Call of Duty: Modern Warfare 3: „Silnik graficzny tej produkcji to Porsche”

To słowa tak piękne, że właściwie nie trzeba ich komentować – same są dla siebie świadectwem. Jak mówi Schofield:
„Pracowałem z wieloma silnikami graficznymi w życiu […] ale ten, to Porsche. Chcę przez to powiedzieć, że wszystko tu ma sens, wszystko jest tak cholernie czyste. Od razu widać, że ktoś nad tym pracował od lat. Łatwo to podkręcić. Pracowaliśmy już wcześniej z silnikami, które były jak pieprz@ne spaghetti. Nie dało się popracować nad jednym elementem i włożyć go z powrotem do całości, bo wszystko zaczynało się sypać. Przede wszystkim jednak my nie dostarczamy silnika graficznego. My dostarczamy grę. Dlatego o tym chcemy rozmawiać. Oczywiście można rozmawiać na temat silnika, ale nie na tym polega zabawa. Ale proszę bardzo: jeśli porównasz Modern Warfare 2 i Modern Warfare 3 zobaczysz wielką różnicę. Popatrz na modele postaci, na modele broni, na odbicia świetlne, na wodę. Dodaliśmy tyle rzeczy, że jeśli ktoś mówi, że zrobiliśmy tylko Ctrl+C i Ctrl+V to nawet nie chce mi się tego komentować. Ci ludzie po prostu nie znają się na rzeczy. Nie mają pojęcia o czym mówią”.
Pieprz@ne spaghetti?
Czytaj dalej
102 odpowiedzi do “Call of Duty: Modern Warfare 3: „Silnik graficzny tej produkcji to Porsche””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
ta… Porshe, ale 924 jak przy nowym GTB 599 xD
No , co prawda to prawda , „małe badziewia” mogły by się niszczyć. A wybuchy właśnie są jakoś tak zrobione , raz przebije raz nie… nigdy nie wiadomo czy Cie zabije czy nie ;/|Ale to ma jakiś swój urok w tych grach 🙂