18.01.2011
Często komentowane 13 Komentarze

Bulletstorm: Zobacz, jak przebiega proces tworzenia modeli postaci [WIDEO]

Bulletstorm: Zobacz, jak przebiega proces tworzenia modeli postaci [WIDEO]
Studio People Can Fly opublikowało ciekawy filmik, który pokazuje, jak powstają modele postaci w Bulletstormie. Twórcy prezentują to na przykładzie przyozdabiania bohaterów wszelkiej maści dodatkami - od zwykłych tatuaży po zbroje. W ten sposób, cała wataha może powstać na bazie jednego modelu i... każdy z jej członków wygląda inaczej.

Proces powstawania modeli postaci w Bulletstormie:

13 odpowiedzi do “Bulletstorm: Zobacz, jak przebiega proces tworzenia modeli postaci [WIDEO]”

  1. Studio People Can Fly opublikowało ciekawy filmik, który pokazuje, jak powstają modele postaci w Bulletstormie. Twórcy prezentują to na przykładzie przyozdabiania bohaterów wszelkiej maści dodatkami – od zwykłych tatuaży po zbroje.

  2. Łeeeeee, nie ma tutaj nic ciekawego. Liczyłem na jakiegoś przyśpieszonego workflowa o tym jak faktycznie powstają te modele, a nie zwyczajną prezentacje gotowych elementów….

  3. cós ostatnio dośc malo ciekawe newsy są (oczywiscie nie mowie ze to wina redakci czy cos i nie chce awantury robic)

  4. Na tym filmiku ci 3 czy 4 kolesie wyglądaja i tak niemalże tak samo. Co z tego że ten ma biały tatuaż o kształcie paska, a ten kółka, jeżeli obydwie postaci to te same modele.

  5. ajtam ajtam, ważne żeby rozpierducha była

  6. I znowu wprowadzają nas w błąd, że robienie gier jest takie proste…

  7. bo akurat takie wrzucił , modeli będzie na pewno więcej jak te 3 pokazane ;/

  8. A gdzie to tworzenie postaci? Bo pokazali tylko przebieranki trzech modeli…

  9. Czemu wszystkie maja taką sama animacje chodzenia??

  10. dla zainteresowanych link do żródła po angielsku|http:www.peoplecanfly.com/blog/2011/01/how-to-make-an-army-out-of-one-bald-dude|ogólnie chodzi o to, że twożenie każdego modelu osobno nie tylko długo by trwało, ale też zajmowało by bardzo dużo miejsca w pamięci(a mniej miejsca zajmowanego przez modele to więcej miejsca na eksplozje), a tak używają w kółko jednego modelu zmieniając kolor skóry tatuaże akcesoria i budowę ciała|cały blog jest wart polecenia zwłaszcza osobom interesującym się twożenie gier

  11. @SmileMan – Też tego nie rozumiem. Zgaduję, że aktorzy mo-cap to tylko ludzie o BMI ~20.

  12. @JANOL – Przejrzałem ten blog i stwierdzam – bieda. Piszą głównie o jakichś pierdołach, raz na pięć wpisów zdarzy się jakiś wireframe, a pozostałe cztery to głównie silenie się na śmieszność.

  13. @luki419 no bo o to chodzi w tym filmiku 🙂

Dodaj komentarz