Biuro gier zaginionych: Reich – ciekawy FPS od studia Ignition Entertainment [WIDEO]
Na początku listopada studio Ignition Entertainment – twórcy m.in. tworzonego przez pięć lat, a ostatecznie skasowanego MMO WarDevil – zamknęło swoją placówkę w USA. Wraz z jej likwidacją anulowano inny projekt firmy – FPS-a Reich. W sieci pojawiło się kilka filmików pokazujących go w akcji.
Reich został oficjalnie ujawniony w 2008 roku. Produkcja miała hulać na Unreal Engine 3 oraz wprowadzić coś nowego i świeżego do gatunku. Jak widać, nie udało się. Na grę wydano ponad 23 miliony dolarów i stworzono jedynie dwa z dziewięciu planowanych poziomów.
Po projekcie pozostało jednak kilka – bardzo długich – filmików, które pokazują, że Reich miało potencjał i mogło być naprawdę ciekawym FPS-em. A tak pozostaje nam tylko oglądać go na nagraniach:
#1:
#2:
#3:
#4:
#5:
#6:
#7:
§
Czytaj dalej
-
Napisz krótkie podsumowanie 2025 roku i traf na łamy CD-Action!
-
PlayStation zaprasza na 40-minutowy pokaz. Już niedługo Sony może pokazać...
-
ARC Raiders prześcignęło Battlefielda 6 pod względem liczby graczy na Steamie....
-
Elden Ring Nightreign dostanie DLC w ciągu najbliższych miesięcy. Właściciel...
26 odpowiedzi do “Biuro gier zaginionych: Reich – ciekawy FPS od studia Ignition Entertainment [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Na początku listopada studio Ignition Entertainment – twórcy tworzonego przez pięć lat, a ostatecznie skasowanego MMO WarDevil – zamknęło swoją placówkę w USA. Wraz z jej likwidacją anulowano inny projekt firmy – FPS-a Reich. W sieci pojawiło się jednak kilka filmików pokazujących go w akcji.
No fizyka niszczy system 🙂
Wielka szkoda….
Fajna gra 😀 Szkoda że nie ujrzy światła dziennego 🙁
hmmm mogliby wydawać chociażby nieukończone projekty na Steam jako demo… trochę radochy by było, a tak kolejne projekty idą w piach i nikt ich nie zobaczy…
Świetne! Czemu takie gry nie wychodzą?
Gdyby wyszedł, to byłby mój „must have”..
Szkoda tylu milionów. Muzyka i koncept graficzny bardzo fajne i klimatyczne :/
@jot23 Dokładnie! Myślę idenycznie. Na przykład mogli by dać na Steama jako projekt. I mogli by oddać za darmo prawa do gry. To znaczy: każde studio i każdy człowiek mógłby próbować to dokończyć. A tak Konieć, śmierć obiecującego tytułu…
To by była [beeep]ista gra.
5 i 6 filmik wygladaja przepieknie!|Wydali 23 miliony… By jeszcze doplacili jakies 10 i bylaby piekna gierka!|a tak stracic tyle kasy… :S
Ciekawe czy próbowali przekazać w inne ręce..
Na Geforce liczącym fizykę w 5 filmiku można w międzyczasie rybkę usmażyć =) Piękna sprawa.
Woooooowwwww….
Dopracować+marketing+ciekawe bonus=hicior
Takie EA powinno to odkupić i zrobić z tego hiciora…ta gra ma tak [beeep]isty potencjał że wystarczy ją doszlifować i masa ludzi to kupi.
Zatkało mnie…. to co on tam robi!!!! Woooooooooooooooooowww Yeah!!!!!!!
O nie znowu 23!! 23 miliony wydali i lipa. (23 kto wie o co biega z tą liczbą niech się złapie za głowę xD)
Pierwszy filmik wooooaaah…. szczeka opada, mozliwosci silnika i model zniszczen wymiata. Drugi filmik woaah… a przy trzecim ziewalem. Gra banalna, prosta i przewidywalna. 5-letnie dziecko by to przeszlo wciskajac ciagle one-button-of-totall-annihilation.
jest jakiś film, na którym nie jest włączona nieśmiertelność?
pomyślcie sobie jakby ta gra wyszła na playstadion move ;D to by był hit!|na move to ja bym sobie bardzo chętnie pograł w taką gre.|szkoda że nie wyszłą ;/
Ja chcę w to zagrać!!!!!
5 filmik zrobił na mnie niesamowite wrażenie. Gra wygląda jak połączenie Red Faction z Half Life.
Fajna muza w grze 🙂 |Wygląda na abstrakcyjny Crysis połączony zabawą z fizyką.|Nic specjalnie nowego, ale i tak bym w to zagrał.
2 klatki animacji strzału :O Ale to chyba wina wersji alpha. Może ta gra miała niezłą grafikę, ale na pewno byłaby przeciętniakiem, gdyby wyszła. FPS z super-rękawicami/kombinezonami nie może być hitem.
ŁAŁ, ten silnik jest genialny!!! Oby go potem udostępnili moderom.