07.08.2011
Często komentowane 30 Komentarze

Borderlands 2: Pierwsze, konkretne informacje!

Borderlands 2: Pierwsze, konkretne informacje!
Zgodnie z obietnicą, w najnowszym numerze magazynu Game Informer pojawił się obszerny artykuł dotyczący zapowiedzianego w ubiegłym tygodniu Borderlands 2, zawierający pierwsze konkretne informacje o grze. Czego się dowiedzieliśmy?

Najważniejsze informacje o Borderlands 2, standardowo w punktach:

  • powróci tryb kooperacji dla maksymalnie czterech osób;
  • pojawi się czwórka nowych bohaterów. Jednym z nich jest widoczny na okładce nowego numeru Game Informera potężny Salvador. Reprezentować będzie klasę Gunzerker, a jego specjalną umiejętnością jest noszenie dwóch dowolnych broni jednocześnie;
  • powrócą postacie z oryginału, ale tylko w formie NPC-ów;
  • pojawią się nowe, dynamiczne misje, których przebieg wpływać będzie znacząco na fabułę. Jedną z nich jest zadanie ratunkowe – jeśli zbyt długo będziemy je wykonywać i nie zdążymy przybyć z pomocą na czas, nasza porażka znajdzie odzwierciedlenie w dalszej części opowieści;
  • w grze znajdzie się nowy przedmiot – Eridium. Nie będzie to broń, a ulepszenie, które będziemy mogli zastosować np. do pojazdu, czy „gnata”, zwiększając tym samym ich statystyki. Będzie także pełnił rolę środka płatniczego;
  • wrogowie będą przybierać bardziej zróżnicowane formy, a ich sztuczna inteligencja zostanie poprawiona. Przeciwnicy będą lepiej reagować na nasze działania oraz współpracować ze sobą. Bandyci z kolei będą mieć dostęp do własnego uzbrojenia;
  • zmian doczekają się także NPC-e, którzy w trakcie interaktywnych dialogów będą spacerować wokół;
  • bronie z „jedynki” nie powrócą w Borderlands 2, twórcy chcą bowiem zaoferować graczom całkowicie nowy zestaw „gnatów”. Każdy ich producent będzie miał własny styl, kolor i charakterystykę, a także naklejki i ulepszenia. Niektóre z tych ostatnich będą działać tylko przez określony czas, tak jak rdzenie w dodatku General Knoxx do pierwowzoru;
  • nie wiadomo, czy będzie można samemu tworzyć bronie;
  • powrócą pojazdy i będzie ich bardzo dużo. Jednym z nich jest – należący do bandytów – Bandit Technical. Innym zaprezentowanym w magazynie jest samochód z czterema siedzeniami;
  • drzewko umiejętności będzie podobne do tego z pierwszej części gry i zostanie podzielony na trzy ścieżki rozwoju;
  • znany z oryginału Claptrap powróci w pewnej, bliżej niesprecyzowanej formie, w sequelu.
  • 30 odpowiedzi do “Borderlands 2: Pierwsze, konkretne informacje!”

    1. Zgodnie z obietnicą, w najnowszym numerze magazynu Game Informer pojawił się obszerny artykuł dotyczący zapowiedzianego w ubiegłym tygodniu Borderlands 2, zawierający pierwsze konkretne informacje o grze. Czego się dowiedzieliśmy?

    2. To ja może już grę poproszę 😛

    3. Gieromaniak24 7 sierpnia 2011 o 10:19

      To dostaniesz jedną klasę i masę bugów;p

    4. To bedzie moj pierwszy pre-order 🙂 Ale poczekam jeszcze moze bedzie jakas EK.

    5. Grywalny Claptrap? 😛

    6. I to się nazywa wspaniała wiadomość w niedzielne popołudnie!! Jestem ciekaw kiedy premiera, ale na nią jeszcze pewnie pozostanie tam trochę poczekać.

    7. must have tak jak jedynka 🙂

    8. Już się nie moge doczekać, kiedyś w 2009 roku strasznie napaliłem się na 1 ale mimo iż mogłem ją mieć to niestety i tak by mi na PC nie poszła, dopiero w tym roku kupiłem nowego kompa oraz GOTYE i jestem strasznie zadowolony. Chyba kupie EK jeśli jakieś będzie 🙂

    9. Czytam drugą z podanych informacji, spoglądam na okładkę – i już wiem, kim będę grał xD.

    10. w ta gre lepiej mi sie gralo w kooperacji niz w diablo w kooperacji musze ja miec

    11. Powiem tylko jedno: YYYYYYEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!

    12. @Szajba666: ja niezależnie od umiejętności gram babką. Jak zawsze :DOby był splitscreen, bo to esencja tej gry!

