Bulletstorm: Zamiast Bullet Time będzie… Murder Time

…bo często pojawiają się tam najróżniejsze smaczki związane z grą Bulletstorm.
Przez weekend Adrian Chmielarz (jego Twitter: TUTAJ) odpowiedział na pytanie jednego z użytkowników serwisu, który spytał go, odnosząc się do jednej ze scen trailera, „dlaczego, gdy kogo kopniesz, zaczyna on lewitować w spowolnionym tempie”.
Oto odpowiedź:
Wszyscy znamy bullet time, prawda? Bullet time wpływa na cały świat. W naszym przypadku tylko przeciwnik, którego kopniesz porusza się w spowolnionym tempie, cała reszta porusza się normalnie. Nazywam tę opcję… czas na werble… MURDER TIME! Aktywuje się zawsze, gdy użyjesz jednego ze swoich podstawowych narzędzi: ślizgu, kopniaka ibisza i bicza. Dzięki temu można dużo łatwiej wykonać kombosa, np. kopniak i headshot w powietrzu (który daje więcej punktów niż normalny headshot). O to w tym chodzi.
Murder Time? Najssss!
Czytaj dalej
24 odpowiedzi do “Bulletstorm: Zamiast Bullet Time będzie… Murder Time”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Adrian Chmielarz, nasz rodzimy projektant gier, wyróżnia się spośród pozostałych polskich designerów kilkoma rzeczami – ogromną swadą z jaką opowiada o swoich (i nie tylko) produkcjach, a także… tym, że korzysta z Twittera jak szalony. Warto go śledzić…
Dla mnie bomba.
Gra może być przednia 🙂
hehe. ja z kolei ponarzekałem wraz z kilkoma innymi osobami na to samo na forum i otrzymaliśmy podobną odpowiedź od Tanyi Jessen, która jest „Bulletstorm producer”.|Powiedziała, że to po to by gracz mógł się zastanowić jak chce zabić przeciwnika. Chociaż mi się to nie widzi, bo gra traci na dynamice. To nie jest spowolnienie… Przeciwnik jest prawie nieruchomy!No i drogi hucie… Jest błąd w tym newsie, bo nie chodzi o fragmenty trailera, tylko fragmenty tego (link w następnym komentarzu)
http:www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/93&ch=1&sd=0?ep=93&ch=1&sd=0
Pankiller czarna edycja fajna ale reszta to [beeep]|to bd podobne !!|niekupie tego !!
Jedynie PIERWSZY Painkiller wyszedł od People Can Fly. Reszta |(czyli, min. koszmarny Overdose), to próby zarobienia na porzuconej przez nich licencji.
@Tressela: podstawka i dodatek Battle out of Hell. Sam miałem dzisiaj w końcu zobaczyć dzieło czechów – Overdose… Mechanika gry ta sama, ale gdzie klimat?? I jeszcze te nowe modele, może to tylko moje złudzenie, ale… są znacznie prostsze i pozbawione szczegółów.
A. Ch. wyróżnia się również „niegrzecznym” sposobem wypowiedzi. Tj. zdarzy mu się czasem w wywiadzie jakieś „[beeep]” albo „[beeep]iście”, na co niektórzy z obrońców dobrych obyczajów (których wśród graczy jest oczywiście bez liku) podnoszą raban. A ja mówię „kij im w pupki”, Chmielarz fajny jest jaki jest.BTW|Jeśli w jednym z najbliższych numerów CDA nie zobaczę dobrego WYWIADU Z TYM KOLESIEM, to się obrażę! O!
E tam, wziąłby się za jakąś przygodówkę w końcu nie tylko ciągłe strzelanie i szkolenie dzieciaków w wymierzaniu szturchańców…
To będzie jedna z tych gier które trzeba sprawdzić, nie zaufam żadnym recenzjom póki tej produkcji nie ukończę. 🙂
Mam nadzieję, że to będzie oldschool pełną gębą. Bo jak narazie prezentuje się bardzo oldschoolowo xD
@alfneo18ja się boję że będzie za wolny (patrz link co podałem wcześniej). Żeby było oldschoolowo, to musi być szybki, beztroski i zwariowany 😀
Gra coraz bardziej mi się podoba!
wygląda jak kolejny serious sam, a ja go nie lubię. bezsensowne strzelanie. no coz mam nadzieje ze sie myle
„Najsss…”. Skojarzyło mi się to od razu z VentriloBusters z JuTuba xD
Bezsensowne strzelanie??! I o to chodzi, a nie jakieś sensowne CoDy 😉 OldSchool RULZzz!
Innowacyjne. -_-
Napewno dużo czsu spędze z tą grą przy komputerze 😀
Szykuje się piękna odskocznia od tych wszystkich pseudo realistycznych strzelanek, na które taka teraz moda. |Efektowne, bezmyślne, szybkie – prostota też potrafi bawić 😉
Może szykuje się coś na miano Painkiller’a? Miejmy nadzieję… Wszystko co na razie widziałem/przeczytałem/zobaczyłem wskazuje na to, że będzie to normalnie nienormalnie fajowa gra… Atakować kilkaset razy silniejszy statek po pijaku i jeszcze go porządnie uszkodzić? TO JEST TO!
Na Hyper’ze (Zigzap po 9) ostatnio często pokazują wywiad z nim. Dla osób nie chcących czekać -> http:hyper.pl/wideo-ea-european-showcase-bulletstorm-adrian-chmielarz-wywiad_1018,0
Nie wszyscy znają bullet time. Murder time może stanie takim samym efektem używanych w grach, bo według mnie zapowiada się ciekawie.
O Super będzie można urzywać „IBISZA”