Europejska premiera Brinka zbliża się wielkimi krokami. Aby ciągle podtrzymywać zainteresowanie tym tytułem, Bethesda opublikowała kilka bardzo ciekawych statystyk związanych z grą. Dzięki nim dowiadujemy się m.in. na ile sposobów można zginąć oraz ile modeli postaci znajduje się w produkcji.
Statystyki związane z Brinkiem:
liczba możliwych sposobów śmierci: 45
liczba linii dialogowych: 26 tysięcy
dźwięki broni: 4,5 tysiąca
liczba głosów: 8
czas trwania podkładu muzycznego: 60 minut
liczba broni/możliwych kombinacji ulepszeń (nie licząc wariantów przeznaczonych dla ruchu oporu i bonusów przedpremierowych): 4,963 tysiąca
liczba unikalnych postaci ochrony (nie licząc modeli z drobnymi zmianami i o innych typach ciała): 4 miliony i 530,240 tysięcy
liczba unikalnych postaci ochrony (nie licząc modeli z drobnymi zmianami, ale z innymi typami ciała): 13 milionów i 590,720 tysięcy
liczba unikalnych postaci ochrony (biorąc pod uwagę modele z drobnymi zmianami, ale nie licząc innych typów ciała): 15 775 119 360 000 000
liczba unikalnych postaci ochrony (licząc zarówno modele z drobnymi zmianami, jak i o innych typach ciała): 47 325 358 080 000 000
liczba unikalnych postaci ruchu oporu (nie licząc modeli z drobnymi zmianami i o innych typach ciała): 4 miliony i 530,240 tysięcy
liczba unikalnych postaci ruchu oporu (nie licząc modeli z drobnymi zmianami, ale z innymi typami ciała): 13 milionów i 590,720 tysięcy
liczba unikalnych postaci ruchu oporu (biorąc pod uwagę modele z drobnymi zmianami, ale nie licząc innych typów ciała): 18 307 441 152 000 000
liczba postaci ruchu oporu (licząc modele z drobnymi zmianami i o innych typach ciała): 54 922 323 456 000 000
ogólna liczba postaci (licząc modele z drobnymi zmianami i o innych typach ciała): 102 247 681 536 000 000
Europejska premiera Brinka zbliża się wielkimi krokami. Aby ciągle podtrzymywać zainteresowanie tym tytułem, Bethesda opublikowała kilka bardzo ciekawych statystyk związanych z grą. Dzięki nim dowiadujemy się m.in. na ile sposobów można zginąć oraz ile modeli postaci znajduje się w produkcji.
Naprawde niezłe te liczby 🙂
i gdzie sie podziało „apb będzie lepsze”? 😀
Ja to bym nawet do APB nie porównała ;P Brink wg. mnie jest 100 razy lepszy 😀
„liczba unikalnych postaci ochrony (nie licząc modeli z drobnymi zmianami i o innych typach ciała): 4 miliony i 530,240 tysięcy”- nie wydaje mi się żeby wogóle w całej grze było NPC więcej niż 1000, a 4 miliony to najmniejsza liczba jaką podają. A wszystkich postaci ma być więcej niż ludzi na Ziemi. Troche dziwna ta statystyka…
W tej grze jest kreator postaci i te 4 miliony odwołują się do liczby możliwych kombinacji wszystkich elementów . Mam nadzieje ,że zrozumiale to przedstawiłem. A statystyki robią wrażenie. Gdyby nie matura zanurzyłbym się w świecie. Ale po maturce to już inna para glanów
Chester, chodzi o ilość możliwych do utworzenia różniących się jakimkolwiek szczegółem postaci. Liczba astronomiczna, ale tak naprawdę przeogromna nie jest.
@Alice1200 może dlatego, że to praktycznie dwie różne gry (+ tutaj nie ma czego porównywać, bo tak jak napisałaś, będzie dużo lepszy 😉
Tak sie domyślałem, ale nie jest to napisane tak jak np. przy broniach.
A znajomi się śmiali, gdy rok temu mówiłem że to będzie świetna gra.
Wszystko bardzo pięknie, tylko niepokoi mnie tak mało głosów, chyba, że to tylko do multi. A tak z innej beczki, czy w multi w brinku będą jakieś tryby gier (deatchmatch, ctf itp.), czy wyłącznie kampania, tylko na wielu graczy?
@siwy29 Mysle ze bedzie podobnie jak z et czyli 2 teamy sie bija o objectivy ale powinny byc tez klasyczne tryby. Ja juz zamowilem preordera z maska maniaka ;P Za et nie zaplacilem ani grosza wiec w koncu czas wspomoc tworcow najlepszej strzelanki ever.
Ja na chwilę obecną planuję tylko kupno PSP od kolegi (na NGP i tak nie będzie mnie stać). Po tym dopiero Brink. Jak to nie wypali, to wtedy Brink pierwszy w kolejności.
jak narazie ta gra to się wszystkim przechwala niby ma tak dużo tych wszystkich rzeczy ale i tak jest cienka
@piotrek09 nie bende nic mówił bo jest kwestią gustów czy się lubi grę czy nie ale nie widze powodu w tych statystykach do bulwersu 😀 . A tak wogle to nawet jeśli nie będzie w to grać strasznie dużo ludzi to nawet i dobrze ,znaczy mam na myśli, że troche powinno grać ,ale nie zadużo bo spójrzmy na takiego hmm.. cs’a gra w to niewiarygodna ilość ludzi ,ale strasznie często są tzw. dzieci neo ,to samo w cod’ach. I dobrze jak by nie było tak z tą grą 😀
@Chester22 ludzi jes ok. 4 MILIARDÓW nie milionów..
@c00rtka przydałoby się podszkolić czytanie ze zrozumieniem 😛
I spotkać w grze gracza tak samo wyposażonego i ubranego jak my bezcenne
Czyli model postaci z tatuażem na zadzie jest już liczony jako kolejna postać? Można i tak. Przecież dla statystyk zrobi się wszystko. Jednak pomimo „drobnych zmian” ilość robi wrażenie.
@MrSmok chyba że jesteś kobietą. 😀
mam nadzieje ze ta KASTOMIZACJA nie jest przereklamowana i bede mogl zrobic swojego ludzia 😉