Call of Duty: Modern Warfare 3 – nowe informacje o broniach

W rozmowie z redakcją magazynu Official Xbox Magazine Robert Bowling z Infinity Ward wyjawił, że zasięg broni w Call of Duty: Modern Warfare 3 będzie można regulować, dzięki czemu będziemy mogli jedną zabawką walczyć zarówno na daleki, jak i bliski dystans. Zmianę tę wprowadzono po konsultacjach z prawdziwymi oficerami Delta Force.
Jak mówi:
Powiedzmy, że zdjąłeś kilku gości w oknach z długiego dystansu na Manhattanie, ale potem wyważyłeś drzwi i zacząłeś oczyszczać budynek. Teraz możesz zmniejszyć zakres powiększenia i otrzymasz broń do walki na bliski dystans. Dzięki temu zajmiesz się bliskimi celami bez potrzeby zmiany broni.
Bowling ujawnił również jedną z nowych broni, która pojawi się w grze – jest nią XM25 (lub, jak kto woli – Punisher), czyli wyrzutnia wybuchowych granatów. Jak wyjaśnia:
Świetnie się sprawuje, gdy walczysz w miejskim środowisku. Jeśli gość kryje się za osłoną, możesz namierzyć ją laserem, wystrzelić, a broń sama zaprogramuje granaty, by wybuchły metr przed kryjówką wroga.
Czytaj dalej
133 odpowiedzi do “Call of Duty: Modern Warfare 3 – nowe informacje o broniach”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
@artek10 ilością sprzedanych egzemplarzy gier to CoD rozwala BF
BF3 = POKEMONY
zaczyna się wojna na wyzwiska
za niedługo to ustawki bedą 🙂
NIE NO JAJA SE ROBIE NIE JESTEM FANBOYEM CODa ANI BF (ja byc fanboy MORTAL KOMBAT i Gears of WAR
W sumie powiem, co ja zauważyłem. Cała afera moim zdaniem pomiedzy MW 3 a BF 3 nie wynika z tego, że MW 3 jest stary po wzgledem silnika, ma „niby” słabą grafikę i w ogóle, jak twierdzą tzw. antyfani tej gry. |Moim zdaniem problem leży w tym, że ostatnimi czasy większą popularność zyskały gry wojenne o charakterze taktycznym takie jak Operation Flashpoint: Red River i z większą dozą realizmu tak jak BF 3. Natomiast COD przez to jest mniej lubiany, bo odstaje od dzisiejszych strzelanin wojennych będąc grą…
…akcji, nie stawiającą na realizm, a na wybuchy, tempo akcji itd.
Oh, kolejny wspaniały argument:|”CoD = Moda na sukces…”|A teraz spójrzcie na to drodzy koledzy z takiej perspektywy:|Seria CoD to: CoD1, CoD2, CoD4. Potem odejmujemy WaW (gra stworzona przez zupełnie innych ludzi, traktujemy jak SPIN-OFF serii) i dodajemy MW2. Teraz znowu odejmujemy Black Ops (jak wyżej) a za parę miesięcy wychodzi MW3. Teraz już nie jest tak źle, co?|A FIFA, NFL, Simsy i wiele innych serii już nie zasługuje na miano „Mody na sukces”?
Jak bym chciał realnego strzelania to poszedłbym do WOJSKA
@Artem2033 może masz racje, ale moim zdaniem ta wojna jest spowodwana chęcia czegoś nowego, Fani CoD chcą czegoś świerzego w swojej ulubionej serii a dostają co rok prawie to samo, a fani BF się z tego nabijają bo oni mają coś czesto coś nowego
sry za błedy stylistyczne
Apropo destrukcji w multi BC2. Specjalnie kupilem w promocji te gre i moje wnioski z gry w multi.|Strzelam w sciane z RPG. Sciana stoi. Strzelam na pietrze z RPG w podloge. Nie ma dziury pod nogami, wszystko jest cale. Podobne testy na roznych scianach zrobilem z uzyciem C4. Dalej nic. Dobiero lipny granatnik cos zniszczyl (czolg na mapie heavy metal tez niszczyl ale malo budowlitam bylo). Przez pierwsza godzine gry mylila mi sie ta gra z gra Guerilla. Coz, „model zniszczen” jest „niesamowity”….
fifa Final fantasy i na pewno coś jeszcze= to jest moda na sukces
@ahikar może i dostają to samo ale zobacz która gra ma więcej fanów
Oczywiście że CoD i to chyba dlatego że BF ma większe wymagania sprzętowe (mylę się??)
