11.11.2010
Często komentowane 26 Komentarze

Biuro gier zaginionych: Reich – ciekawy FPS od studia Ignition Entertainment [WIDEO]

Biuro gier zaginionych: Reich – ciekawy FPS od studia Ignition Entertainment [WIDEO]
Na początku listopada studio Ignition Entertainment – twórcy m.in. tworzonego przez pięć lat, a ostatecznie skasowanego MMO WarDevil – zamknęło swoją placówkę w USA. Wraz z jej likwidacją anulowano inny projekt firmy – FPS-a Reich. W sieci pojawiło się kilka filmików pokazujących go w akcji.

Reich został oficjalnie ujawniony w 2008 roku. Produkcja miała hulać na Unreal Engine 3 oraz wprowadzić coś nowego i świeżego do gatunku. Jak widać, nie udało się. Na grę wydano ponad 23 miliony dolarów i stworzono jedynie dwa z dziewięciu planowanych poziomów.

Po projekcie pozostało jednak kilka – bardzo długich – filmików, które pokazują, że Reich miało potencjał i mogło być naprawdę ciekawym FPS-em. A tak pozostaje nam tylko oglądać go na nagraniach:

#1:

#2:

#3:

#4:

#5:

#6:

#7:

§

26 odpowiedzi do “Biuro gier zaginionych: Reich – ciekawy FPS od studia Ignition Entertainment [WIDEO]”

  1. Na początku listopada studio Ignition Entertainment – twórcy tworzonego przez pięć lat, a ostatecznie skasowanego MMO WarDevil – zamknęło swoją placówkę w USA. Wraz z jej likwidacją anulowano inny projekt firmy – FPS-a Reich. W sieci pojawiło się jednak kilka filmików pokazujących go w akcji.

  2. No fizyka niszczy system 🙂

  3. Wielka szkoda….

  4. Fajna gra 😀 Szkoda że nie ujrzy światła dziennego 🙁

  5. hmmm mogliby wydawać chociażby nieukończone projekty na Steam jako demo… trochę radochy by było, a tak kolejne projekty idą w piach i nikt ich nie zobaczy…

  6. Świetne! Czemu takie gry nie wychodzą?

  7. Gdyby wyszedł, to byłby mój „must have”..

  8. Szkoda tylu milionów. Muzyka i koncept graficzny bardzo fajne i klimatyczne :/

  9. @jot23 Dokładnie! Myślę idenycznie. Na przykład mogli by dać na Steama jako projekt. I mogli by oddać za darmo prawa do gry. To znaczy: każde studio i każdy człowiek mógłby próbować to dokończyć. A tak Konieć, śmierć obiecującego tytułu…

  10. To by była [beeep]ista gra.

  11. 5 i 6 filmik wygladaja przepieknie!|Wydali 23 miliony… By jeszcze doplacili jakies 10 i bylaby piekna gierka!|a tak stracic tyle kasy… :S

  12. Ciekawe czy próbowali przekazać w inne ręce..

  13. Na Geforce liczącym fizykę w 5 filmiku można w międzyczasie rybkę usmażyć =) Piękna sprawa.

  14. Woooooowwwww….

  15. Dopracować+marketing+ciekawe bonus=hicior

  16. Takie EA powinno to odkupić i zrobić z tego hiciora…ta gra ma tak [beeep]isty potencjał że wystarczy ją doszlifować i masa ludzi to kupi.

  17. Zatkało mnie…. to co on tam robi!!!! Woooooooooooooooooowww Yeah!!!!!!!

  18. O nie znowu 23!! 23 miliony wydali i lipa. (23 kto wie o co biega z tą liczbą niech się złapie za głowę xD)

  19. Pierwszy filmik wooooaaah…. szczeka opada, mozliwosci silnika i model zniszczen wymiata. Drugi filmik woaah… a przy trzecim ziewalem. Gra banalna, prosta i przewidywalna. 5-letnie dziecko by to przeszlo wciskajac ciagle one-button-of-totall-annihilation.

  20. jest jakiś film, na którym nie jest włączona nieśmiertelność?

  21. pomyślcie sobie jakby ta gra wyszła na playstadion move ;D to by był hit!|na move to ja bym sobie bardzo chętnie pograł w taką gre.|szkoda że nie wyszłą ;/

  22. Ja chcę w to zagrać!!!!!

  23. 5 filmik zrobił na mnie niesamowite wrażenie. Gra wygląda jak połączenie Red Faction z Half Life.

  24. Fajna muza w grze 🙂 |Wygląda na abstrakcyjny Crysis połączony zabawą z fizyką.|Nic specjalnie nowego, ale i tak bym w to zagrał.

  25. 2 klatki animacji strzału :O Ale to chyba wina wersji alpha. Może ta gra miała niezłą grafikę, ale na pewno byłaby przeciętniakiem, gdyby wyszła. FPS z super-rękawicami/kombinezonami nie może być hitem.

  26. ŁAŁ, ten silnik jest genialny!!! Oby go potem udostępnili moderom.

Dodaj komentarz