08.09.2011
Często komentowane 42 Komentarze

Call of Duty: Modern Warfare 3 – wersja PC ze wsparciem dla rozgrywki po LAN-ie

Call of Duty: Modern Warfare 3 – wersja PC ze wsparciem dla rozgrywki po LAN-ie
Serwery dedykowane nie będą jedyną przewagą PC-towej wersji Call of Duty: Modern Warfare 3. Infinity Ward poinformowało, że komputerowe wydanie gry wspierać będzie rozgrywkę… w sieci lokalnej.

Robert Bowling, community manager w Infinity Ward, za pośrednictwem swojego Twittera potwierdził, iż w Call of Duty: Modern Warfare 3 pojawi się obsługa LAN-u. Jak pisze:

Tak, Modern Warfare 3 będzie wspierać LAN i posiadać szczegółową kontrolę ograniczeń związanych z klasami postaci i możliwością dostosowywania ich do własnych potrzeb.

Dzięki „kontroli” będzie można zmieniać ustawienia każdej broni, perków, czy killstreaków w ten sam sposób, jak w przypadku standardowej rozgrywki sieciowej.

42 odpowiedzi do “Call of Duty: Modern Warfare 3 – wersja PC ze wsparciem dla rozgrywki po LAN-ie”

  1. Serwery dedykowane nie będą jedyną przewagą PC-towej wersji Call of Duty: Modern Warfare 3. Infinity Ward poinformowało, że komputerowe wydanie gry wspierać będzie rozgrywkę… po sieci lokalnej.

  2. IceColdKilla1 8 września 2011 o 12:34

    Seria powoli wstaje z kolan|Jakby jeszcze dorzucili narzędzia moderskie (ale na serio, nie tak jak Treyarch pokpiło sprawę w BlackOps) to będzie już 100% perfekcja

  3. No no no. Tego się nie spodziewałem. Coś czuję jednak, że wkrótce ta informacja okaże się zwykłą plotką (obym się mylił!). Mógłby to być GIGANTYCZNY plus dla M3.

  4. Gdyby nie rzylionowa kopia CoD4, to gra byłaby hitem, a tak to pozostaje tylko ciekawostką…

  5. pierwszy prawdziwy plus nowego MW3, tylko ciekawe jak to będzie wyglądało w praktyce

  6. IceColdKilla1 8 września 2011 o 12:48

    @laress|Ale właśnie o to chodzi że im bliżej do CoD4 tym lepiej.

  7. kto gra jeszcze po lanie xD

  8. @lordkiller Na turniejach e-sportowych…

  9. Tonący brzytwy się chwyta :)BTW., nie ma jak wydać dodatek do MW2 pod nazwą MW3, co by więcej kasy ściągnąć.

  10. CriticalCombo 8 września 2011 o 12:53

    @laress|I tak będzie hitem

  11. @IceColdKilla1Mogli więc wydać po prostu DLC za 5 dych z nowymi mapami i innym contentem, a nie wydawać ją jako pełnoprawną grę, bo stopień zmian, jaki zaszedł w porównaniu do MW2 za tą cenę jest po prostu śmieszny.

  12. IceColdKilla1 8 września 2011 o 12:54

    @lordkiller|eee na przykład esportowcy? -.-|Tu nie chodzi o to czy LAN i prawdziwe servery dedykowane w ogóle się pojawiły. Tu chodzi też o to, że w mózgach Activision coś się ruszyło i to bardzo pozytywnie

  13. @lordkiller, hmm, może piraci pomiędzy sobą? i jak dla mnie lan to jest wielki MINUS.

  14. Mam pytanie, jakiś czas temu informowaliście o zniknięciu kolegi po fachu z gry online, znaleźli go ?

  15. Właśnie wiadomo coś?

  16. IceColdKilla1 8 września 2011 o 12:57

    @Laress|Zastanawia mnie dlaczego ludzie nie narzekają że każda kolejna część Final Fantasy, Fifa, NBA, Metal Gear Solid itp. to lekko podszlifowana kalka poprzedniej gry z serii.|Po co zmieniać coś, co jest już doskonałe? CoD4 jest doskonały

  17. IceColdKilla1 8 września 2011 o 12:59

    @G4M3R|Piraci i cheaterzy będą w każdej grze bez względu na to czy są servery dedykowane, mody czy możliwość grania na LANie. Ale w nie każdą grę można komfortowo grać na turniejach|LAN zawsze był, jest i będzie plusem. Dla każdej gry.

