21.10.2011
Często komentowane 92 Komentarze

Call of Duty: Modern Warfare 3 – nowe informacje o wersji PC i minimalne wymagania sprzętowe

Call of Duty: Modern Warfare 3 – nowe informacje o wersji PC i minimalne wymagania sprzętowe
Na łamach oficjalnego forum Call of Duty przedstawiciele Infinity Ward ujawnili kilka nowych informacji o Call of Duty: Modern Warfare 3 w wersji PC. Potwierdzono, że gra będzie wspierać serwery dedykowane, a także posiadać szeroką gamę ustawień graficznych. Opublikowano również wymagania sprzętowe.

Community manager Infinity Ward, Robert Bowling, na oficjalnym forum serii Call of Duty odpowiedział na najczęściej zadawane pytania związane z najnowszą odsłoną cyklu w wersji PC. Jak pisze:

Doceniamy graczy PC i od dawna oferujemy naszym fanom bogate doświadczenia. Przysłuchujemy się im i próbujemy dostarczyć najbardziej pożądane funkcje. Jedną z najważniejszych są serwery dedykowane, zawierające ich przeglądarkę, możliwość głosowania, zdalną konsolę i znacznie więcej. Niedawno poinformowaliśmy o zintegrowaniu gry ze Steamem, dzięki czemu dostępna będzie m.in. lista przyjaciół i osiągnięcia.

Jak ujawnił Bowling, Call of Duty: Modern Warfare 3 na PC będzie posiadało szerokie spektrum ustawień graficznych – będziemy mogli m.in. włączyć (lub wyłączyć) takie efekty, jak SSAO, antyaliasing, czy zdecydować o rozdzielczości tekstur. Infinity Ward ponoć dba o to, aby gra chodziła płynnie zarówno na słabszych, jak i mocniejszych komputerach.

Twórcy produkcji zadbają także o ochronę przed oszustami. Call of Duty: Modern Warfare 3 korzystać będzie z narzędzi VAC dostępnych na Steamie oraz autorskiego rozwiązania przygotowanego przez Infinity Ward. Dowiedzieliśmy się także, że w zabawie w sieci będzie mogło wziąć udział maksymalnie 18 graczy, choć ta liczba może zwiększyć się po premierze. Bowling stwierdził również, że choć w dniu debiutu nie pojawią się narzędzia dla moderów, niewykluczone, że zostaną one udostępnione w późniejszym terminie.

Infinity Ward ujawniło także minimalne wymagania sprzętowe produkcji:

  • System operacyjny: Windows XP, Windows Vista lub 7
  • Procesor: Intel Core 2 Duo E6600 lub AMD Phenom X38750 albo lepszy
  • RAM: 2 GB
  • HDD: 16 GB
  • Karta graficzna: kompatybilna z Shader 3.0 i pamięcią 256 MB, GeForce 8600GT lub ATI Radeon X1950 albo lepsza
  • Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c lub nowszym.
  • 92 odpowiedzi do “Call of Duty: Modern Warfare 3 – nowe informacje o wersji PC i minimalne wymagania sprzętowe”

    1. Czuje wysokie detale na moim komputerze. =D

    2. 18 graczy tylko? To co to za gra będzie? Prawdziwa rozgrywka rozkręca się przy max 30+… Oby zaczęli działać jak mówią 'po premierze’.

    3. Z palcem w d… na ful mi pójdzie. i w tym rewelacji nie widzę.

    4. Siema ;D Pójdzie mi ??| Intel Core 2 Duo E4500 2.20GHz/2.21GHz |3 gb ram 😀 Windows XP service pack 3 |KARTA GRAFICZNA EN8600GTS 256MB DDR3 POMOCY 😀

    5. Pojdzie mi >>>???? Intel Core 2 Quad Q9300 4 G RAM Vista 32bit system karta graficzna GeForce GT 430 ?? pytam sie bardziej o katre bo reszta raczej spoko xD

    6. wymogi identyczne do CoD:Black Ops|nie wiem czemu wszystkie inne części CoD-a mi chodzą na luzie a CoD:Worldl at War nie???? . . .

