Borderlands 2: Zapowiedź na targach gamescom?

Borderlands było swoistym eksperymentem i bardzo ryzykowną – z punktu widzenia biznesowego – grą, która jednak odniosła sukces. Jeśli wierzyć najnowszym plotkom, które właśnie pojawiły się w sieci, sequel zostanie zapowiedziany już „wkrótce”.
Serwis Eurogamer, powołując się na informatora blisko związanego z grą, twierdzi, iż Borderlands 2 zostanie wkrótce zapowiedziane. Sama produkcja ma rzekomo ukazać się na PC, Xboksie 360 i PlayStation 3.
„Wkrótce” oznacza zapewne zbliżające się targi gamescom w niemieckiej Kolonii. A te odbędą się już za dwa tygodnie – pierwszy dzień imprezy to 17 sierpnia.
Czytaj dalej
29 odpowiedzi do “Borderlands 2: Zapowiedź na targach gamescom?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Borderlands było swoistym eksperymentem i bardzo ryzykowną – z punktu widzenia biznesowego – grą, która odniosła jednak sukces. Jeśli wierzyć najnowszym plotkom, które pojawiły się w sieci, sequel zostanie zapowiedziany już „wkrótce”.
Pierwszy ;p|Mam nadzieję,że będzie co najmniej 2x więcej celowników,wrogów i broni ;p Border to jedyna chyba gra w którą nie żałowałem ani przez sekundę nawet grosza ze 100zł wydanych na nią.
Borderlands to jedyna gra tak unikalna. Mam nadzieje że druga część powtórzy sukces jedynki. 😉
Wow!! Bardzo się ciesze że będzie borderlands 2.Przeszedłem całą jedynke ze wszystkimi dlc
@Spriggs Zgadzam się z Tobą, Borderlands było jak podmuch świeżego powietrza w gatunku FPS, po za tym w ogóle było świetną grą, dla tego nie mają prawa zmarnować tego potencjału i dwójkę stworzyć jeszcze doskonalszą.
@dusiciel11 – popieram. W moim przypadku to jedyna gra wydana na przestrzeni ostatnich 3 lat, ktora sprostala moim oczekiwaniom.
Świetna wiadomość, czekam na rozbudowane multi, bo zwykły coop jakoś mi nie przypadł do gustu ale mają już swojego klienta.
Jeśli te wszystkie zapowiedzi zapowiedzi się potwierdzą to w tym roku Gamescom>E3
@Heywood. To oczywiste jest, że Borderlands jest podmuchem świeżego powietrza. Który teraz FPS ma CO – OPA albo chociaż tak dobrą fabułę jak Borderlands ? No i nie ukrywam, technicznie gra też jest genialna. Świat po apokalipsie w stylu komiksowym, dobry motyw jak dla mnie.
jedna z najlepszych gierek i najciekawszych w jaka gralem (3razy przeszedlem razem z dodatkami) i nie ukrywam, ze czekam na nia, jak i battlefielda 3
Jedynkja jest super fantastico! Do dzisiaj w nią gram ^^
Nie uwierze dopoki nie zobacze ^^ A jesli jeszcze wyjdzie w przyszlym roku, to sie chyba poplacze ze szczescia. ME3,SC2 HotS, Borderlands 2. A zacznie sie od BF3 juz teraz ;D A myslalem, ze wiosne tego roku bedzie ciezko przebic…
@Heywood, @Spriggs – przyznam, że Borderlands jest świetny… ale „podmuch świeżości w gatunku FPS”? Zawsze traktowałem Bordelands jako nietypowe podejście do gatunku hack 'n slashy, ale żeby grę traktować jak FPS-a? W życiu bym nie pomyślał 😀 . A co do fabuły – odpowiem na twoje pytanie… chyba każdy współczesny wysokobudżetowy FPS ma lepszą fabułę od Borderlands, niestety ale fabuła w dziele Gearboxa po prostu gdzieś tam jest i tyle ;D.
Rozważam kupno pudełkowej GotY pierwszej części, ale mam parę wątpliwości…
Żadnych wątpliwości Luke13, kupuj śmiało, naprawdę warto, aktualnie po raz 2gi przechodzę z kumplem GOTY i nadal gra bawi. Zdecydowanie polecam, jeśli masz z kim pograć po sieci, na singla jest mniej fajny, co nie oznacza że słaby, bo taki nie jest.