A tak swoją drogą, dla wszystkich kolegów zarzucających serii CoD tasiemcowatość:|Start serii CoD datuje się na 2003 rok. Od tego czasu wydano 6 gier z serii na PCty, jeden dodatek i 4 pakiety DLC.|Start serii BF satuje się na 2002 rok. Od tego czasu wydano 6 gier z serii na PCty, 7 dodatków i jedną grę wciąż będącą w fazie BETA (BF: P4F)|Suche statystyki. Nic nie osądzam, tylko podaję dane.
@ahikar Ja tam jestem fanem MW 3, nie zaprzeczam temu i masz rację. Mogliby zrobić z wydaniem gry rok czy dwa, albo i dłużej przerwy po to, by zrobić nowy i lepszy silnik. W końcu grafika nie jest zbytnio na poziomie, choć mi to nie przeszkadza. Co do fabuły się nie wypowiem, bo gra nawet nie wyszła i w tym aspekcie IW może nas wciąż zaskoczyć, a może być na odwrót.
BF2 (2005 rok) nieco mniejsze wymagania sprzętowe od CoD4 (2007), ale nieco większe od CoD2 (2005). Słaby argument
nie porównuj gry z 2005 z grą z 2007
@gulasz Racja, może nie wszędzie można zniszczyć budynek, ale jesteś w błędzie. Sprawdź chociażby mapy White Pass czy Atacama Desert. Na nich możesz zniszczyć praktycznie całe otoczenie.
No i specjalnie wiedząc że taka będzie odpowiedź porównałem BF2 do CoD2. BF2 ma nieco większe wymagania od CoD2. Czekam na następne argumenty
Dlaczego każdy news o dowolnej z tych dwóch gier zawsze kończy się tak samo…
noob tube z celownikiem laserowym? c**j by ich strzelił!!
@Pstryku |Niestety na obu mapach nie można zniszczyć całego otoczenia.|Nie zrozumcie mnie źle: fajnie że w BC2 jest model zniszczeń otoczenia, bo to dobrze pasuje do całej gry, ale wychwalanie pod niebiosa Destruction 2.0 jest po prostu nie na miejscu. Na mapie jest kilkanaście budynków które są swoimi klonami, każdy niszczy się w ten sam sposób… Uwaga, uwaga: w sposób liniowy… No fajnie fajnie, ale i tak i tak nie umywa się do destrukcji w Red Faction.
@ahkilar Masz racie co do tych nowości a teraz mam pytanie poza tematem ale też o COD. Czy w Trybie Surwiwal będzie można Wyszukiwać Graczy Do rozgrywki Online Jak W Zoombie BO Czy Jak W MW 2 z Zaproszonymi przyjaciółmi?
@Abyss bo jak fani CoD (lub BF) z czegos się ucieszą to fani BF (lub CoD) się z tego nabijają
wychodzi na to że BF i CoD demoralizują
XM25 jest już w BFP4F (Tier 3 dla mechanika) o ile w BF jest to ciekawa broń to w CoD raczej będzie irytująca jeżeli nie będzie rewardem za jakiś killstreak gdyż granaty które to coś wypluwa można detonować w czasie lotu
szczególnie BF
@IceColdKilla1|Oczywiście, całkowicie się z Tobą zgadzam, lecz chciałem tutaj pokazać że zniszczenia występują i to w dużej skali. A porównywanie jej do gry, w której model niszczeń opiera się na jednej ścianie, jest trochę nie na miejscu.
BF i CoD nie demoralizują.|To wojna która się rozpętała wraz z wydaniem BC2 demoralizuje.|A BC2 to ani nie jest CoD, ani BF.
tia czekam na granat z tłumikiem
@Pstryku|Nie chodzi mi o to, że w Red Faction więcej elementów do zniszczenia, czy odwrotnie. Chodzi mi jedynie o to, że w BC2 model zniszczeń był całkowicie OSKRYPTOWANY i LINIOWY. A jak wiadomo, skrypt to największe zło dla antyfanów serii CoD. Więc tutaj pojawia się element hipokryzji.
@IceColdKilla1 „antyfanom” CoD raczej nie chodzi o skrypty a o liniowość rozgrywki w multi
@IceColdKilla1|Źle mnie zrozumiałeś. Nie chodzi mi tutaj o Red Faction. Nigdy w nią nie grałem, więc się nie wypowiadam. Chodziło mi tutaj o innego FPS’a o podobnej nazwie i tak to właśnie odebrałem. Sorry, mój błąd.
