Biuro gier zaginionych: Might & Magic w stylu Obliviona

Informacja dotyczy Davida Frieda, który pracował niegdyś w Ubisoft Shanghai jako projektant gier. Na jego profilu na LinkedIn na liście pracodawców i zadań, za jakie Fried był odpowiedzialny, widzimy:
Projektowanie gry i kilku fragmentów fabuły w niezapowiedzianej grze z serii Heroes of Might and Magic, która na początku była RTS-em, później stała się RPG w stylu Obliviona, zanim ją anulowano.
Wpis dotyczy okresu styczeń-lipiec 2009. Oznaczałoby to kontynuację serii po 7 latach. A ponieważ grę anulowano, cykl RPG Might & Magic (wyłączając oczywiście Heroes, które RPG-ami sporadycznie być próbują), którego ostatnią część Writ of Fate widzieliśmy w 2002, pozostaje jedną z najdłużej śpiących serii.
Czytaj dalej
16 odpowiedzi do “Biuro gier zaginionych: Might & Magic w stylu Obliviona”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Można dziwić się, że szukająca dziury w całym na społecznościowcach redakcja Superannuation nie ma nic lepszego do roboty, ale czasem uda im się znaleźć coś ciekawego. Na przykład zawieszone na kołku plany Ubisoftu do wypuszczenia nowego RPG w świecie Might & Magic.
Ubisoft planował trzy gry w świecie Asham, które miały się w jakimś stopniu łączyć. Były Heroesy, był Dark Messiah i miało być coś jeszcze. Czyli zapewne to jest ten trzeci, szkoda, że zaginiony. Swoją drogą bardziej bym chciał zobaczyć pierwszą wersję tej gry (RTS; coś w rodzaju Dawn of War/Company of Heroes tyle, że z kopalniami znanymi z Heroesów i w ich klimacie… a jakby jeszcze dodać coś w rodzaju mapy strategicznej… I bitwy podobne do Dark Omen/Mark of Chaos). A jeszcze lepiej obie wersje ^^
Bym chciał zobaczyć coś w stylu Dark Messiah jeszcze raz tylko z większym i rozbudowanym światem. Bo on to był liniowy, wybory chyba miały miejsce 3 razy w ciągu gry. 😛 Ale gra za to sama w sobie fajna była i czasami do niej wracam. 🙂
Świat i eksploracja w stylu TES + walka z Dark Messiah = Gra Idealna.
@t.U.r a.d TES + walka z Dark Messiah + Poruszanie i animacja wzięta z Mirror’s Edge = Gra 2xIdealna
@burakgalazka To wszystko + bez level scalingu, z dobrą fabułą = Gra idealnax3
@Reznow To wszystko – Todd Howard = Gra idealna x 4 (wybaczcie, musiałem 😀 )
@Renzov To wszystko + wyraziste postacie + tony broni i zbroi + grafika i system destrukcji otoczenia rodem z BF3 = Gra Idealnax4
Oops! czyli u mnie to Gra Ddealnax5 😀
To wszystko + zero DLC dodających wycięte questy, lokacje, postacie etc. = gra idealna x6
cccccccccombo breaker xD |nie za dużo tych wymagań? (fakt, są słuszne, ale nierealne niestety xD)
szkoda że nadal nie ma (i chyba nie będzie) Dark Messiah 2
@Kubis +Wielowymiarowa rozgrywka rodem z marzeń Adziora= Gra idealna x6 ;p
@angar31 marzę o tym, żeby był! jakiś czas temu kiedy wszyscy mówili, że nie będzie elders crolls nowego ja obstawałem, że jednak będzie i JEST! 🙂 teraz też obstaję za tym, że będzie 🙂
Czyli jakby podsumować nowa gra będzie się nazywać: „Dark Elder Mirrorrs of Planescape Battlefields” GotY edition – jestem za 😛
E tam, jak wrócę do domu to odpalam M&M VII.