Black Mesa Source: Wyciekł gameplay legendarnego moda do Half-Life´a 2

Black Mesa Source to powstający już osiem lat mod do Half-Life'a 2, który na silniku Source ma odtworzyć całego pierwszego Half-Life'a. W połowie czerwca czterdziestoosobowy zespół pracujący nad modyfikacją wypuścił kilka oficjalmnych screenów, teraz zaś "ktoś" opublikował dwa fragmenty rozgrywki.
„Ktoś”, a więc nie są to materiały oficjalne, ale jak twierdzą przedstawiciele zespołu pracującego nad modem, źródło wycieku udało się już ustalić.
Filmiki – pochodzące z różnych okresów produkcji – trafiły jednak do sieci i wreszcie możemy zobaczyć, jak w akcji wygląda „pierwszy Half-Life na silniku Source„.
Oto jak:
#1:
#2:
Czytaj dalej
32 odpowiedzi do “Black Mesa Source: Wyciekł gameplay legendarnego moda do Half-Life´a 2”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
@Prometheus: jeśli chodzi ci o remake DN3D na Unreal Engine 3, to prace są w toku, a autorzy mają oficjalne błogosławieństwo Gearboxu. Gdyby Valve blokowało produkcję BM:S, to zrobiliby to już lata temu.
Szpagin niestety prace nie trwają. Przeczytaj sobie to oświadczenie i zapłacz tak jak ja.|http:www.dukenukemreloaded.com/
@Prometheus: tworzą to pasjonaci po godzinach, a pracy jest dużo, nie dziwne że tyle im to zeszło. Podobno mod jest już w ostatniej fazie poprawek, zobaczymy.
Płakać nie będę, bo Duke Nukem jakoś nigdy mnie nie rajcował, szkoda jednak tak ambitnych projektów. Jeszcze tylko Lost Alpha pozostał.
Teraz jest ich 63 osoby.
Piękne, piękne, piękne, piękne, piękne i jeszcze raz piękne. Tyle mam do powiedzenia.
Eh, strasznie im to idzie, do tego strona jest martwa. Mam nadzieję że się wreszcie doczekamy.
Jeszcze Half Life 3 i mogę umierać w spokoju
Czy ten mod to będzie cały H-L z dodatkami czy tylko H-L(podstawka)?
Nie nie nie, H-L 1 na silniku Soure ok. Ale spodziewałem się że levele będą jednak bliższe oryginałowi.|Komandosi jadący kolejną? Tandeta psuje klimat.
Kursę nie mogę się doczekasz bo ten mod wygląda pięknie.
Nie gralem w HL1 – odwzorowanie w modzie jest w miare wierne, czy pozmieniali powaznie? Obserwuje ten mod juz chyba od 4 lat, rzeczywiscie strona nic nie wnosi, ciagle tylko „when its done”. O wiele lepiej prezentuje sie ekipa robiaca titanica na unreal engine albo cryengine, nie pamietam dokladnie. Dokladne mapki z wykonanymi pomieszczeniami, procent zaawansowania etc. Inna sprawa, ze wlasnie tak powinien wygladac half life source, valve zrobil go dosc niedbale, miedzy innymi dlatego zajeto sie tym modem
Fajnie ! Szkoda, ze z Morrowindem nie zrobiono podobnie. Twórcy powinni zająć się odświeżaniem klasyków (oczywiście dobrym odświeżaniem), wyszło by im to lepiej, niż kolejne już wypalone odsłony.
Bardzo fajnie toto wygląda. Mam tylko nadzieję, że zmienią te okropne dialogi.
@zhpzhp- Odwzrorwanie jest jak najlepsze tylko dialogi nieszczęśnie pozmieniali. Tak to wszystko ładnie wygląda.
@lazanka ale tresc, czy po prostu nagrane od nowa? Dialogi to chyba nie problem, jesli reszta gry pasuje, na pewno mozna podlozyc w razie czego stare sciezki dialogowe.
Duke Nukem Reloaded to to samo co Duke Nukem NExt Gen? jesli tak, to widac, jacy to wielce zaangazowani fani. Chciali jakos na tym zarobic, a ze DNF przyjeto chlodno olali projekt.
ogolnie dnf wygladalby lepiej, gdyby zachowali wiecej ciekawostek gameplayowych znanych ze starych pokazow na e3. Tak czy siak mi sie nawet podobal rpzez ta swoja oldschoolowosc 😛 ale dobra koniec offtopu
A nie wiem, robią to i robią a efekty pracy raczej słabe, bynajmniej na bazie tych gameplayów powyżej.|Czasem jedna osoba robi lepsze rzeczy w modyfikacjach/map packach niż to tu.|8 lat, żeby to było warte czekania, ja osobiście przez te 8 lat zmieniłbym kompletnie gameplay pod next-gen. Jestem fanem HL’a ale ta gra swoje przeżyła i powracanie do niej w niewiele zmienionym stanie, to raczej kiepski pomysł.
