Kolejnym z poziomów pokazanych na pokazie gry Call of Duty: Black Ops, z którego szczegółową relację znajdziecie w najbliższym numerze CD-Action, był „Payback”. Etap wyjątkowy...
…bowiem taki, jakiego jeszcze w grze z serii Call of Duty nie było.
jego akcja toczy się 12 lutego 1968 roku, a więc w kilka dni po misjach Slaughterhouse i Victor Charlie i jest z nimi bezpośrednio związany fabularnie (a także ma wiele mówiącą nazwę…)
pomijając krótką sekwencję na początku cały poziom rozgrywa się… za sterami rosyjskiego helikoptera bojowego
maszyną tą bohater przelatuje wzdłuż doliny rzeki, między wzgórzami, strzelając do licznych wojsk przeciwnika…
…i walcząc z wrogimi helikopterami
na potrzeby tej misji mocno zmodyfikowano silnik, na którym działają wszystkie ostatnie części Call of Duty – wcześniej radził on sobie z wyświetlaniem maksymalnie ok. 20 przeciwników na raz, teraz (widać to w tej misji) może ich być nawet trzy-cztery razy więcej
poza tym znacznie powiększył się tzw. draw distance, czyli, w uproszczeniu, „zasięg wzroku” postaci kierowanej przez gracza
wszystko chodzi płynnie w 60 fpsach, nawet na Xboksie 360
płynność uda się osiągnąć także na PC spełniających minimalne wymagania sprzętowe – wszystko za sprawą nowych procedur skalujących działanie silnika gry
najbardziej emocjonujący fragment tej misji to walka z wrogimi helikopterami, ale w jej trakcie jest także moment, w którym ostrzeliwujemy rakietami most oraz strzelamy do wyrzutni pocisków przeciwlotniczych, ukrytych w jaskiniach
W skrócie – tego jeszcze w serii Call of Duty nie było!
nie chwal się vIE888 noobie:PPPP
może pojazdy i heli będą w multi ???
vIE888 no włąśnie nie szpanuj bo z moim 9,3ghz i radeonkiem nie masz szans ale szpanowanie szpanowaniem treyarch pokaże może gre lepszą od mw2. Mi to troche nie pasi bo Activision wyjdzie i tak na swoje po akcji z IW
Mam podobny sprzęt co ty vIE888, tylko procek 3,2… A na dodatek tylko 2gb ramy przy win7 xD
Zgodzę się z niektórymi z was. Lepsza jest no każdy o tym wie dłuższa fabuła a nie efekty graficzne chociaż i to jest kluczowe w walce z EA o nr 1 shooterów. Zreszta zobaczymy jak bedzie ja wiem jedno że Acti ma klejnot i oby go nie skasowała…
Ja licze najbardziej na multi. Grałem we wcześniejsze cody i mogę powiedzieć , że kampanie były krótkie , w przypadku MW II czasami bez sensu. Co do multi najlepszy moim zdaniem był w cod 4 MW gdyż nie było tam największego powodu mojego zdenerwowania tzn. predatorów , noobtuberów , czoperów , harierów itp. Ta część dzieje sie za czasów zimnej wojny więc predziów nie będzie . Licze na to , że twórcy podejdą do multi poważnie i będę mógł się zagłębić w tym trybie na dłuuugie godziny.
„wszystko chodzi płynnie w 60 fpsach, nawet na Xboksie 360″|”nawet”? 🙁