22.12.2010
Często komentowane 14 Komentarze

Bulletstorm: Jak powstają animacje [WIDEO]

Bulletstorm: Jak powstają animacje [WIDEO]
Ciekawa rzecz dla wszystkich tych, których interesuej proces tworzenia gier. Jakub Kisiel, główny animator w People Can Fly, na blogu studia opublikował filmik przedstawiający, w jaki sposób powstają animację do Bulletstorma. Dzięki niemu możemy zobaczyć, jaka magia (i ile pracy) stoi za tym, że postacie występujące w tej produkcji "ożywają".

Jak pisze Kisiel: „Znajomi częśto pytają mnie, co robię w pracy, kiedy siadam przy komputerze i zaczynam klikać myszką. […] Oto odpowiedź na te pytania – krótki film przedstawiający, jak powstają animacje w Bulletstormie:


14 odpowiedzi do “Bulletstorm: Jak powstają animacje [WIDEO]”

  1. Jakub Kisiel, główny animator w People Can Fly, opublikował filmik przedstawiający, w jaki sposó powstają animację do Bulletstorma. Dzięki niemu możemy zobaczyć, jak to się dzieje, że główny bohater gry „ożywa”.

  2. tak sie tylko wydaje…. ale to ciężka praca…

  3. fazka

  4. Ile pracy trzeba włożyć w zwykłego bandytę. Nawet przy najgorszej grze trzeba się napracować więc doceńcie to(chyba, że jest naprawdę do kitu)

  5. SmoothCriminal 22 grudnia 2010 o 10:00

    No, no, fajnie to wszystko jest pokazane …no i juz wiemy dlaczego gry tak długo powstają 😉

  6. Gdybym ja miał dostęp do animacji z Motion capture i musiałbym je tylko dostosować. Robienie ich od początku jest duuuuużo trudniejsze 🙁

  7. Eee, też pokazał. Ma już wszystko, tylko trzeba to poskładać. O wiele ciekawsze jest proces robienia modelu i teksturowanie go, tutja tylko zmagał się z kiepskim aktorem (czemu nie dali mu plastikowego karabinu?!).|BTW: 3D S Max <3

  8. @titol – A kto się czepia? Mówimy tylko, że łatwiej jest zrobić mocap niż animacje „z palca”. Oraz że jest to łatwiejsze od zrobienia hi-poly modelu z materiałami.

  9. ciężka praca jest żeby zrobić animacje ale mam pytanie? Czy ten karabin nie jest trochę podobny z Gears of War? 🙂

  10. czy tylko ja zauwazylem ze on bez sensu na koncy wstal zeby srzelac z oslony? to troche glupi pomysl zeby wstac zza oslony zeby strzelac „nad glowa” :/

  11. WitcherPOL – no, lufe ma, magazynek, występuje ogień wylotowy…

  12. „Cremo – ja też to zauważyłem…. gostak ma tak mało skóry że jak podnosi ręce to mu sie nogi prostują

  13. A jak zamyka gębę to mu się d… otwiera 😉 |Pewnie zrobili go tak, żeby każdy noob mógł go pokonać pomimo osłon.

  14. albo zrobią jakąś super duper broń która będzie przebijać osłony lub zrobią tą broń co była w „Piątym Elemencie” no wiecie ten pan ZORG (czy jak mu tam) który demonstrował swoją broń tym Wojownikom xd

Dodaj komentarz