Black Death: Zagraj w prototypowe demo [WIDEO]
![Black Death: Zagraj w prototypowe demo [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/e623dc3e-3811-40f5-89f3-c1c755275871.jpeg)
Studio Darkworks opublikowało prototypowe demo Black Death. Głównym powodem podjęcia takiej decyzji jest fakt, że twórcy gry chcą wykorzystać sugestie graczy, by ulepszyć swoje dzieło. A konkretniej: elementy, nad którymi trwają jeszcze prace, a więc liniowość poziomów i AI przeciwników.
W udostępnionym demie dostępne są dwa poziomy trudności – normalny i trudny. Ten ostatni pasuje do doświadczeń, które twórcy Black Death chcą zagwarantować graczom w pełnej wersji. Oczywiście podkreślono, że prototyp nie odwzorowuje tego, co ostatecznie znajdzie się w sklepach.
Jeżeli chcecie odpalić demo, musicie mieć sprzęt spełniający takie wymagania:
Wersję demonstracyjną Black Death pobierzecie z TEGO miejsca. A jeśli nie chce wam się jej pobierać, poniżej możecie zobaczyć pochodzący z niej bardzo długi gameplay:
Czytaj dalej
51 odpowiedzi do “Black Death: Zagraj w prototypowe demo [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Niedawno studio Darkworks, niedoszli twórcy I Am Alive, ujawnili swój nowy projekt – survival horror Black Death. Teraz opublikowali oni prototypowe demo gry, pozwalające zebrać opinie graczy o produkcji.
A co z I Am Alive?
Fajne wymagania…
Na początku (około 1:33) myślałem, że koleś zabił tego gościa z Limbo 😉
Fajnie się zapowiada, nareszcie ktoś próbuje zrobić jakąś ciekawszą grę.
Dlaczego demo, które jest ogrywane na PC, jest grane na padzie? -,-
Oby fabuła ciekawa i nie tandetna.
Oj tam, oj tam normalna gra z zombie.
Dynamika gry na padzie, lololol
Dlaczego gameplay robi osoba ze sztywnymi kciukami, która po kilka sekund musi szukać wielkiego na ćwierć ekranu przeciwnika?
Fajny ma klimat…
Nudna ta walka…
Mi to przypomina trochę penumbrę w konwencji FPS’a
No fakt klimat fajny, ale trochę za nardzooo monotonna rozrgywka, no i motyw zombie. Gdyby rozmach akcji był jak w Left 4 Dead 2 to bym dał temu gameplay’owi 8/10, a dam mu 6/10 (Głównie za klimat)
bardzooo*
Nudaaaaaa 🙁 przy pierwszym zombie koło auta lekko podskoczyłem z krzesła ale dalej to nie to samo co L4D lub NecroVision : (
a gdzie można zgłaszać te pomysły i uwagi?
@HammerHead Dokładnie. Żeby było zabawniej ktoś wpadł na pomysł grania w FPSa na PC padem. Sam gameplay zrobił na mnie dobre wrażenie i odpalę demo dzisiaj. Lubię takie powolne gry.
„Demo testowane było tylko na padzie od Xboksa 360.”
Ci którzy narzekają na powolne tempo rozrywki niech nie narzekają, że obecnie coraz więcej produkuje się gier nastawionych na bezmyślną, szybką sieczkę, gdzie zabija się setki przeciwników (i to przechodząc króciutką kampanie za jednym razem). Ale rozumiem, że dla niektórych brak ciągłego zalewu mięsa armatniego = nudna gra. :/ |Gra zapowiada się cudownie! Jedyne na co liczę, to na ciekawe zadania jakie gra powinna nam serwować w czasie kampanii, oraz na to, by w grze znalazły się również fragmenty…
kiedy główna postać spotyka jakieś „żywe” postacie (mogące w niektórych fragmentach gry nam towarzyszyć). Bo kampania nastawiona w 100% na samotne przemierzanie ulic to IMO niezbyt trafiony pomysł.
Jak dla mnie demo całkiem spoko, ale szkoda, że postać nie ma jakiegoś dodatkowego źródła światła. Latarki, flar albo noktowizora. Przeciwnicy zwykle mają świecące oczy, ale podczas zwykłej eksploracji można stracić lekko orientację. Raz czy dwa po sprincie musiałem się sekundę zastanowić czy patrzę jeszcze przed siebie czy może w podłogę.
a mnie ta gierka nie zachwyca. po RE1.2.3 trudno żeby coś tym gierkom dorównało, narzekania na kamerę są całkowicie nietrafione gdyż dodaje jedynie smaku 😉 co do tutaj prezentowanej gry – survival horror? prędzej ciemny shooter – strzel, ogłusz, strzel+strzel, ogłusz i tak w kółko przez całe 10 min gameplaya poza momentami – idź i podnieś.
