Borderlands zmienia styl oprawy graficznej

Otóż w najnowszym numerze magazynu PC Gamer pojawi się tekst poświęcony właśnie wspomnianej grze. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że pierwsze skany czasopisma, ukazujące screeny z produkcji, wyciekły do sieci.
Na obrazkach możemy zaobserwować, że twórcy postanowili zmienić koncepcję wizualną, i to o 180 stopni. Programiści z Gearbox Software postanowili bowiem przenieść tytuł w cell-shading, technologię, dzięki której świat przedstawiony wygląda niczym ręcznie rysowany komiks.
Wywołało to jednak wzburzenie wśród graczy, którym nie podoba się taka stylistyka. Twórcy uspokajają, że decyzja – choć niełatwa – została podjęta świadomie. Zmiany postanowiono wdrożyć w oparciu o przeprowadzane badania i opinie wśród graczy.
Trzeba przyznać, że z technologii cell-shading korzysta coraz więcej producentów. I mimo początkowych obaw graczy – jak było w przypadku najnowszej odsłony Prince of Persia – że stworzona w ten sposób oprawa może zniszczyć produkt, efekt przechodzi najśmielsze oczekiwania. Czy będzie tak tym razem? Przekonamy się jeszcze w tym roku.
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Borderlands zmienia styl oprawy graficznej”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Borderlands zmienia styl oprawy graficznej
// Znalazłem tego screena w googlach i wygląda to niesamowicie (jeśli to screen z gameplay_a)
Raczej zmiana na plus 😛
// W sumie to racja, coraz trudniej zrobić ładna grę, a obrazek wygląda ślicznie i ma to coś, czego z pewnościa brakowało by grze w zwykłej oprawie. Tylko co z tymi dziesiątkami tysiącami broni? Będzie widać różnice, czy nie?
// Trzymam kciuki, aby im to wyszło.
// NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Za co?! Znowu ten cell-shading! Czekałem na tą gre, głównie ze względu na madmaxowy klimat, cell shading wszystko popsuje 🙁
// Niech jeszcze dodadzą dymki jeszcze bardziej zbliżające tę produkcję do komiksu, jakieś _BANG BANG_ i _TRATATATATA_, wtedy panie prof.s.jonalistki nie będą musiały w swoich wypocinach bawić się w onomatopeje, tylko będą zamieszczać skrina z Borderlands :/
// No i po krzyku, news okazał się nieprawdą, gdyż twórcy cel-shading wykorzystali tylko do produkcji artworków, sama gra nadal będzie _klasycznie_ oteksturowana.
// Może to i lepiej, zobaczymy co z tego wyjdzie:)