Liniowość rozgrywki w multi? O czym ty mówisz?|W CoD w S&D musisz podłożyć bombę i ją obronić|W BC2 w Rush musisz uzbroić ładunki i je obronić|Gdzie tu różnica?|W BC2 tylko taka, że jest otwarta przestrzeń
Icecoldkilla – blad [ironia=ON] Zniszczenia sa nieliniowe bo w blokade mozesz strzelic z lewej strony, z prawej. Mozesz tez zniszczyc ja od srodka na boki.[ironia=OFF] ; d
btw. Ktos mowil ze z XM25 beda ganiac noobtuberzy. Jakim noobem trzeba byc zeby sie nie domyslec iz ta bron na pewno nie bedzie dostepna na starcie. Mozliwe ze na najwyzszych rankach.
@IceColdKilla1 i ta różnica + destrukcja otoczenia dają nieliniowość a przynajmniej 2x więcej możliwości rozbrojenia/ochronienia ładunku niż w CoD|BTW CoD to zupełnie inna gra niż BF więc; CoD nastawiony na szybką rozgrywkę; BF ma bardziej taktyczne podejście
Nie macie co robić? Na szczęście wakacje się kończą =]
@gulasz|skoro mw3 będzie miał dedyki to nie rozumiem po co cały płacz o tuberów…
W Black Ops fajnie rozwiązali kwestię granatników, rakietnic itp. Z tym tylko że niektórym ludziom może nieodpowiadać fakt, że tych broni W OGÓLE się nie widzi na serverach. Coś za coś.|A nawet jak będzie na wysokim ranku na broń, to nic nie zmieni. Tylko tyle że ludzie dobiorą się do nich 5 godzin później. |IMO powinni zostawić tego typu bronie, ba! Nawet claymory które dla mnie są po prostu esencją frajerskości. Byleby je zbalansowali żeby nie były przepakowane.
BTW2 właśnie wyszedł patch do BC2 R11 http:g4g.pl/patch-klienta-r11-beta-do-bfbc2
@Priest|Z doświadczenia wiem, że w CoD jest 10x więcej taktyki niż w BC2 na meczach ligowych. BC2 prędzej czy później przechodzi do zwyczajnej rozpierduchy, a CoD jest pod tym względem bardzo precyzycjny. |Na pubie to rzeczywiście jest „więcej” możliwości dla szarego gracza, ale i tak w końcu skończy się na chaotycznym strzelaniu na lewo i prawo. Poza tym w CoDach jest bardzo dużo możliwości, tylko przeciętny gracz potrzebuje znacznie więcej czasu na ich opanowanie niż opanowanie (prostych) map w BC2.
Lol, dobre sobie… 2,6 GB za takie poprawki? Aż muszę zassać ten patch i sprawdzić czy to cokolwiek daje.
tyle że nie mówimy tu o meczach ligowych czy też w ogóle o graniu teamplay (bo wtedy każda gra jest taktyczna i w***bana w kosmos) a zwykłym FFA. W BF jeżeli team nie będzie choć „trochę” współpracował to przegra ale fakt najczęściej jest chaos… i to jest właśnie fajne. Jedyne czego gracze BF mogą zazdrościć graczom CoD to ilość zabawek i ich customizacja
Claymore’y to frajerskość? Z któej strony? Dla mnie frajerami to są Ci, którzy ich nie widzą i na nie wchodzą. Wystarczy nie biegać na chama, a wtedy zobaczy się każdego claya.
Nie wiem dlaczego taki hate w strone graczy uzywajacych granatnikow, roznego typu rpg i min. jak @real4game powiedzial trzeba ogarnac a nie biegac na slepego. Te wszystkie pseudo ProMody ktore wywalaja granatniki to tylko leczenie kompleksow ludzi ktorzy nie potrafia pomyslec zanim dostana z czegos takiego. A ze takich ludzi jest sporo to mody te sie przyjely. Granatniki to podstawa wszelkich walk.
jedyne co mnie martwi to to że szybka regulacja optyki może spowodować iż broń zapasowa będzie zadko kiedy potrzebna co tym samym sprawi iż rozgrywka będzie łatwa… Ale miejmy nadzieję że zostanie to dobrze zbalansowane a nałożone ograniczenia utrudnia posługiwanię sie tatakową bronią.
Granatniki to cudo, szczególnie na camperów siedzących w jednym pomieszczeniu. Dzięki temu można ich z łatwością wykurzyć. Tylko na jednej mapie w MW2 mi one nie pasują: Terminal.