Borderlands jednak bez cel-shadingu

Borderlands jednak bez cel-shadingu
Wczoraj informowaliśmy o tym, że Borderlands, tworzony przez Gearbox Software stworzony będzie w technologii cel-shading. Jak się okazuje, wcale tak nie jest.

Sprawę postanowił wyjaśnić Randy Pitchford na oficjalnym forum Gearbox Software: „Heh! Nie, w Borderlands nie ma cel-shadingu – w końcu to mroczny świat”. Można więc odetchnąć z ulgą.

Pitchford obiecał również, że wkrótce na oficjalnej stronie gry pojawią się nowe materiały dotyczące tytułu, natomiast podczas czerwcowych targów E3 Gearbox zaprezentuje produkcję w akcji.

11 odpowiedzi do “Borderlands jednak bez cel-shadingu”

  1. // Jak dla mnie wynika to a czego innego, zaraz po poprzednim newsie zajrzałem na _oficjalną_ strone i tam znalazlem informacje jakoby info o cel-shadingu było nieporozumieniem, a późniejszą porą znalazłem jeszcze tekst oficjalnego potwierdzenia jak wyjżej

  2. // Tak poza tym cel-shading wg mnie byłby strzałem w stope, i sadząc po reakcjach na forum i stronie gry myśli tak większość graczy czekających na gre, i taki zabieg raczej tylko zrażałby fanów co pewnie zmniejszyłoby sprzedaż;/

  3. Borderlands // Cel-shading byłby piętą Achillesową całej produkcji.

  4. // Jakoś trzeba było grę przypomnieć ?…..

  5. // Ja czekam. Oj czekam. Liczę, że ten tytuł będzie naprawdę świetny. Ciekawi mnie generator broni. Takie diablo FPS. :]

  6. // Ja podobnie, długo już czekam, a w miare czekania… można się strasznie zawieść :/ ostatnio tak na hellgate czekalem i szkoda gadac, a teraz jeszcze mowa o cel-shadingu, dosłownie nerwy mi siadają.

  7. Uffff // Dzięki bogu (no chyba że znowu wpadną na ten poroniony pomysł). Cell-shading jest okropnie PRZEREKLAMOWANY.

    Zresztą kto na miłość boską zmienia szatę graficzną (co przecież jest bardzo ważnym aspektem każdej gry) na kilka miesięcy przed premierą? 😮

  8. Cell shading jest w porządku. Ale nie zawsze… // W takim Team Fortress 2 czy XII dodaje tylko klimatu, ale IMO nie pasuje do Borderlands.

  9. cell-shading? // To co jest w XIII to jest cell-shading, ale to,co zrobili w TF2, BF Heroes czy Godfather II to raczej nic wspólnego z cell-shadingiem nie ma…

  10. Widzę, że newsy Piotrka nic się nie zmieniły przez ostanie lata…

  11. Świetna sprawa, tak czytać po latach wypowiedzi narzekaczy. Szczególnie, że dziś wiadomo, że cel-shading był doskonałym pomysłem i dzięki niemu gra w ogóle się nie postarzała i pewnie jeszcze bardzo długo będzie się świetnie trzymać.

Dodaj komentarz