boi się, że usunie mu się spod nóg. Podniebne miasto Columbia z BioShock Infinite wciąż ma się przemieszczać i ruch będzie wyraźnie odczuwalny.
Na bardziej intensywne wrażenia z gry mogą liczyć posiadacze wielordzeniowych procesorów. Kline zapewnia, że silnik gry zrobi użytek z tylu rdzeni, ile będzie miał do dyspozycji. Miejcie się więc na baczności – czterordzeniowe monstra mogą wreszcie zbudzić się z długiego snu.
Premiera BioShock Infinite w 2012.
Czytaj dalej
-
Napisz krótkie podsumowanie 2025 roku i traf na łamy CD-Action!
-
PlayStation zaprasza na 40-minutowy pokaz. Już niedługo Sony może pokazać...
-
ARC Raiders prześcignęło Battlefielda 6 pod względem liczby graczy na Steamie....
-
Elden Ring Nightreign dostanie DLC w ciągu najbliższych miesięcy. Właściciel...
13 odpowiedzi do “BioShock Infinite: „Unreal Engine 3 jest za słaby, szykujemy sporo zmian””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Na moim 4-rdzeniowym piecyku fajnie pójdzie 🙂 Bioshocka 2 nie kupiłem bo mnie jakoś nie kręcił ale na to się skusze.
Przyda się mój i7;) ale siódmych potów z niego nie wyciśnie.. ani z GTX480 AMP;)
i7 ma 4 rdzenie z HT czyli 8 wątków;) a czemu z kartą przegiąłem?:D
Co w tym dziwnego? Przecież ten silnik ma już ponad 5 lat, ma prawo być za słaby…
Chociaż z drugiej strony, 2 poprzednie 'bioszoki’ graficznie jakoś nie błyszczały, a gdzieniegdzie to nawet straszyły teksturami…
Ech, tęsknie za Rapture…|A mój dwurdzeniowy Intel raczej w Infinite się nie popisze, więc pogram sobie na x klocu 😀
Ta seria ma to coś, co nazywamy KLIMATEM. Czekam z wypiekami na twarzy.
„czterordzeniowe monstra mogą wreszcie zbudzić się z długiego snu.”|HELL YEAH BABE!
Q9400 chyba sie sprawdzi 😀
karta g uciśnie wszystko na max detalach jak na razie(GeForce 9800GT) ale z prockiem może być gorzej 🙁
Całe szczęście na początku przyszłego roku kupuję nowego kompa wyposażonego w jakiegoś iCore i GeForce’a z serii 4xx. Oby starczyło…
Czyli gracze będą musieli szykować nowe komputery ;/ Cóż, czasy świetności nigdy nie trwają wiecznie…
Intel i5 chyba da sobie rade 😀 |Gorzej trochę z kartą, bo GTS450, ale i tak pewnie pójdzie jak sobie ten sprzęt podkręcę.