Brink: O pomysłach. Tych zwariowanych [WIDEO]
Bethesda opublikowała ostatni filmik "Z pamiętnika developera" poświęcony grze Brink. Jej twórcy ze studia Splash Damage opowiadają o pomysłach, jakie są potrzebne w trakcie prac nad taką produkcją. A jak się okazuje, trzeba do tego sporej dawki szaleństwa...
Zwariowane pomysły z Brink słowami twórców gry:
§
Czytaj dalej
17 odpowiedzi do “Brink: O pomysłach. Tych zwariowanych [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Bethesda opublikowała ostatni filmik „Z pamiętnika developera” poświęcony produkcji Brink. Jej twórcy ze studia Splash Damage opowiadają o pomysłach, które potrzebne są w trakcie prac nad daną grą. Ale nie zwykłych. Tych zwariowanych.
Gra zapowiada się fajnie ;]
baaaardzo fajnie…
Super!
No nareszcie ciekawe multi!!!!!
To będzie dobra gra. Tylko że wkurza mnie słowo „rewolucja” na końcu. Gdy na GT napisałem o tym, że ta gra nie będzie żadną rewolucją, zostałem zalany minusami. Więc albo ja jestem na tyle tępy by nie dostrzec rewolucji w FPSach, albo fanboye są na tyle ślepi by nie dostrzec zwykłego połaczenia Borderlands z Mirror’s Edge. I poza tym – ocb, skryptowane animacje śmierci? W czasach ragdoll!?
A ja kupię w ciemno. Uważam że to będzie gigantyczna odskocznia od tego w co teraz można postrzelać, niedobrze mi się robi jak widzę szutera w czasach obecnych i walkę z terroryzmem, niech makdonaldy się bawią w oswobodzicieli paliwa i dolarów. Martwi mnie tylko jak podzielę czas po pracy pomiędzy Brink i Guild Wars 2 o rodzinie i znajomych nie wspominając. 😀
@ciniasty1: proste. Z rodziną grasz w GW2, a ze znajomymi w Brinka. Ludzie to mają problemy… 😉
Co tu dużo gadać… W 100% popieram ciniasty1 😛 Nawet będę miał ten sam dylemat 😛
Ten Chris Sweetman (drugi koleś pojawiający się w filmiku) ma głowę jak postać z tej gry 😛 . @Shadowninja Bo z tą rewolucją nie chodzi o rewolucję w gatunku, tylko rewolucję prowadzoną przez ruch oporu w grze 😀
@ShadowNinja jeżeli pozwolisz nie zgodzę się z tobą do końca, bo brink to nie tylko Wolfenstein + Mirrors Edge, to nie jedyy nowy pomysł, tam są tzw command posty i w trakcie gry zmieniasz klasę ,tego też nie było,połączenie multi i singa nie jest do końca nowe ale fajne na swój sposób oraz menu misji które na bieżąco przydziela ci nowe misje ,tam nie ma tylko głównego celu ,ale są pomniejksze ,które w mniejszym lub większy stopniu pomagają dróżynie no i na koniec kreowanie włąsnej posrtaci ,ciuchy itp.
Dla mnie jest to gra marzenie , bo jak kiedyś myślałem o grxe moich marzeń to wyszło mi coś podobnego ,choć nie tak dobrego a tydzień później przeczytałem o Brink. Dla mnie jest to rewolucja choć nie aż taka jak zapowiadają ją twórcy ale i tak największa rewolucja w FPS-ach od dawna. Ale wiadomo to moje subiektywne odczucia, więć nie potępiam twojej opini.PS Mam nadzieje ,że to nie była prawdziwa snajpra na filmie, bo prawie zerowe przybliżenie ,ale widziałem też kiedyś zdjęcie większej lunety , CZEKAM
To ja proponuję w pierwszym kwartale 2011 założyć gildię graczy Brink i GW2, potępionych przez resztę „świata zewnętrznego”… 😉
@Znajomy Oczywiście że pozwolę żebyś się ze mną nie zgodził. Pozwolę sobie na dozę krytyki. Szanuję twój pogląd, lecz po prostu jak czytam podobne komentarze do twojego to po prostu na mojej twarzy pojawia się grymas. Rewolucja? Rewolucja to kompletnie coś nowego, coś co sprawia, że nie można przejść koło produktu danej rewolucji obojętnie. Na przykład, dziś w luksusowych autach mamy GPS, telewizję z DVD i Bóg wie co jeszcze. Ale czy te auta są jakąś rewolucją? Brink – sportowe auto z bajerami, nic więcej.
Wyjątkowo sympatyczny materiał. 🙂
@rebeliagamer Wsystkie materiały dotyczące tej gry są naprawdę sympatyczne. Splash Damage o którym wcześniej prawie nie słyszałem stał się moim ulubionym devloperem (patrzac na ich podejście do tworzenia gier)
@ShadowNinja Jeżeli tak na to patrzysz to podzielam w dużej mierze twoje zdanie. Wszędzie się słyszy że jakaś gra to rewolucja ,więc to słowo co do gier filmów itp straciło swoją wartość, dla mnie jest to bardziej ewolucja FPS i to zmierzająca w świetnym kierunku. Wydaje mi się ,że ciężko by było sam gatunek FPS-ów zrewolucjonizować ,aczkolwiek sam mam pere pomysłów, choć nie ujrzą pewnie światła dziennego 🙁 Więc przepraszam za ton poprzedniej wypowiedzi ,myślałem że dla ciebie to zwykły FPS