03.06.2010
Często komentowane 57 Komentarze

Call of Duty: Black Ops – ?Payback?, czyli coś czego jeszcze nie było

Call of Duty: Black Ops – ?Payback?, czyli coś czego jeszcze nie było
Kolejnym z poziomów pokazanych na pokazie gry Call of Duty: Black Ops, z którego szczegółową relację znajdziecie w najbliższym numerze CD-Action, był „Payback”. Etap wyjątkowy...

…bowiem taki, jakiego jeszcze w grze z serii Call of Duty nie było.

  • jego akcja toczy się 12 lutego 1968 roku, a więc w kilka dni po misjach Slaughterhouse Victor Charlie i jest z nimi bezpośrednio związany fabularnie (a także ma wiele mówiącą nazwę…)
  • pomijając krótką sekwencję na początku cały poziom rozgrywa się… za sterami rosyjskiego helikoptera bojowego
  • maszyną tą bohater przelatuje wzdłuż doliny rzeki, między wzgórzami, strzelając do licznych wojsk przeciwnika…
  • …i walcząc z wrogimi helikopterami
  • na potrzeby tej misji mocno zmodyfikowano silnik, na którym działają wszystkie ostatnie części Call of Duty – wcześniej radził on sobie z wyświetlaniem maksymalnie ok. 20 przeciwników na raz, teraz (widać to w tej misji) może ich być nawet trzy-cztery razy więcej
  • poza tym znacznie powiększył się tzw. draw distance, czyli, w uproszczeniu, „zasięg wzroku” postaci kierowanej przez gracza
  • wszystko chodzi płynnie w 60 fpsach, nawet na Xboksie 360
  • płynność uda się osiągnąć także na PC spełniających minimalne wymagania sprzętowe – wszystko za sprawą nowych procedur skalujących działanie silnika gry
  • najbardziej emocjonujący fragment tej misji to walka z wrogimi helikopterami, ale w jej trakcie jest także moment, w którym ostrzeliwujemy rakietami most oraz strzelamy do wyrzutni pocisków przeciwlotniczych, ukrytych w jaskiniach
  • W skrócie – tego jeszcze w serii Call of Duty nie było!
  • 57 odpowiedzi do “Call of Duty: Black Ops – ?Payback?, czyli coś czego jeszcze nie było”

    1. nie chwal się vIE888 noobie:PPPP

    2. może pojazdy i heli będą w multi ???

    3. vIE888 no włąśnie nie szpanuj bo z moim 9,3ghz i radeonkiem nie masz szans ale szpanowanie szpanowaniem treyarch pokaże może gre lepszą od mw2. Mi to troche nie pasi bo Activision wyjdzie i tak na swoje po akcji z IW

    4. Mam podobny sprzęt co ty vIE888, tylko procek 3,2… A na dodatek tylko 2gb ramy przy win7 xD

    5. Zgodzę się z niektórymi z was. Lepsza jest no każdy o tym wie dłuższa fabuła a nie efekty graficzne chociaż i to jest kluczowe w walce z EA o nr 1 shooterów. Zreszta zobaczymy jak bedzie ja wiem jedno że Acti ma klejnot i oby go nie skasowała…

    6. Ja licze najbardziej na multi. Grałem we wcześniejsze cody i mogę powiedzieć , że kampanie były krótkie , w przypadku MW II czasami bez sensu. Co do multi najlepszy moim zdaniem był w cod 4 MW gdyż nie było tam największego powodu mojego zdenerwowania tzn. predatorów , noobtuberów , czoperów , harierów itp. Ta część dzieje sie za czasów zimnej wojny więc predziów nie będzie . Licze na to , że twórcy podejdą do multi poważnie i będę mógł się zagłębić w tym trybie na dłuuugie godziny.

    7. „wszystko chodzi płynnie w 60 fpsach, nawet na Xboksie 360″|”nawet”? 🙁

    Dodaj komentarz