Bodycount: Kampania bez co-opa. Będzie za to osobny tryb poświęcony kooperacji

Choć projektant jest wielkim fanem co-opa i bardzo by chciał, by kampanię można było przejść we współpracy ze znajomymi, twórcy musieli zrezygnować z tego pomysłu. Głównym „winowajcą” okazała się… fabuła.
„Stało się oczywiste – i to mnie boli – że są kluczowe momenty, dwa lub trzy, gdzie jest absolutnie konieczne, by gracz był skazany sam na siebie, by poczuł się odizolowany” – wyjaśnił w rozmowie z serwisem Destructoid Black. „Muszę pozostawić te momenty, które są zbyt ważne by je wyrzucić. To by było draństwo” – dodaje.
Nie znaczy to oczywiście, że twórcy całkowicie zrezygnują z trybu kooperacji i nie uświadczymy go w Bodycount. Wręcz przeciwnie: Black zdradził, że w grze pojawi się tryb podobny do Spec Ops z Modern Warfare 2 poświęcony misjom nastawionym na współpracę. Jak jednak zaznacza projektant, będą one znacznie dłuższe od tego, co zaoferowało graczom Infinity Ward. Ponadto niewykluczone, iż w Bodycount pojawi się pełnoprawna kampania kooperacyjna – jak tłumaczy Black, świat wykreowany na potrzeby gry spore możliwości fabularne.
„Jest wiele historii o tym, co organizacje Network i Target robią, których nie możemy opowiedzieć – dlatego, że [główny bohater, Jackson Delgado] nie zna ich. Pomyśleliśmy więc, że by nieźle pasowały do trybu co-op, a jeśli nie możemy zrobić go w głównej kampanii, umieścimy misje kooperacyjne w tych częściach świata, w które Jack się udał, ale zanim lub po tym, jak się on tam pojawił” – tłumaczy Black.
Oznacza to, że najprawdopodobniej otrzymamy osobny fabularny tryb co-op, podobny do tego, co znamy ze Splinter Cell: Conviction. Wcale byśmy się nie pogniewali…
§
Czytaj dalej
-
Nowa gra studia odpowiedzialnego za Disco Elysium na kolejnym zwiastunie. Fani...
-
Alan Wake 2 w październikowym PS Plusie Essential. To nie wszystko, co szykuje...
-
Wolverine powraca. Nowy zwiastun wyczekiwanej gry Insomniac Games
-
Michael Myers na polowaniu. Jest nowy gameplay z gradaptacji Halloween
4 odpowiedzi do “Bodycount: Kampania bez co-opa. Będzie za to osobny tryb poświęcony kooperacji”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nowa gra Stuarta Blacka, Bodycount, stawiać będzie głównie na radość płynącą z zabawy. W grze miała pojawić się kampania, którą można by było rozegrać zarówno solo, jak i w kooperacji. Niestety, jak zdradza Black, w główny tryb zabawy będzie można zagrać wyłącznie samemu.
Coś ostatnio dużo tych co-op. SC:C, Mw2
Bo zbyt wielu ludzi mysli, ze gra bez co-op nie jest dobra gra. W dodatku dwa rozne tryby rozgrywki wygladaja lepiej na paierze niz jeden nawet jesli ten jeden mialby miec kampanie na 15godz. a rozwiazanie kampania+co-op tylko 10…
Ciekawy pomysł. Każdy przejdzie sobie single a potem razem będziemy uzupełniać fabułę w Co-op. Mi się podoba, no ale zobaczymy jak to w praniu będzie wyglądać xD Ps. Ja zawsze chciałem Co-op do misji z single Call Of Duty 2 szkoda że nikt na to nie wpadł 🙁