27.04.2012
9 Komentarze

BioShock Vita: Prace wstrzymano do czasu ukończenia BioShock Infinite

BioShock Vita: Prace wstrzymano do czasu ukończenia BioShock Infinite
Od czasu zapowiedzi tajemniczej gry z serii BioShock na Vitę podczas zeszłorocznego E3, o produkcji prawie w ogóle nie słyszeliśmy. W jednym z wywiadów szef studia Irrational Games przyznał, że prace nad nią wstrzymano do czasu ukończenia BioShock Infinite.

Ken Levine, głównodowodzący studiem Irrational Games, przyznał w wywiadzie dla Wired, że priorytetem dla jego zespołu jest przede wszystkim BioShock Infinite. Dlatego prace nad specjalną odsłoną na Vitę zostały wstrzymane.

Jak mówi:

Produkcja tych gier jest naprawdę czasochłonnym zajęciem. Chciałbyś, żeby wszystko szło zgodnie z planem, ale trudno jest koncentrować się na obu projektach dopóki nie skończysz tego, co już wcześniej zacząłeś. Ale właśnie kończymy z Infinite. W tej chwili nie jesteśmy więc skupieni na grze na Vitę.

Levine podkreślił, że Sony jest „wspaniałym partnerem”, dodając, że już wkrótce zobaczymy owoce tej współpracy. Po raz kolejny zaznaczył, że BioShock na Vitę został zbyt wcześnie zapowiedziany. Jak wyjaśnia:

Nie chcę wychodzić na scenę i tylko mówić. Chcę wam najpierw coś pokazać, a potem o tym opowiadać, ponieważ trudno jest mówić o rzeczach abstrakcyjnych. Nie chcę was przekonywać – chcę, żeby to zrobiła nasza praca. Kiedy Sony poprosiło mnie o pojawienie się na ich konferencji, odparłem: . Starałem się naprawdę bagatelizować to, co pokazywałem wówczas.

Jak dodaje:

Próbowałem zarządzać oczekiwaniami ludzi dotyczącymi tej gry na Vitę. Nie dlatego, że sądziłem, iż będą one złe, ale nie chcę mówić, jak marketingowiec. Wolałbym powiedzieć: . Kiedy nie jestem gotowy, aby nakręcać atmosferę wokół swojej produkcji, nie mówię o niej zbyt wiele i dlatego, kiedy pyta się mnie o tę grę na Vitę, mówię tylko, że nie jestem gotowy o niej opowiadać ponieważ nie mam niczego do pokazania.

9 odpowiedzi do “BioShock Vita: Prace wstrzymano do czasu ukończenia BioShock Infinite”

  1. Od czasu zapowiedzi na E3 tajemniczej gry z serii BioShock na Vitę, o produkcji prawie w ogóle nie słyszeliśmy. W jednym z wywiadów szef studia Irrational Games przyznał, że prace nad nią wstrzymano do czasu ukończenia BioShock Infinite.

  2. Sądzę, że nie warto tworzyć porządnej gry dla tych 20 posiadaczy Vity…

  3. […]jak marketing owiec.[…] literówka a konkretniej brak myślnika jeśli, miałbym się czepiać. 😉 |Ja już się nie mogę doczekać Infinite’a, mam jedynie skromną nadzieję, że nie przełożą po raz kolejny daty premiery. :X Choć wiem, że produkcje Irracjonalnych uczciwie wydłużają czas potrzebny na doszlifowanie poszczególnych elementów.|@Sveniu 20 posiadaczy, to może jest w Polsce, a myślę że po dobrym dopracowaniu Firmware’u Vita, będzie miała wydajność PS3.|PS|Nie nie posiadam Vity… 😛

  4. Niech na Nintendo jeszcze zrobią to będę przez cały tydzień +10 do humoru na ryju miał 😀 |Nie wiem ale jakoś bardziej preferuje Nintendo niż vitę cóż gust 🙂 |@BigDaddy Fascynująca wypowiedź..

  5. @BigDaddy – kochany Word… 😉

  6. No i dobrze, bo już nie mogę się dużego Bioshocka doczekać, dla mnie najbardziej oczekiwany tytuł roku

  7. I niech przekładają jeszcze z 500 razy jeżeli dzięki temu gra ma być przyjemniejsza, ciekawsza itp itd. W końcu nie chcę wiedzieć co by się stało gdyby skopali taką markę. Zapewne sam stałbym w pierwszym szeregu z wiertarką udarową ;]

  8. MannyCalavera 28 kwietnia 2012 o 19:25

    Moim zdaniem kwestia wydajności w kontekście zdobywania nowych klientów nie jest dla Vity najważniejsza. Jeśli kolejne gry będą wyglądać tak jak np. Uncharted to mnie taka jakość grafiki w pełni zadowala. Najważniejsze, że Vita posiada narzędzia by stać popularną platformą do gier. Z punktu widzenia hardkorowych graczy są to 2 analogi. Rynek niedzielnych użytkowników ciężej będzie zawojować, jest w prawdzie dotykowy ekran itd., ale trudno będzie oderwać takich graczy od ich iPhone’ów czy innych Samsungów

  9. MannyCalavera 28 kwietnia 2012 o 19:25

    z masą tanich gier. No i nie trzeba nosić ogromnej konsoli (w por. do smartfonów) w kieszeni. Teraz wszystko zależy od twórców gier i tego jak wykorzystają możliwości konsolki.

Dodaj komentarz