Black Myth: Wukong – Chińskie action RPG na nowym gameplayu. Twórcy zmienili silnik na Unreal Engine 5 [WIDEO]
I wygląda naprawdę, ale to naprawdę dobrze.
Chociaż chińskie firmy zajmujące się grami z roku na roku mają na branżę coraz większy wpływ, a o dostęp do tamtejszego rynku starają się zarówno najwięksi wydawcy, jak i najmniejsze studia, świat wciąż nie doczekał się wielkiego hitu pochodzącego z tego kraju, który nie byłby produkcją free-to-play. Studio Game Science ma ambicje to zmienić, z każdym kolejnym zwiastunem zaczynamy zaś wierzyć, że faktycznie jest w stanie tego dokonać.
Black Myth: Wukong to erpeg akcji oparty na „Wędrówce na Zachód”, XVI-wiecznej klasycznej chińskiej powieści. Jednym z jej głównych bohaterów jest małpi król Wukong, postać tyle odważna, co dowcipna i figlarna (przynajmniej w literackim pierwowzorze). W akcji oglądać go mogliśmy już jakiś czas temu, tym razem jednak walory gry postanowiła zademonstrować Nvidia. I nic dziwnego, w końcu tworzony w Unreal Engine 5 Black Myth skorzysta z dobrodziejstw DLSS-u, sztandarowej technologii firmy.
Black Myth: Wukong trafi na pecety i „najważniejsze konsole” w bliżej nieokreślonej przyszłości.
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.