Call of Duty: Modern Warfare 3 – dżip z logiem gry

W trakcie imprezy Woodward Dream Cruise, która odbywa się w Detroit, zaprezentowano Jeepa Wranglera Unlimited firmowanego przez Call of Duty: Modern Warfare 3. Samochód jest ulepszoną wersja ubiegłorocznego auta, które zdobiło logo Call of Duty: Black Ops.
Nowa edycja posiada na nowo zaprojektowany przedni zderzak, dzięki czemu odległość pomiędzy światłami przeciwmgielnymi jest większa. Samochód wyposażony jest również w nowe koła, felgi i tylny zderzak, który może zostać wypełniony wodą „dla różnych zastosowań”. Auto ma metalowe – a nie zwykłe, jak w ubiegłorocznym modelu – naklejki i emblematy. Jak twierdzą producenci, wszystkie zmiany mają nie tylko odróżnić pojazd od poprzedniej wersji, ale również podkreślić jego „nowoczesność” (czyli po angielsku „modern”).
Nowy Jeep Wrangler Unlimited ukaże się jesienią, najprawdopodobniej w okolicach premiery Call of Duty: Modern Warfare 3.
Czytaj dalej
62 odpowiedzi do “Call of Duty: Modern Warfare 3 – dżip z logiem gry”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jeśli macie już słuchawki, a okulary nie są wam potrzebne, może skusicie się na coś innego (i znacznie większego) firmowanego nazwą Call of Duty: Modern Warfare 3? W Detroit zaprezentowano specjalną wersję Jeepa Wranglera Unlimited sygnowaną logiem produkcji Infinity Ward.
Ależ wtopa marketingowców. Fani CoDa są za młodzi by mieć prawo jazdy!
Litości…
@HammerHead Przepraszam bardzo. mów za siebie 😉
podobno myszka z bf to przegięcie …
Jeszcze Jeep reklamę marketingową będzie miał, bo każdy jak zagra w MW3 będzie chciał kupić Jeepa
hmm moze EA powinno wypuscić serię czołgów M1 Abrams, sygnowaną logiem gry Battlefield 3 😉
czekam na hulajnoge z logiem
W sumie to takimi zabawkami nie robią nic pożytecznego. W końcu powodują, ze przypomina mi się MW 3 i to, ze wychodzi dopiero w listopadzie, a chciałbym już zobaczyć co się będzie działo w fabule trójki.
Tonący brzytwy się chwyta he he za chwile wypuszcza tacki do kiełbasy z logiem mw3 albo worki na śmieci . A tak na powarznie to marketing i reklama dzwignią handlu. Pozdrawiam fanbojów MW
@Azre3l A przepraszam to złe, że np. ja lubię grę, którą według logiki większości powinno się totalnie olać? Uwierz mi, już większość mnie nazwała fanbojem i może nim nie jestem, nie zaprzeczam temu. Ale w porównaniu do niektórych widzę słabe strony gry takie jak przestarzały silnik, czy słabsza grafika, która mogłaby być lepsza.
Przypomina Jeepa z MacGyvera. 😀 Tylko nowszy model. 😛
Ahahahah xD za tydzien pewnie EA wypusci Tankowiec z logiem BF’a xDD A potem tylko czekamy na odpowiedz Świebodzina ; d
Jezdzić po ulicy samochodem z logiem najbardziej prymitywnej seri gier to obciach jak cholera
heh i na dodatek jak cie w nim zobaczą to starsi pomyślą że jesteś niedorozwinięty a koledzy że starzy nie dają ci kieszonkowych i dla tego reklamujesz tą głupią gre
@ahikar Może i tak, ale ja tylko wspomniałem, ze prowadzić samochód mogę. Nie napisałem nigdzie, że zamierzam kupić to z logiem MW 3, no chyba, że napisałem to wtedy przepraszam za moją pomyłkę.
