20.08.2011
Często komentowane 16 Komentarze

Biuro gier zaginionych: Might & Magic w stylu Obliviona

Biuro gier zaginionych: Might & Magic w stylu Obliviona
Można dziwić się, że szukająca dziury w całym na społecznościowcach redakcja Superannuation nie ma nic lepszego do roboty, ale czasem uda im się znaleźć coś ciekawego. Na przykład zawieszone na kołku plany Ubisoftu odnośnie wypuszczenia nowego RPG w świecie Might & Magic.

Informacja dotyczy Davida Frieda, który pracował niegdyś w Ubisoft Shanghai jako projektant gier. Na jego profilu na LinkedIn na liście pracodawców i zadań, za jakie Fried był odpowiedzialny, widzimy:

Projektowanie gry i kilku fragmentów fabuły w niezapowiedzianej grze z serii Heroes of Might and Magic, która na początku była RTS-em, później stała się RPG w stylu Obliviona, zanim ją anulowano.

Wpis dotyczy okresu styczeń-lipiec 2009. Oznaczałoby to kontynuację serii po 7 latach. A ponieważ grę anulowano, cykl RPG Might & Magic (wyłączając oczywiście Heroes, które RPG-ami sporadycznie być próbują), którego ostatnią część Writ of Fate widzieliśmy w 2002, pozostaje jedną z najdłużej śpiących serii.

16 odpowiedzi do “Biuro gier zaginionych: Might & Magic w stylu Obliviona”

  1. Można dziwić się, że szukająca dziury w całym na społecznościowcach redakcja Superannuation nie ma nic lepszego do roboty, ale czasem uda im się znaleźć coś ciekawego. Na przykład zawieszone na kołku plany Ubisoftu do wypuszczenia nowego RPG w świecie Might & Magic.

  2. Ubisoft planował trzy gry w świecie Asham, które miały się w jakimś stopniu łączyć. Były Heroesy, był Dark Messiah i miało być coś jeszcze. Czyli zapewne to jest ten trzeci, szkoda, że zaginiony. Swoją drogą bardziej bym chciał zobaczyć pierwszą wersję tej gry (RTS; coś w rodzaju Dawn of War/Company of Heroes tyle, że z kopalniami znanymi z Heroesów i w ich klimacie… a jakby jeszcze dodać coś w rodzaju mapy strategicznej… I bitwy podobne do Dark Omen/Mark of Chaos). A jeszcze lepiej obie wersje ^^

  3. Bym chciał zobaczyć coś w stylu Dark Messiah jeszcze raz tylko z większym i rozbudowanym światem. Bo on to był liniowy, wybory chyba miały miejsce 3 razy w ciągu gry. 😛 Ale gra za to sama w sobie fajna była i czasami do niej wracam. 🙂

  4. Świat i eksploracja w stylu TES + walka z Dark Messiah = Gra Idealna.

  5. @t.U.r a.d TES + walka z Dark Messiah + Poruszanie i animacja wzięta z Mirror’s Edge = Gra 2xIdealna

  6. @burakgalazka To wszystko + bez level scalingu, z dobrą fabułą = Gra idealnax3

  7. @Reznow To wszystko – Todd Howard = Gra idealna x 4 (wybaczcie, musiałem 😀 )

  8. @Renzov To wszystko + wyraziste postacie + tony broni i zbroi + grafika i system destrukcji otoczenia rodem z BF3 = Gra Idealnax4

  9. Oops! czyli u mnie to Gra Ddealnax5 😀

  10. To wszystko + zero DLC dodających wycięte questy, lokacje, postacie etc. = gra idealna x6

  11. cccccccccombo breaker xD |nie za dużo tych wymagań? (fakt, są słuszne, ale nierealne niestety xD)

  12. szkoda że nadal nie ma (i chyba nie będzie) Dark Messiah 2

  13. @Kubis +Wielowymiarowa rozgrywka rodem z marzeń Adziora= Gra idealna x6 ;p

  14. @angar31 marzę o tym, żeby był! jakiś czas temu kiedy wszyscy mówili, że nie będzie elders crolls nowego ja obstawałem, że jednak będzie i JEST! 🙂 teraz też obstaję za tym, że będzie 🙂

  15. Czyli jakby podsumować nowa gra będzie się nazywać: „Dark Elder Mirrorrs of Planescape Battlefields” GotY edition – jestem za 😛

  16. E tam, jak wrócę do domu to odpalam M&M VII.

Dodaj komentarz