rek
27.07.2012
Często komentowane 16 Komentarze

Borderlands 2: Bandyci, roboty… oto kogo utłuczemy

Borderlands 2: Bandyci, roboty… oto kogo utłuczemy
Główny cel w Borderlands 2? Wybić wszystkich przeciwników. A tych będzie bardzo dużo – na nudę gracze nie powinni narzekać, bowiem w jednym z wywiadów twórcy gry zdradzili, że będzie ich około 300 rodzajów.

W rozmowie z serwisem Joystiq Jasper Foreman, główny programista od AI w Gearbox Software, ujawnił, że co prawda w Borderlands 2 pojawi się od 15 do 20 typów wrogów, ale każdy z nich występować będzie w wielu wersjach. Tak więc ostateczna liczba modeli przeciwników może sięgnąć nawet 300.

Poniżej znajdziecie listę kilku ujawnionych przez Foremana klas oponentów:

  • Skags – psi przeciwnicy znani z poprzedniej części. Nowym ich wariantem będą Baddass Skags, którzy wprawdzie pojawili się w pierwszej odsłonie, ale teraz będą wyjątkowo groźni – podobnie jak w poprzedniej części potrafią zadawać obrażenia od żywiołów (m.in. ogień i elektryczność), ale nowością będzie możliwość zwiększenia poziomu życia i szybkości kręcących się wokół niego mniejszych stworów, a także wyposażenia je w specjalne moce, takie jak np. umiejętność atakowania elektrycznością.
  • Bandits – kolejna klasa znana z oryginału. Jedną z jej nowych wersji będą Marauders, którzy potrafią w inteligentny sposób wykorzystywać otoczenie do własnych celów – mogą więc skakać czy przemieszczać się po dachach, by dotrzeć do gracza.
  • Goliath – ogromnych rozmiarów przeciwnik, którego głównym celem jest zabicie gracza. Wszystkie warianty w tej klasie noszą hełm, który pozwala im obserwować teren w linii prostej. Odstrzelenie tego swoistego nakrycia głowy sprawi, że Goliath wpadnie w szał, zadając obrażenia wszystkim znajdującym się koło niego postaciom – nie tylko graczowi, ale także i oponentom kierowanym przez AI.
  • Threshers – pustynne robaki z mackami. Potrafią uderzyć głową w ziemię, podczas gdy mackami atakują inny obszar. Wariant Wormhole posiada kolce na całym ciele i potrafi wezwać potwora, który uwięzi gracza w jednym miejscu. Z kolei Tresher w wersji Tadpole posiada umiejętność wyskakiwania spod ziemi i atakowania z powietrza.
  • Loaders – roboty bojowe zarządzane przez Handsome Jacka. WAR Loaders przypominają czołgi, zaś BUL Loader mogą zamienić się w maszynę przypominającą buldożera.
  • Surveyors – małe roboty medyczne, które latają po polu bitwy i leczą sojuszników.
  • Constructors – ogromne i rzadko spotykane roboty, które mogą tworzyć na polu walki inne, mniejsze maszyny. W ich oku znajduje się czujnik – po strzeleniu w niego proces budowy nowych robotów zostaje przerwany. Constructors posiadają jednak na swoim wyposażeniu rakiety, lasery i bomby nuklearne, którymi może bronić się przed postacią gracza.
  • 16 odpowiedzi do “Borderlands 2: Bandyci, roboty… oto kogo utłuczemy”

    1. „rakiety, lasery i bomby nuklearne,….”|Będzie się działo.

    2. Oj będzie…

    3. Jakby ktoś jeszcze nie zauważył, mamy free weekend z borderlands na steamie.|Pozdrawiam

    4. Wydaje mi sie że skagi z mocami były już w jedynce pamięta ktoś były ogniste radioaktywne i elektryczne na tej mapie bo tytułowym obszarze startowym chyba więc troche fail ale moge sie mylić 😀

    5. Skoro badass skagi były już w jedynce, to dlaczego jest napisane, że to nowy typ?

    6. Down x 2 – no przecież jest napisane wyraźnie. Tak były, ale nowe dlatego że dostały nowe moce. I tak, zadawały w jedynce badassy obrażenia od elementów, ale w tekście nie pisze że pod tym względem są nowe, tylko że jedną z ich mocy będzie możliwość dodania „buffa” pomniejszym skagom dookoła które wtedy będą atakować elementami. Jedynymi skagiem w jedynce który atakował elementem i nie był badassem tylko normalnym spawnem był spirret skag oraz elder skag (takimi kulami kwasu pluły czy czymś takim)

    7. spitter skag*

    8. ubijałbym…

    9. Kathai_Nanjika 27 lipca 2012 o 22:43

      Om nom nom. Mam tylko nadzieję, że w grze nie pojawią się już Driftery. Te pająkowate paskudy powinny być wykopane i spalone albo wystrzelone w kosmos. Tyle nerwów na nich straciłam. :C *trauma* Ale ogólnie się zaczynam już niecierpliwić. Do września jeszcze tyle czasu… ;3

    10. Teraz wystarczy już tylko czekać do premiery no i do Ultimate Loot Chest ;D

    11. @Kathai_Nanjika – no, one były w dodatku nie podstawce ale fakt – najbardziej wkurzający przeciwnik…w zasadzie jeżeli nie siedziało się w samochodzie z rakietnicą to ni cholery nie szło ich ubić

    12. A ja myślałem że będzie troche więcej przeciwników. 🙁

    13. A ubiliście kiedyś Crowmeraxa?

    14. TrollingStones 29 lipca 2012 o 03:56

      Skidrow 007|”Poniżej znajdziecie listę KILKU ujawnionych przez Foremana klas oponentów”- to oczywiście nie są wszystkie rodzaje przeciwników, brakuje w nich np.: wielu wrogów z podstawki, ltórych na pewno nie zabraknie.

    15. bomby nuklearne? będzie ciekawie… ale bardziej mnie interesuje autko na screenie, ciekawe czy będzie grywalne bo wygląda super

    16. Cała gra zapowiada się SUPER.

    Dodaj komentarz