@JCraft to był pełnoprawny FPS, tam nawet „slash” nie było ;]|Mam nadzieję,że poprawią dwie moim zdaniem największe wady:|1-żałosna walka z ostatnim bossem (w DLC już lepiej) i itemy z niego wypadały gorsze niż znajdowałem 5-10 lvl wcześniej|2-za mało dodatków do broni! Przydałyby się jakieś tłumiki, broń do walki wręcz (brick z toporem +4 do ognia!) no i bardziej zróżnicowane celowniki, bo tak naprawde był tylko snajperski o różnym powiększeniu a mogliby dać też jakieś kolimatory.|To były jedyne wady ;]
fajnie, grałem panią na obrazku i był to miło spędzony czas, choć fabuła była średnia, a szczególnie końcówka..
@dusiciel11 – pisałem przecież o nietypowym podejściu do gatunku – i bardziej mi chodziło o ogólne zasady gry (żywcem przecież wyjęte z gry h’n’s), to że strzelamy z pierwszej osoby to nie oznacza od razu, że mamy do czynienia z FPS-em 😀
@dusiciel11 Mam podobne zdanie co Ty. Przydałoby się więcej rodzajów celowników (i przy okazji animacji przeładowania – wyrzutnie rakiet w podstawce miały tylko jedną o ile mnie pamięć nie myli) i dodatków które można by zmieniać 'w locie’ (lunety, tłumiki, baterie zmieniające typ obrażeń broni energetycznych, itp.), ale też montowanych na stałe (alternatywny strzał chociażby). Przydałby się też jakieś pancerze albo coś.
Co do samych walk to w jedynce (bez dodatków) denerwowało mnie to, że zaraz po rozpoczęciu 'walkthrough 2′ dobiłem do limitów poziomów. Wolałbym żeby XP szło wolniej.
@JCraft „to że strzelamy z pierwszej osoby nie oznacza od razu, że mamy do czynienia z FPS-em 😀 ” |hah FPS-First Person Shooter (strzelanie z perspektywy pierwszej osoby) ;] jak dla mnie to border z h&s miał mimo wszystko mało wspólnego. Samo generowanie itemów to nie wystarczy.|Kupowanie ich mamy w dowolnym azjatyckim shooterze online a wbijanie lvl chociażby w codzie ;]
Borderlands to fajna gierka. I tak akurat się składa że targi odbędą się w moje urodziny. To dobry znak…chyba 🙂
A mi się w Borderlands najbardziej podobała muzyka. Ciągle pamiętam ten moment, gdy wylazłem na pustynię z pierwszego miasta, patrzyłem na wirujące farmy wiatrowe, a w tle leciała redneck’kowo-westernowa muzyka. Muzyka z trailerów i intra też była niezła.
Może fabuła była kiepskawa, ale sam klimat (planeta, pustynia SF i western wzajemnie się krzyżujące) miażdżył.
Jedynka była jedną z niewielu nowych gier wartych wydanych na nią pieniędzy (czas i jakość rozgrywki). Dodam, że grywam w nią do dziś. Oby dwójka była równie dobra 🙂
gra byla bardzo dluga(hmm jakies 50 h na bank) i dobrze ze 2 w drodze tym bardziej ze ostatnio w fps tylko przecietnosc
ktoś tam wspomniał że nie było kolimatorów… były ;p raczej snajperki pojawiały się z kolimatorami (to powiększenie 1.5x czy coś w tych okolicach (te prostokątne celowniki z zieloną plamą pośrodku) a tłumiki? po co xD to nie skradanka a jak chcecie granatników, to przecież można było trafić na shootguna strzelającego rakietami/granatami
właśnie dlatego nie było tych części dodatkowo, bo wtedy stracił by sens losowo generowanego lootu… znalazłem gdzieś save editory które pozwalały na edycję save i złożenie sobie jakiejś hiper super niewiadomo jakj giwery… tylko po kiego ?
@RickAVTR Zrobić jakieś wyjątkowo wredne stwory co zbiegają się do odgłosów strzałów i voila – już masz zastosowanie dla tłumika czy cichych broni. A co do bezsensu generowane lootu gdy można samemu zmieniać części broni to spójrz na takie Diablo tam są unikatowe bronie, ale są też takie które można wzmocnić kamieniami z lepszym albo gorszym efektem. W Borderlands losowy edytor był dość ograniczony (wolna broń z dużym dmg, duży magazynek i wolne przeładowanie, itp.) dwójka potrzebuje więcej wszystkiego.