Bug miesiąca w Need for Speed Shift

Feralny błąd zarejestrowany został przez serwis Freakbits. Na zdjęciu z ekranu widać wyraźnie, że coś jest z grą wyraźnie nie tak. Zamiast tekstu przygotowane są tzw. „placeholdery”, a u góry świeci się logo PlayStation Store. Szkoda, że nie można zweryfikować, czy autor „donosu” faktycznie grał w Need for Speed Shift na Iksie, w momencie wyskoczenia tego „kwiatka”, ale gdyby faktycznie tak było, mielibyśmy pierwszy, choć zgoła nieplanowany, przyczynek do sojuszu obu platform.
Póki co my się śmiejemy, ktoś robi się czerwony z wściekłości, jeszcze ktoś inny traci pracę. Ech, życie…
[od Huta:
Ja „niestety” takiego błędu nie ustrzeliłem (grając na X360), ale zdarzyły mi się dwa inne. Jeden – przy kilku samochodach (m.in. BMW M3) podczas scenki przed startem, pani stojąca z tablicą z nazwiskami kierowców zawsze przenika przez moje auto i „wyrasta” z jego dachu. Drugi – AI w tej grze działa tak, że gdy ci nie idzie, zwalania, ale raz zdarzyło mi się, że skrypt ponownie „dający gazu” kierowcom nie uruchomił się i gdy dogoniłem „peleton” na jednym z zakrętów natknąłem się na rządek jadących powolutku, jeden za drugim, autek sterowanych przez konsolę. Na szczęście pojawiło się to tylko raz – bo Shift to naprawdę bardzo ciekawa samochodówka.
Czytaj dalej
14 odpowiedzi do “Bug miesiąca w Need for Speed Shift”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Z różnych źródeł napływają wieści, że Shift jest grą równie fajną, co zabugowaną. Wersje pecetowe dotknęły głównie błędy z wyświetlaniem powtórek, ale żeby na Xboksie 360 gra zawieszała się na próbie połączenia z PlayStation Network? Hm, ktoś tu będzie wielce niepocieszony…
TO-jest naprawde dziwne ;]. Z drugiej strony, zapowiadano ze nowy NFS to bedzie wskrzeszenie marki, a jakby nie patrzec nie bylo jej smierci (wiem ze undercover byl do bani ale nowa czesc wyszla jak co roku ;]) wiec mozna powiedziec ze od czasow carbona
kwestia bugow sie nie zmienila. I tez mi nowa jakosc xD
Ja jestem ciekaw co z tego wyniknie 😀
Na PC jest wersja na X na X z PS a na PS z PC. i wszytko jasne.
Shift- zmiana. Czy faktycznie wszystko się zmieniło i nowy NFS jest dobry? Spotkałem się z opiniami zmiany podtytułu gry z Shift na Shit. Być może trafne.
Najlepszy NFS jaki wyszedł od kilku ostatnich lat. Pograłem w to troszku u kolegi, wróciłem do domu włączyłem poczciwego GRIDa i fascynacja NFSem mi przeszła=)
Ok, ale dlaczego nikt nie wspomina o fatalnej optymalizacji na radeonach, zwłaszcza z serii 4800? Chciałem sprawdzić czy to prawda,pobrałem demo, i faktycznie,na moim radku 4850 gra ma od 11 do 30fps.
Na 3870 X2 1GB optymalizacja jest dobra akurat. Co do bugów – dziwna fizyka poza kamerą z wnętrza auta, skopany drift, spadki framerate’u, okazjonalnie psująca się kamera przy mocniejszych uderzeniach, zdarzyło mi się też widzieć lewitującą trawę na aucie
@ Hut: W Underground i Underground2, grając na manualnej skrzyni można się fajnie bawić tymi skryptami. Na starcie wrzuć na 6 bieg i wszyscy opponenci też zwalniają – przed zakrętem wrzuć szybko na 2 lub 3 i oni przyspiesza wpadajac w sciane;]
Gra potrafi mi się zwiesić na końcowej scence po drfcie i niektóre samochody nie są pokazywane w menu wyboru samochodu. |Największy bug jak dla mnie to „drift” na każdym zakręcie w wyścigach :/
Ja gram w SHIFTA już od 18. września i ŻADNEGO bugu nie ustrzeliłem… Ale ten drift na klawiaturze to porażka totalna :/ Tak samo jak w ProStreecie, tylko że tu jest za trudny, a w PS za łatwy…
Gra super, ale na klawie ciezko np moim porsze rzuca jak glupim a drifty naprawde ciezkie… ja powyalanczalem asystenta chamowania bezsensu jedziesz i tylko srecasz kierowania ma na niski ;]
Taaa, a na PC gramy w wersję przeznaczoną pierwotnie dla NDS…