Nie nastawiajcie się tak – to tylko prototyp. A co do gry, to klimat jest świetny. Mam nadzieję że twórcy pójdą bardziej w stronę klimatu niż akcji.
@DDragon Mi się ta gra kojarzy z Condemned (zwłaszcza wspomniany przez Ciebie motyw zlej i dobij) i raczej ostateczne wersja właśnie tak będzie wyglądała. Lejesz / strzelasz, potem chwila na otwarcie / znalezienie drzwi, jakaś 'nadprzyrodzona’ akcja i dalej jazda lać i strzelać.
Kolejny port konsolowy. Mówię stanowcze nie!! :]
widać, że goście, którzy robią tą grę „dopiero się uczą”…
Klimat gry jest świetny, gorzej z wykonaniem walk i ogólnie konwencją- po 10 minutach jednego combosa miałem zdecydowanie dość, natomiast klimatowi zarzucić nic nie mogę, choć przydałoby się dodatkowe źródło światła w niektórych momentach 🙂
Mam jedno pytanie. Otóż czemu w większości gier FPS pistolet jest trzymany tylko w jednej ręce ? Trochę jest to dla mnie dziwne…
@shadoxsas też mnie mnie to dziwi. Prawdopodobnie pozostanie to zagadką na zawsze…
5:24 Czemu tez zombi miauczy?
jakis nudny ten gameplay
Gamplay jak i gra straszliwie nudna – nie polecam
@Vantage – nie no zgadzam się że da się strzelać z jednej ręki, ale wg. mnie jest to trochę dziwne ponieważ chyba jest gorzej z celowaniem, a po obejrzeniu gameplayu do końca w końcu się kapnąłem czemu on tak robi ( chyba ma jakiś łom czy czort wiec co w lewej dłoni )
@Vantage, powstała już taka zabawka… Ale to raczej zabawna ciekawostka niźli prawdziwa broń…|A co do gameplayu, nie licząc identycznego wykańczania wszystkich przeciwników, jest całkiem klimatycznie…
wygląda nice 😀
ta mgła jest PERFEKCYJNA! autentycznie żałowałem za każdym razem kiedy koleś z niej wylazł – wraz z nią ulatniał się bowiem klimat. Równie dobre jest oświetlenie
Gra nudna jak flaki z olejem co widze po gameplayu. |A ten pomysł z „dobijaniem” przeciwników to katastrofa ;p
Na linuxie działa należycie, nawet nie trzeba nic doinstalowywać, no ale kogo to tu może interesować :
Przed chwilą skończyłem te demko. Ma ta gra potencjał i kilka fajnych elementów (mgła i maska i fajny klimat) ale poza tym nic specjalnego.
Moim zdaniem kaszana… wrogowie są kopiuj/wklej brak ciekawych „straszaków”, nuda i jeszcze raz nuda. Nie ma też budowania i narastającej grozy… Jeżeli nic z tym nie zrobią to będzie to po prostu kolejna gra z taniej serii za 30zł nic więcej.
Niech pomyślą nad animacją przy przeładowaniu kiedy pistolet ma jeszcze naboje to po zmianie maga nie odciąga się zamka bo tracisz w ten sposób nabój który już jest w komorze…|Powinny być dwie animacje przeładowania jedna jak masz naboje druga jak nie masz i zamek zostaje w pozycji tylej. Bo jak na to patrzę to trochę śmiać mi się chce 😀
Ludki, ta gra jest w stadium alpha. Finalna wersja pewnie będzie się sporo różniła od tej.
Nie czepiajcie sie szczegółów, grafiki i animacji. Ta gra jest w bardzo wczesnej fazie produkcji, twórcy chcieli zaprezentować tylko ogólny pomysł na grę.
do mnie tez nic nie mowi jesli ja skoncza to bedzie przecietniaczek
mi nie dziala demko. jakis problem z callstackiem wyskakuje. wiec lipton ;P
jednakze musze przyznac, ze na filmiku klimat az gesty. rewelacyjne odzwierciedlenie mgly, dzwieki przerazajace, a ciary na plecach samoistnie sie pokazuja. mysle ze o to chodzilo.
Moim zdaniem gra słabiutka (na razie). Animacje nie są dobre, grafika niezbyt mi się podoba i myślę że powinien być jeszcze przynajmniej 1 poziom trudności (chodzi mi o łatwy). Po kilku próbach nadal nie przeszedłem dema, choć wiem do czego służy myszka. I jak napisał Dragon13131 – dobijanie przeciwników to chybiony pomysł. Jeśli finalna wersja nie będzie o wiele lepsza od dema, to lepszym wyborem będzie np. F.E.A.R. 2…
Zapowiada sie swetna gra dobry klimat a ludziska jak zwykle czepiaja sie grafiki oby tego nie spiepszyli
Demko wygląda fajnie, tylko nie rozumiem dlaczego ci wszyscy zarażeni chodzą sobie bez koszuli…