rek

Call of Duty: Black Ops 4 – Podano termin bety trybu battle royale

Call of Duty: Black Ops 4 – Podano termin bety trybu battle royale
Już w przyszłym miesiącu dowiemy się, czy PUBG i Fortnite mają czego się obawiać.

Activision poinformowało, że 10 września na PS4 ruszą zamknięte testy trybu Blackout. Posiadacze PC i XBO przypuszczalnie dołączą do zabawy tydzień później. Przypomnę, że w przypadku konsol istnieje wymóg posiadania przepustki, którą wybrani sprzedawcy dodają do zamówień przedpremierowych. W przypadku pecetów beta ma charakter otwarty – trzeba tylko założyć konto na platformie Battle.net.

Blackout zaoferuje rywalizację w stylu battle royale. Gracze wybiorą postać i będą walczyć (samotnie, w duetach lub czteroosobowych zespołach) o przetrwanie na największej mapie w historii cyklu (1500 razy większej od Nuketown), nawiązującej do lokacji znanych z wcześniejszych odsłon podserii Black Ops. Do dyspozycji będą różnorodny ekwipunek, rozbudowany arsenał oraz szeroki wachlarz maszyn lądowych, powietrznych i wodnych. Pierwsze fragmenty rozgrywki z nowego trybu zaprezentowano w ostatnim zwiastunie. Osoby, które wzięły udział we wcześniejszych testach trybu wieloosobowego, mogą zachować klienta gry na dysku – zostanie on zaktualizowany do bety Blackout.

Call of Duty: Black Ops 4 zadebiutuje 12 października na PC, PS4 i XBO.

5 odpowiedzi do “Call of Duty: Black Ops 4 – Podano termin bety trybu battle royale”

  1. „1500 razy większej od Nuketown” |Ale mi wyczyn, mapki z cs 1.6 są większe od tego Nuketown więc szału nie ma ale „1500 razy większa” to idelany slogan marketingowy ;)Coś czuje ,że 100 graczy zabije wydajność i to mocno, idealnym przykładem jest HQ w WW2 tam śmiga mniej niż 100 graczy + tuzin NPC i wydajność gry spada na glebę.Sama mapa to zbiór map z poprzednich gier sklejonych taśmą..

  2. @CasualKiller|Myśli że aż tak by się wysilali przy mapie? Przecież znacznie prościej jest stworzyć całkowicie nową mapkę.

  3. @CasualKiller przeciez juz dawono wiadomo ze ten COD nie bedzie posiadal 100 graczy w tym trybie xd Ps nie jesyem fanem tej sery ale wszedzie o tym pisali juz xd

  4. Nie zapominajmy że gdzieś tam głęboko zarówno w CoDzie jak i w CS:GO siedzi stary silnik Quake’a – z tym że CoD śmiga na trochę nowszym i podrasowanym silniku Quake’a 3 zaś CS:GO na podrasowanym silniku Quake’a 1. W CS:GO istnieją serwery dla więcej niż 32 osób, jednak powyżej 40 graczy zaczyna się festiwal lagów i dropów fpsów – po prostu silnik nie jest przygotowany dla takiej ilości graczy. Podobnie może być w nowym CoD – w końcu nie wiemy czy CoD’y dalej nie korzystają z kodu sieciowego Quake’a.

  5. @down Trochę niedokładnie, gdyż CS:GO korzysta z silnika Source, a Quake 1 z Quake Engine

Dodaj komentarz