    7. Dobra dzieci jak wam się nudzi to zróbcie sami gre która będzie siorbała 8 GB RAM GTX 590 i I7 najnowaszą (ustawienia minimalne) i zobaczymy komu pójdzie 😉

    8. CzlowiekKukurydza 21 października 2011 o 16:47

      ’Doceniamy graczy PC i od dawna oferujemy naszym fanom bogate doświadczenia. Przysłuchujemy się im i próbujemy dostarczyć najbardziej pożądane funkcje.’. Dżołk miesiąca co najmniej.

    9. Cacy, powinna mi pojsc 🙂

    10. Chciałbym tylko zauważyć, że wymagania minimalne BF3 wcale nie są dużo wyższe. Jedyna rzecz, która tam się wyróżnia to to, że wymaga co najmniej Visty.

    11. @CzlowiekKukurydza – ale o co Ci chodzi? Funkcji w każdym kolejnym CoDzie dodają mnóstwo i spora część z nich to wizje fanów. Graficznie poziom się podnosi niewiele, fizycznie wcale, lecz funkcji dostarczają.

    12. Wymagania niewygórowane jak w każdym CoDzie, ale co te 16GB zajmuje na dysku jak w singlu pewnie będzie trwać 4-5 godzin, a multi (nieważne jak dobre 😉 ) nie jest jakoś specjalnie rozbudowane tak samo jak mapy z tego trybu ;D

    13. @MichaelMW3, bez problemu.

    14. Dzięki Koledzy 😀 za pomoc 😀 COD FOREVER 😀

    15. Pojdzie mi >>>???? Intel Core 2 Quad Q9300 4 G RAM Vista 32bit system karta graficzna GeForce GT 430 ?? pytam sie bardziej o katre bo reszta raczej spoko ?? prosze o szybka odpowiedz

    16. Dobra gra powinna obslugiwac stare maszyny, jednoczesnie wyciskajac siodme poty z najnowszego sprzetu. Ale jezeli juz o BF3 mowa, to wypial sie on na ludzi, ktorzy maja starsze kompy i starsze systemy – fakt, ze olal DX9 i Windowsy XP to potezny minus.

    17. Uklon w strone uzytkownikow xp. Kolejny raz sie nie zawiodlem na wymaganiach.|@Itsmeviper – pewnie ze odpali ;0 nawet nie zetnie na full detach w rozdzialce 1920×1080

    18. CO?! TOŻ GRAFIKA WYGLĄDA IDENTYCZNIE JAK W BLACK OPS A GRA MA WIEKRZE WYMAGANIA?!?!

    19. Spadłem z krzesła i rozerwałem kabel od słuchawek jak spadałem. Myślałem, że będą większe -,-.. Łuuchuu!. No to teraz tylko pre-order, nowa myszka, klawa i podkładka. I Możem grać na ultram!

    20. A teraz doczytajcie sobie ze źródeł oficjalnych, których piotrek666 łaskawie nie zacytował: będziecie sobie mogli rangę nabijać tylko w matchmakingu, dedyki będą wyłącznie nierankingowe. Cieszcie się dalej buehehehehe…

    21. Tu macie źródło: http:www.callofduty.com/message/4439844398 |a fragment najbardziej interesujący brzmi „In addition to the public matchmaking system for finding Ranked public games, you can use the in-game server browser to find and favorite unranked Dedicated Servers to join, which can be filtered by a number of options mentioned above.”

    22. Nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda,…….|Cała seria Call of Duty(od jakiegoś momentu) to jedna wielka klapa!

    23. Williams- może i nuda, ale ten bf całkowicie mi się przejadł, jest wszędzie w lodówce u rodziców pod kołdrą, w kiblu, nie wiem jak tobie ale mi się to przejadło 😛

    24. @Packbin i nowy kabel od słuchawek 🙂 |W zasadzie… To niestety pewnie będzie jak z BO :/

    25. Znaczy u mnie tak będzie…

    26. @AarghCodFanboy |Sorry Gregory, ale to słowa przyświecają pierwszej części Fallouta. Przykro, że nie umiesz pomyśleć przed napisaniem czegoś, doprawdy;)

    27. „Doceniamy graczy PC i od dawna oferujemy naszym fanom bogate doświadczenia” I dlatego sukcesywanie odchodzimy od standardow tej platformy na rzecz oszczednosci. „Przysłuchujemy się im i próbujemy dostarczyć najbardziej pożądane funkcje” I dlatego w MW2 nie bylo dedykow – bo fani CoD ich nie chcieli. Szkoda tylko, ze gracze to hipokryci, jakich malo. Branzowi giganci od dawna wiedza, ze nawet, jesli gra pokazuje, ze tworcy maja graczy w powazaniu i potencjalni klienci sie buntuja, to i tak kupia.

