Borderlands 3: Na Epic Game Store nie ściągnięcie gry przed premierą

Borderlands 3: Na Epic Game Store nie ściągnięcie gry przed premierą
Dlaczego? Tim Sweeney twierdzi, że „to skomplikowane”.

Premiera nowej gry Gearboksa za pasem, kampania marketingowa idzie pełną parą, a gracze co chwila mogą oglądać kolejne zwiastuny i gameplaye produkcji (ot, wczoraj zobaczyliśmy urodzaj broni w produkcji). Jednocześnie jednak nie cichną kontrowersje związane z decyzją o czasowej pecetowej wyłączność dla sklepu twórców Fortnite’a.

I nie da się ukryć, że czasem trudno im się nie dziwić. Preload od jakiegoś czasu staje się w branży standardem, dzięki któremu gracze ze słabszymi łączami mają szansę zagrać w kupiony w preorderze produkt w dniu, kiedy pojawi się na rynku. Przy produkcjach zajmujących 40 GB jak gra Gearboksu jest to naprawdę pomocna i umilająca życie funkcja. Dlatego wielu fanów na pewno zdenerwuje informacja, że Borderlands 3 nie pobierzemy na dysk przed oficjalną premierą. Wiemy o tym od samego Tima Sweeneya, prezesa Epica.

Przykro mi, nie będziemy wspierać przedpremierowego pobierania w czasie wydania Borderlands.

Sytuacja jest o tyle drażliwa, że teoretycznie platforma wspiera takie rozwiązanie, tylko z jakiegoś powodu rzadko daje graczom możliwość korzystania z niego. Zapytany o przyczyny tego stanu rzeczy Sweeney odpowiedział:

To skomplikowane. Udostępniliśmy wsparcie, które jest wystarczające dla niektórych gier, ale nie jesteśmy pewni, czy sprosta ona wymaganiom przeboju takiego jak Borderlands.

Słusznie ktoś więc zapyta, dlaczego inne sklepy jakoś sobie z tym radzą. Możemy mieć tylko nadzieję, że za jakiś czas funkcja ta stanie się na Epic Games Store w pełni funkcjonalna. Tymczasem posiadacze PS4, Xboksa One oraz część użytkowników sklepu Epica zagra w Borderlands 3 już 13 września. A ci z wolniejszymi łączami? Cóż, nieco później.

17 odpowiedzi do “Borderlands 3: Na Epic Game Store nie ściągnięcie gry przed premierą”

  1. Dlaczego? Tim Sweeney twierdzi, że „to skomplikowane”.

  2. Prędzej bedzie złamana gra xD

  3. Brakuje jeszcze, żeby Randy dorzucił od siebie jakiś „błyskotliwy” komentarz

  4. Hahahaha. Brawo Epic. Tylko potwierdza jaka ta platforma jest biedna. Poczekam sobie cierpliwie na wersję steam. Nie będę tego czegoś wspierał.

  5. – Hey, Sweeney, dlaczego twój sklep nie posiada funkcji koszyka? Przecież mamy 2019 rok?|- To skomplikowane.

  6. Fajny ten Epik

  7. M4ciejWzgarda 13 sierpnia 2019 o 12:33

    Muszę powiedzieć szczerze, że platforma epica jest świetna kupiłem WD2 podczas przecen, platforma jest na tyle słabo zorganizowana że aktualnie posiadam dwie kopie tej gry jedną na EGS a druga na Uplayu, przy czym obie kopie są niezalezne od siebie i normalnie działają. Fajnie dwie gry w cenie połowy 🙂

  8. Piszecie jakby preload to była domyślna opcja u konkurencji. A pamięta ktoś zamieszanie z taką opcją w Hitman 2 i MGSV (na Steam ofc)?

  9. Epic XD|Na Steam’ie jakoś nie mają z tym problemów…|Niby wszystkim miało być lepiej – developerom ORAZ graczom, a jakoś tylko Ci drudzy mają gorzej przez poczynania epica.

  10. @CamCygi|Z tym koszykiem to w ogóle jest żenada totalna. 3 lata temu, na studiach, za brak koszyka w projekcie sklepu internetowego nie otrzymywało się zaliczenia. I mógłbyś tam mieć wszystkie inne bajery (których, jak widać, EGS też nie ma), i tak skończyło by się to wyznaczeniem terminu poprawy przedmiotu. A my mówimy o zespole doświadczonych programistów, a nie o jednym studencinie.

  11. Epic fail…

  12. >bądź szefem epic|>miej kasiurę|>miej finanse od chińczyków|>myśl, że dzięki temu wszystkiemu będziesz monopolistą|>twoje usługi posiadają tylko 1/5 tego, co konkurencja w okresie ich debiutu|>ciągle opóźniasz roadmapy usług>chińczyk fejs

  13. CzlowiekKukurydza 13 sierpnia 2019 o 16:02

    Czy tylko mi się wydaje, że hype na 'tak mocno wyczekiwaną kontynuację Borderlands 2′ z każdym dniem opada i opada z racji tej, a nie innej platformy startowej? Nawet ilość komentarzy pod poszczególnym newsami dotyczącymi Borderlands 3 na stronie CDA jakby sukcesywnie spadała.

  14. Jak dobrze, że Tim już zapłacił twórcom za moją kopię gry. Będę mógł zagrać za darmo ;p

  15. @LudekDelma, niezłe bzdury wypisujesz. Steam miał premierę w 2004 roku i jego jedynymi funkcjami był sklep i odpalanie gier. Dopiero w 2007 dodano funkcje społecznościowe typu lista znajomych i fora, a w 2009 zapisy w chmurze.

  16. @Crasher|Co nie zmienia faktu, że brak takich funkcji jak koszyk w 2019 r. to żenada. Nic nie da tłumaczenie, że platforma jest młoda bo to obecnie standard i każdy nowy byt powinien być w ten feature zaopatrzony. Wyobraź sobie nową „super” konkurencję Allegro ale bez opcji wyszukiwania bo tak ten znany serwis aukcyjny tak wyglądał 15 lat temu.

  17. @Crasher Konkurują ze steam tu i teraz, nie 15 lat temu więc będą porównywanie ze steamem w jego obecnej formie. Brakuje im podstawowych funkcjonalności i są wręcz śmieszni z ich problemami. Nie mają koszyka, ale jak dokonasz 5 osobnych zakupów to blokują opcje kupowania.

Dodaj komentarz