Blacklight Retribution: Darmowa zabawa po sieci w DX11 [WIDEO]
![Blacklight Retribution: Darmowa zabawa po sieci w DX11 [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/d68b35df-0d10-4475-9c57-7b2ee5afba8a.jpeg)
Nadchodzący darmowy shooter od Zombie Studios, Blacklight Retribution, będzie obsługiwał najnowszą, jedenastą wersję bibliotek DirectX. Twórcy gry opublikowali zwiastun, na którym pokazują, jakie bajery graficzne czekają na graczy.
Blacklight Retribution w trybie DirectX 11:
Czytaj dalej
16 odpowiedzi do “Blacklight Retribution: Darmowa zabawa po sieci w DX11 [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nadchodzący darmowy shooter od Zombie Studios, Blacklight Retribution, będzie obsługiwał najnowszą, jedenastą wersję bibliotek DirectX. Twórcy gry opublikowali zwiastun, na którym pokazują, jakie bajery graficzne czekają na graczy.
Grę już postanowiłem sprawdzić miesiąc temu. Czekam na wstęp do bety.
niezłe
DX 11 w darmowej grze ?! WOW ! Jak dla mnie to robi to wrażenie i do duże ! Miło by było, gdyby jak najwięcej gier wprost pchało się w te nowe biblioteki !) Możliwości są spore a efekty widoczne !)
No nieźle i jeszcze darmowa. Dobrze, że rok temu wyposażyłem w odpowiednią kartę graficzną. Czekam z niecierpliwością.
Na razie lokacje wyglądają świetnie zobaczymy jak się będzie prezentować gra w pełnym wymiarze choć i tak żadna gra sieciowa nie pobije LoLa;D
Problem z Dx11 jest to że znaczna grupa ludzi wciąż uważa że win Xp i dx9 są najlepsze i jakikolwiek postęp nie jest wymagany. A producenci gier chcą zarobić i robiąc gry pod dx9 trafiają do 100% potencjalnych odbiorców, robiąc tak jak nowy Battle field 3, tylko wsparcie dla dx10 i 11 i wyłącznie vista i win 7 ograniczają się do wąskiej grupy odbiorców którzy mają takie windowsy i odpowiedni sprzęt. Ale ogólnie dobrze że wychodzi BF3 bo uświadomi to niektórym że zmiany są potrzebne.
@darion013 chciałeś powiedzieć że nic nie pobije WoW-a. Lola bez trudu gniecie HoN (heroes of newerth) który jest lepszy pod każdym możliwym względem – jedyna różnica polega na tym że musisz kupić licencję (klucz do gry) a potem masz 100% satysfakcji. Poza tym możemy się kłócić dość długo bo jak by brać tez RTS-y do rankingu to nic ale to absolutnie nic nie bije na głowę StarCrafta, i idąc za ciosem to jeszcze dopisać można diablo – w gruncie rzeczy to Blizzard ma to czego pragniemy 😀
Może mi ktoś napisać czym jest uwarunkowane dx11? Zależy od technologii czy oprogramowania? Bo nie mam pojęcia czemu nie mogę go zainstalować na swojej grafice (gtx 275).. Dlaczego jej nie „obsługuje”?
@Kondor9 Dobrze mówisz co do battlefielda i potrzeby zmian. Całkowicie się z tobą zgadzam. |PS: Niektórzy nie wiedzą, że na odpowiedniej wersji WIN7 można odpalić tak zwany ,,virtual PC”, a na nim WIN XP jak ktoś jest tak bardzo przywiązany ;p
@NihilusR GTX 275 nie obsługuje DX 11 więc pozostaje tylko DX 10
@NihilusR DirectX to biblioteki systemowe odpowiedzialne za obsługę grafiki, muzyki, interfejsu i wilu innych elementów, w większości z nas zna tylko directa w postaci bibliotek graficznych, ale można użyć go do wielu innych celów. Natomiast same biblioteki nie wystarczają w przypadku gier, nasza karta graficzna musi być zgodna z daną biblioteka aby mogła wykonać dane operacje i wyświetlić pewne efekty. Tak więc żeby się cieszyć dx11 musimy mieć i software i hardware zgodne z dx11.
Idąc dalej za ciosem napiszę że jeśli nasza grafika nie wspiera danego standardu można go uruchomić w trybie software i policzy to nas układ CPU – co kończy się zazwyczaj sadkiem do 1 fps 😀 |Dzieje się tak ponieważ najszybsze CPU ma 6 fizycznych rdzeni, a przeciętny geforce 8800 miał ich 128 – i sa to rdzenie przystosowane do generowania grafiki a nie jak CPU do ogólnego zastosowania. Więc 1 rdzeń @680mhz na gforcie = 1 rdzeniowi CPU @1500 mhz. (dane zaczerpnięte z 3dmarka06)
@NihilusR zapomniałem napisać ze win Xp nie obsługuje DirectX powyżej wersji 9.0c. Tak wiec jak chcesz mieć 100% suport dla grafiki musisz mieć vistę lub win7 – z czego nie musisz instalować directa na win 7, bo ma wbudowane biblioteki dx11 w instalator( nie wiem jak jest w przypadku visty).
@kondor9 Dzięki za te informacje. Porównałem swoją kartę z pierwszym gf który obsługiwał dx11 (480) i rzeczywiście różnice są kolosalne.. Cóż sądziłem jednak że to jest bardziej kwestia softa i moja grafa w końcu to wygeneruje. Ale będę musiał poczekać jeszcze trochę.. W końcu tak dużo gier nie wykorzystuje 11-ki i będę miał czas na upgrade sprzętu.
Dopóki konsole nie przesiądą się na dx11, nie ma co liczyć na dużą ilość gier obsługujących tylko te biblioteki. W końcu to konsole generują najwyższe zyski, a te jak na razie obsługują tylko dx9c.