@zhpzhp – Nagrane od nowa. Żołnierze mówią toczka w toczkę to, co wtedy.|@vIE888 – Jakiś miesiąc temu przeszedłem znowu HL, bez większego bólu. Po co zmieniać coś, co jest dobre?
@sergi ok,ale pewnie swoja przygode zaczynales od jedynki. a tez z przyjemnoscia przeszedlem gta 3,a zaczynalem od2.Chodzi mi o to, ze w hl1 zagralem po hl2 i epizodzie i przeskok byl ogromny.Nie chodzi o grafe rzecz jasna i sterowanie ale o strzelanie i fizyke,do ktorych nie moglem sie przekonac.Zwlaszcza do tego, ze trzeba naprawde wpakowac pol magazynka zeby kogos zabic. Tak samo miala np XIII co wielu krytyjowalo.Wersja source niestety nie uruchamia mi sie na 7 64 wiec czekam na ten mod,grac jest w co:)
” The build featured in the video is between four and five weeks old. The art assets, level design, lighting, sound effects and music, voice acting, weapons, gameplay mechanics, etc. are all basically final. You won’t be seeing very many changes between what’s in the video and what’s in the final product.”
@MrPyro ja tam bym poczekał na HL4 jeszcze 😀 |BMS, się zbliża,już zacieram rączki, aż mnie ochota wzięła na przejście po raz, nawet nie wiem który, HL2 😀
@zhpzhp – Akurat najpierw grałem w dwójkę. Ale HL jest tak dobrze zrobiony, że imo wytrzymał próbę czasu. A sądząc po gameplayu to poprawili wytrzymałość żołnierzy.
@Poprawili = osłabili
@ zhpzhp|po co sie wypowidasz jak nic nie wiesz|projekt przerwalismy bo nie bylo chetnych do pomocy, zwalszcza po chlodnym przyjeciu dnf|ciezko zrobic takiego moda jezeli nikt nie jest nim zainteresowany|jeszcze „Nie gralem w HL1 „, ale nie przeszkadza ci to wy wypowiadaniu sie nad tym remakiem, normalnie race opadaja
Oni tego nie wypuszczą,zaczną robić go na Source 2,znowu pare lat minie haha
@ slocik co sie tak rzucasz?miaelm na mysli duke nukem next gen, nie reloaded (chyba, ze to jest to samo),poza tym jak slaba czesc sprawia,ze fani zostawiaja produkt,to chyba jednak chcieli cos ugrac nie?nie pije tu do ciebie,nie wiem co tam robiles i z jakich powodow.co do hl1 to zel sie wyrazilem,w pozniejszym poscie to wyjasniam,ale chyba nie przeczytales-nie przedzedlem hl1,ale gralem i srednio mi przypadl do gustu.Wypowiadam sie o hl1 nie o modzie. czytaj ze zrozumieniem prosze
@zhpzhp|Ty sie chlopcze wypowiedaj ze zrozumieniem a nie. Ja opowiadalem ze wiekszosc modeli 3d, i jak mowie, przerwalismy bo nie bylo prawei zadnego zainteresowania, a ugrac to nie mam pojecia co bysmy mieli.|A twoje posty mnie nie obchodza, jezeli nie grales w hl1, to sobie odpusc komenatrze natemat bms, bo dla starych graczy orginalu jak ja ten mod powstaje. Hl1 to klasyka, wiec nei wiej jak mozna jej nie przejsc.
@slocik|jakos wszyscy inni zrozumieli,moze sam sie lepiej wczytuj.O starych graczach mi nie mow,bo widze po profilu,ze jestesmy w podobnym wieku.Nie zauwazylem notki przy modzie „tylko dla graczy hl1”. Ja gralem w niego pozno (co z tego,ze klasyka,mozna nie przejsc,bo nie wszyscy traktuja gry jako esencje zycia,niektorzy jako dodatkowa rozrywke,na ktora jest coraz mniej czasu,wiec trzeba wybierac w co sie gra,a szkoda opuscic cos takiego jak np nowy deus ex,zreszta na poczatku gralem glownie w przygodowe)
i po hl2 i epizodzie,zle mi sie gralo,bo nie moglem przyzwyczaic sie do tego strzelania (nie jestem maniakeim grafiki) i ogolnie silnika,dlatego dla mnie ten mod to fajna szansa zeby poznac ta historie,a oceniac mam prawo,bo jest na silniku 2 wiec moge porownac,czy odbiega czy nie, niewazne.W kazdym razie w polowie przerwalem,a w countera nigdy nie grywalem,raczej shootery typu quake,ut i potem troche et. Nie bede wymienial tytulow bo i tak sie nie przyznasz,ale pewnie tez kilku klasykow nie ruszyles,
chyba, ze jestes jakims patologicznym nolifem, ktory cale zycie spedza przed komputerem,mam nadzieje, ze nie. Duke next gen i duke reloaded to te same projekty?czy ten twoj to byl jakis polski, czy sie po prostu dolaczyles na forum gearboxa?