Nie musicie pisać o każdym przedmiocie sygnowanym marką MW3/BF3. Bedzie ich jeszcze wiele, obie firmy dopiero sie rozkręcają 😛
@ahikar – wole kupic na steamie MW3 niz dawac sie szpiegowac przez Origina…
Czekam na lodówke z logiem BF 3 😀
Who cares about MW3? Zieeew
A będzie maszynka do popcornu z logiem MW3? Jeżeli tak to chciałbym złożyć zamówienie przedpremierowe.
http:imageshack.us/photo/my-images/89/beerlabelr.jpg/ zleakowany concept art naklejki dla piwa. Gogogo logowe szalenstwo.
mial byc papier! albo frytki!
Kolejny odgrzewany Jeep xD Czekam na majtki z logo BF3. Albo najlepiej kocyki z żołnierzem USA 🙂
O srajtaśma (papier toaletowy) z logiem MW3 był by ok, chętnie się tym podetre 😀
@ahikar – oprócz srajtaśmy to może jeszcze tampony xD A tak z innej beczki. Jakiś Xbox albo komp z logiem Batka był by fajny.
Może dołaczał tego Jeep’a do edycji kolekcjonerskiej, wtedy kupie CoD’a. Tylko ciekawi mnie czy then Jeep jest taki monotonny jak CoD…
Zawsze można naklejke na obudowe przykleić, logo na pc-cie nie dodaje Ghz (szkoda) 😀
@Ikar3s jazda nim jest liniowa i oskryptowana Xd
@Ikar3s Ale COD monotonny nie jest, właśnie stawia na akcję.
@Artem2033 która nudzi po 30 minutach
@ahikar Nie wszystkich, mnie nie nudzi.
Ja grałem w kilka części i żadnej z nich nie przeszedłem, wybijanie setek wrogów na okragło jest nudne i ten chamski brak nawet najmniejszej realistyki w tych grach dobija
Dobra. Słuchawki mam, okulary mam, monitor mam, bieliznę mam, myszkę też mam, samolot pasażerki mam. Do kolekcji mi tylko Jeepa z logiem MW3 brakuje.
ok przesadziłem realistyczne w tych grach jest to że broń strzela a pojazdy maja koła, poza tym brak realistyki
@ahikar Ponieważ oni w porównaniu do BF’a nie stawiają na realizm, a na akcję.. To nie jest żaden symulator wojny, a gra akcji. Sami się nawet do tego przyznali i powiem szczerze mi to nie przeszkadza. Wręcz odwrotnie.
@Artem2033 przez tą akcje prawie zasypiałem i mówie tu prawde
@ahikar Gdyby każdy lubił to samo to świat byłby właśnie nudny 😉 Dlatego JA lubię serie COD, a TY nie lubisz.
I tutaj pan ahikar pokazuje że fanboje BF 3 są o wiele bardziej dziecinni od fanbojów MW… żenada.
@Aargh daltego kupuje przez sieć pudełkowe wersje
@Maksimus Fani MW 3 też nie są bez winy i przyznaje to ja, czyli jeden z nich.
@Artem2033 wiem o tym.|@Maksimus ja tu nic nie pokazuje ja tylko próbuje obniżyć sprzedawalnosc tego jeepa w polsce 😀
i przepraszam jesli kogos to obraziło (Maksimus)
@Aargh Przeczytałem tekst z linka podanego przez Ciebie. Już czuje dreszcze.
Ja osobiście wolałbym przeznaczyć te 160, 170 tys. zł na chociażby Audi Q5. Swoją drogą to chciałbym mieć takie problemy, żeby nie wiedzieć jakie auto za 200tys. sobie kupić.
Stwierdzam jedno. MW3 chyba będzie taką porażką że już muszą coś takiego wymyślać. Za rok dostaniemy Abramsa z logiem MW4 a potem F-22 z Logiem MW5.
Ale porażka ha ha ha bez kitu niech zaczna nalepiać logo mw na paczkach od chipsió, a może niech w chipsach zaczną rozdawać cd keye ha ha ha ha
A tak poważnie. Nie da się gry sprzedać tylko dlatego że jest dobra. Im bardziej agresywna kampania marketingowa tym więcej sprzedanych egzemplarzy.
„o tak kupie MW3 ze względu na tego wspaniałego Jeepa!” Heh. Nieznane są drogi marketingu…
@HammerHead |Critical hit xD|@News|Ciekawe, czy ktoś to kupi. Dla mnie jeżdżenie autem z logiem gry komputerowej to już oznaka, że coś się dzieje.