BioWare: „Dragon Age II dłuższe niż Mass Effect 2, ale krótsze od Dragon Age: Początek”
Mike Laidlaw, producent wykonawczy Dragon Age’a II, w rozmowie z serwisem PSU wyjaśnił, że produkcja będzie krótsza od swojego pierwowzoru, ale i tak wszystko ma zależeć od tego, w jaki sposób będziemy grać. Jak mówi:
Spójrz, w jaki sposób grasz w gry. Chcę przez to powiedzieć, że [Dragon Age II] jest nieco dłuższy od Mass Effecta 2, ale krótszy od Dragon Age: Początek. Produkcja będzie dłuższa. Produkcja będzie dłuższa, jeśli podejmiesz się zadań pobocznych. Jednocześnie możesz przejść przez główną fabułę nieco trochę szybciej, ponieważ wiele elementów znajduje poza głównym wątkiem.
Celem przyświecającym twórcom przy produkcji Dragon Age’a II było stworzenie bardziej przystępnej i dynamiczniejszej gry. Jak jednak zaznaczył Laidlaw, nie oznacza to, że będzie ona „uproszczonym doświadczeniem”. Produkcja jest bowiem wciąż skomplikowana, choć stara się zapoznać graczy z oferowanymi wrażeniami w mniej przytłaczający sposób. Jak dodaje Laidlaw:
Nie musisz spędzać roku na tworzeniu bohatera.
Czytaj dalej
7 odpowiedzi do “BioWare: „Dragon Age II dłuższe niż Mass Effect 2, ale krótsze od Dragon Age: Początek””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Dragon Age: Początekoferował wiele godzin wciągającej rozgrywki – aby dokładnie zgłębić świat Fereldenu trzeba było w nim spędzić setki godzin. Czy równie długi będzie nadchodzący sequel? Niestety. W jednym z wywiadów producent wykonawczy gry stwierdził, że będzie ona krótsza od swojej poprzedniczki, ale „dłuższa od Mass Effecta 2”.
Mass Effect 2 bodajże w 23h ukończyłem….Dragon Age w 40h,także może być 😛 Choć uwielbiam długie.
Podobno liczy się grubość a nie długość
Dobrze. DA:O wystawiło na próbę moją cierpliwość i z 10 godzin bezcelowego chodzenia bym wyciął.
DA:O był sztucznie wydłużony lokacjami, które nic nie wnosiły poza kolejnym pokojem pełnym wrogów. Jeśli skrócenie DA II edzie polegać na ich usunięciu to jestem na tak.
i tak żadna gra nigdy nie była tak wydłużona jak Loki
Za 2 razem gdy przechodziłem DA to aż tak tego nie czułem(po prostu spodziewałem się co będzie przedemną)i nawet szybciej mi levele schodziły. Ale gdy po raz pierwszy robiłem wieżę kręgu, lub quest w głębokich ścieżkach… Pierwszy kosmicznie nudny, drugi sztucznie wydłużony, to stwierdzam, że może to i dobrze, że trochę krótszy i dynamiczniejszy będzie DA2, przynajmniej będzie mniej irytujący. A od długich gier w tym roku, to będzie Wiesiek, no i oczywiście „singleplayer’owe MMO”, czyli nowy Elder Scrolls.