07.09.2011
11 Komentarze

Borderlands 2: Twórcy gry o broniach i ulepszonej AI

Borderlands 2: Twórcy gry o broniach i ulepszonej AI
W powstającym Borderlands 2 pojawi się nowy system generowania broni. W jednym z wywiadów twórcy gry zdradzili co nieco na jego temat oraz oznajmili, że sztuczna inteligencja przeciwników będzie działała lepiej, niż w oryginale.

W wywiadzie dla serwisu Kotaku Jeremy Cooke zdradził, że w Borderlands 2 będzie znacznie więcej broni niż w poprzedniej części. A to dzięki systemowi ich generowania, który uległ poważnym zmianom. Dzięki temu każda „pukawka” składać się będzie nawet z czternastu części, a nie – jak w „jedynce” – z sześciu. Ponadto każda z nich ma się od siebie znacząco różnić. Do tej pory dostępnych było sześć wzorów, a teraz będzie ich „osiemdziesiąt siedem miliardów”.

Cooke dodał także, że sztuczna inteligencja przeciwników będzie znacznie lepsza niż w pierwowzorze. Jak tłumaczy:

W pierwszej części widzieliśmy, jak ludzie wykorzystywali błędy AI, chowając się za róg budynku czekając aż przeciwnik utknie. Teraz sztuczna inteligencja może podążać wszędzie tam, gdzie gracz. Wrogowie mogą skakać po dachach, wspinać się po drabinach, czy zrzucać beczki po schodach. Są lepiej świadomi tego, co się dzieje.

11 odpowiedzi do “Borderlands 2: Twórcy gry o broniach i ulepszonej AI”

  1. W powstającym Borderlands 2 pojawi się nowy system generowania broni. W jednym z wywiadów twórcy gry zdradzili co nieco na jego temat oraz oznajmili, że sztuczna inteligencja przeciwników będzie lepsza niż w oryginale.

  2. Mnie tam AI wrogów w ogóle w jedynce nie przeszkadzało. Było akurat takie, by fajnie się ich rezało całymi tabunami 🙂 Co do broni, to przecież już w jedynce była mowa o całych setkach tysięcy modeli broni, choć faktycznie duża część to bardzo podobne modele z nieznacznie różnymi statystykami. Jak teraz zwiększą dwukrotnie liczbę parametrów, to dopiero zacznie się zabawa

  3. Teraz frajda będzie jeszcze większa.

  4. Kupię w ciemno pre ordera ;] A co, raz się żyje.

  5. Miodzio. 🙂

  6. O cholerka tych broni dużo będzie.|Angrenbor AI w 1-ce można było się pośmiać z głupoty wrogów 🙂 .

  7. No fajnie, tylko po co komu te 87 miliardów broni? Życia nie starczy, żeby je wszystkie znaleźć, jakbyśmy znajdowali jedną broń co 1 sekundę to zajęłoby nam to dokładnie 2758.75 lat. Przerost formy nad treścią.

  8. @mr. WHO|Po to jest tyle broni żeby za każdym razem grając lub wracając kiedyś do gry można było pograć czymś innym. Możesz grać z 3 kumplami i mieć całkowicie inną broń niż oni. Możesz z innymi graczami wymieniać się unikalnymi broniami. Oczywiście jeżeli ktoś ci da „taxi” i po 2 dniach będziesz miał max lvl i super bronie to już nie ma z tego takiej frajdy. Oczywiście nigdy nie zbierzesz ich wszystkich, ale możesz mieć zawsze inną przez co gra się szybko nie znudzi 🙂

  9. No żesz… w jedynce już ciężko było coś odpowiedniego wydropić.@mr. WHO|Albo urodziłeś się wczoraj, albo jesteś moronem. Nikt w życiu, nawet najbardziej hardkorowy gracz nie ma zamiaru zebrać nawet ćwierci z tych broni.

  10. Rany jeszcze więcej broni?! Super! Właśnie to mi się podobało w pierwszej części – niepowtarzalny game play za każdym razem. Ba nawet po restarcie poziomu można było dostać zupełnie co innego. Kolejna informacja na plus. Już się nie mogę doczekać.

  11. no i klamia z ta iloscia broni dalej ;/ ale co tam i tak gra genialna, jedna z moich ulubionych gierek ever.

Dodaj komentarz