    13. Borderlands to jedna z tych gier, które nie znikają z mojego dysku już nie mogę doczekać się 2

    14. Także powiem tylko jedno :|Heyooo!!!

    15. Nic oszałamiającego. Borderlands znudził mi się w okolicach New Haven i muszę się zmuszać, żeby przejść go do końca. Z tego, co widzę, B2 zbytnio się nie będzie różnił.

    16. Czekajcie, dobrze ja widzę? Interaktywne dialogi? Takie jak… z RPGa? No, no nagle BL2 stał się dla mnie jeszcze bardziej interesujący 😀 .

    17. A ja i tak będę grał Hunterem. Chyba, że będzie coś lepszego. Fajne było by też jakieś bardziej konkretne opancerzeniem. Mam też wrażenie, że nowych klas będzie cztery i będą to inne wersje tych starych. Oby tych ostatnich nie usuwali.

    18. A ja i tak będę grał Hunterem. Mam nadzieję, że pojawi się jego nowsza wersja. Przydałoby się też jakieś konkretniejsze opancerzenie.

    19. mówcie co chcecie ale ta grafika jest wyjątkowa wyróźnia re na tle pozostałch ; |i to w niej lubie

    20. Nie mogę się doczekać gry tylko jeśli i tym razem ma to wydawać cenega to poczekam jakieś pół roku po premierze żeby kupić bo nie mam zamiaru znowu tyle czekać na spolszczenie.

    21. CzlowiekKukurydza 7 sierpnia 2011 o 14:25

      @Ope5 Splitcreen w FPSie na PC?

    22. @Freak98 Aż tak idziesz na łatwiznę? W jedynce jest ich ogrom, w dwójce pewnie też będzie, ja specjalnie dla dobra ogółu gram każdym byle nie Hunterem (haha żartuję nie dobiłem nim nawet 5 lvlu bo wygląda jak koza).

    23. @CzłowiekKukurydza nie wpadłeś na to, że Ope5 może będzie grał w Borderlands 2 na konsoli?

    24. Łeee, Mordecai jako NPC? Łee, taki sam system umiejętności? (no daliby więcej aktywnych). Za to mam nadzieję że będzie można tworzyć własne bronie, może jakiś system craftu wrzucą. Borderlands 2 wraz z Mirror’s Edge 2 jest na liście „czekam” 🙂

    25. ŁŁŁŁŁŁIIIIII!!! Borderlands 2 to dla mnie pozycja obowiązkowa, choć mam nadzieję, że będzie mniej misji w stylu „sztucznych wypełniaczy” w stylu „pojedź na jeden koniec planety-zabij wszystkich; pojedź na drugi koniec planety, znowu zabij wszystkich, przynieś przedmiot z trzeciego końca planety, wróć na początek najdłuższą możliwą trasą”. Jak poprawią system szybkiego przemieszczania to będzie git. No i Gunzerker brzmi ciekawie, choć pewnie i tak będę grał Ronaldem/soldierem.

    26. CzlowiekKukurydza 7 sierpnia 2011 o 19:20

      @tchibo Wpadłem, ale skoro spiltscreen to 'esencja tej gry’ to powinien być we wszystkich wersjach, amirite? A z innej beczki to ciekawi mnie jak będą wyglądały animacje przeładowania dwóch broni trzymanych jednocześnie. Mam nadzieję, że lepiej niż w CoD gdzie bronie sobie znikają poza ekranem i za chwilę wracają załadowane.

    27. Oby byłó craftowanie 🙂 , w jedynce w multi rządzili cziterzy układający sami swoje bronie :/

    28. Jeśli będzie tak liniowa jak jedynka (chyba jedna z najbardziej liniowych gier w historii :/ ) to sobie odpuszczę… Albo ściągnę z internetu (chyba drugi raz w życiu, pierwszym był Crysis 2 [też liniowy do bólu], którego nawet nie chciało mi się przejść do końca) żeby zobaczyć i zastanowić się, czy warto wydawać na to 150zł, bo tyle zapewne ta gra będzie kosztowała… O ile nie więcej 🙁

    29. Ups, sorry, źle przeczytałem, myślałem że chodzi o Bulletstorm… Pomyliły mi się tytuły…

    30. No no, jedynka była super a 2 zapowiada sie jeszcze lepiej. Czekam czekam.

    Dodaj komentarz