    28. @MrBulletproof „unlocks are completely controlled by the Server Admin. They can choose to unlock everything or limit class restrictions to whatever they like to fully customize the experience. You do not have to rank up in Public games to have access to weapons in Dedicated Servers, you have complete control over what is unlocked for you in a Unranked Dedicated Server.”

    29. Czyli na serwerach dedykowanych wszystko jest od razu odblokowane, ewentualnie admin danego serwera może sobie zablokować daną broń/dodatek do broni/perk/killstrike u siebie, w standardzie masz od razu dostęp do wszystkiego na serwerach (jakbyś miał tam max level od razu), tylko na tym poronionym matchmakingu zdobywa się poziomy. Ja to tak rozumiem.

    30. @TheDesertEagle – to zle rozumiesz. W zacytowanym tekscie pisze, ze admin serwera dedykowanego moze zdecydowac, czy chce, aby poziomy mialy znaczenie, czy tez chce odblokowac bronie bez wzgledu na level. Czyli na dedykach tez sie zdobywa poziomy chyba, ze administracja serwera bedzie chciala inaczej. A juz od CoD4 poziomy sie przyjely i wielu serwerow z calkowitym unlockiem nie bedzie.

    31. @Professor Czyli jak niby to działa? Mamy oddzielny poziom na STEAM (matchmaking – ranked) i oddzielny dla serwerów dedykowanych (unranked)?

    32. Mam tylko nadzieję że nie będę musiał grać na zaśmieconym cheaterami matchmakingu aby zdobywać poziomy.

    33. Tak to dziala, jak napisalem. Administracja serwera zadecyduje, czy chce, zeby gracze mieli dostep do wszystkich broni od razu, czy moze ma na to miec wplyw level. Matchmaking bedzie bardzo ograniczony, jesli chodzi o customizacje i tam na pewno dostep do broni bedzie ograniczony przez levele. Dla mnie sprawa jest prosta.

    34. hah. tak jak myślałe. poszło by mi na starym kompie jeszcze.

    35. No nic szczegollnego i dobrze btw. wydaje mi sie czy co kolejna czesc to zre wiecej ramu oswieccie mnie ktos

    36. jesli ktoś się martwi czy mu pójdzie powem tak- spooooooko. pójdzie nawet na tosterze z przed 10 lat 😉 |a tak na serio – jedyne co dobre w ych wymaganiach to to, iż pójdą na starszym kompie. ale wielki minus za zerowy postep technologiczny

    37. Czas stworzyć nową zabawę. Odpalić MW2 i MW3 and spot the difference.

    38. Po wymaganiach i po tym co oferuje infinity ward moge stwierdzic ze bf 3 zrobil duzo wiekszy krok do przodu. Ale Ale pewnie CoD’a takze kupie chocby po to by zastapic monotonie. Chociaż mimo wszystko obawiam sie ze ta gra nie zaoferuje nam duzo wiecej od poprzedniej czesci. No i jak wiadomo to mial byc wyscig dwoch gigantow, tak wiec infinity ward mogl juz napoczatku stwierdzic ze jest na przegranej pozycji i postanowil oszczedzic srodki na stworzenie dobrej strzelaninki na nastepna czesc.

    39. siemka, jak myslice czy pojdzie mi mw3?|proc:AMD Phenom 9500 quad core 2.20ghz|ram:4GB|karta graficzna:ATI Radeon HD 2600 PRO 512 mb

    40. Kurczę w BF 3 zastosowano nowy silnik graficzny to wszystko cały scenariusz oparto na innych grach ale postęp

    41. Takie same jak Black Ops – czyżby szykował się kolejny optymalizacyjny fail?

    42. Czy jak MW2 poszło mi na najlepszych ustawieniach to MW3 pójdzie chociażby na najniższych? Mój komputer Windows XP 3 GB ram procek AMD Athlon 64 Processor 3000+1.85 GZh a karta graficzna Nvidia Geforce Rozmiar pamięci 512mb DDR3… proszę odpowiedzcie do premiery 🙂

    Dodaj komentarz