  18. @IceColdKilla1: są gry, które wpadają w ten szablon. Ale te które wymieniłeś? Czy w ogóle widziałeś „grę z serii Final Fantasy” albo MGSa? Pominę kwestię graficzną, ale np. FF to zawsze nowe: postaci, świat, fabuła, system rozwoju postaci, system walki… praktycznie wszystko jest zupełnie nowe, nie powiązane z poprzedniczką, a do tego sama gra to minimum 50 godzin, często bliżej 100. MGSy są grami z różnych epok i tak wyglądają.Technicznie Najbliżej jest MGS2 i 3, ale setting jest zupełnie inny

  19. ThanatosPl: Tak

  20. IceColdKilla1 8 września 2011 o 13:28

    Bardziej miałem na myśli to, że gier z obu serii stworzono dosyć dużo, niż zakres zmian jakie w nich zaszły.|Ubolewam po prostu nad tym, że ludzie oskarżają serię CoD o odgrzewanie kotleta, skoro jest tyle niezwykle popularnych marek robiących dużo gier opartych o podobny schemat. Battlefieldów na PCty stworzono nawet więcej niż CoDów, ale nikt na to nie narzeka, mimo że schemat rozgrywki pozostawał niezmienny od początku serii.

  21. CzlowiekKukurydza 8 września 2011 o 13:33

    @IceColdKilla1 No to dowaliłeś. Final Fantasy to zawsze nowe postacie (oprócz wersji -2 i spin-offów oczywiście), nowy świat i system walki, itd.

  22. Samaelvonhell 8 września 2011 o 13:47

    @ThanatosPL|Znaleźli. Nic nikomu nie powiedział i zawinął się na nad morze, czy gdzieś na północ, na wakacje. A co? Martwiłeś się cały czas? Moją pierwszą myślą było, że czasami nawet dorośli ludzie są równie nieodpowiedzialni jak dzieci.

  23. Pod tym względem BF3 dostanie LANie.

  24. No to czas szykować duże porcje kawy na nieprzespane noce z kumplami na LAN-ie 😉

  25. @Samelvonhell|A co Ci do jego decyzji? Jest dorosły, może jechać nawet do Nepalu jak zechce. Nie znam go ani jego sytuacji rodzinnej(czy ma np. żonę), więc nie osądzam pochopnie.

  26. Modern Warfare 2 = LAN = masa cheaterów, Modern Warfare 3 = LAN = domyślcie się …

  27. i tak wsparcie dla modow bedzie okrojone (jak bedzie), bo musza miec kase z dlc przeciez (mapy)

  28. @Mariusz16 – pomyśl co piszesz, po LAN to sieć lokalna, a nie internet, więc gra się tak z kolegami z sąsiedztwa, jeśli twoi koledzy grając z tobą będą cheatować to współczuję. |Co do cheaterów to w MW2 bylo ich zatrzęsienie, jeśli Acti, teraz czegoś z tym nie zrobi to będzie „Cheater Warfare 3”. A cheaterstwa nigdy nie wytępisz, we wszystkich popularnych grach sieciowych są oszuści, i jeśli się ich skutecznie wyłapuje i surowo każe, problem nie jest duży, ale w CoDach zawsze był z nimi problem.

  29. Dobrze słyszeć że będzie LAN, pewnie będzie w jakiś sposób zintegrowany ze steamem aby nie było tak, że po 2 dniach będzie każdy miał wszystko odblokowane. Co do BF3 każdy wie i wiedział, że nie będzie LAN a servery będą takie jak są bo się sprawdzają. Cheaterów na głównych serwach będzie bo zabezpieczenia na steam są do [beeep], nie ma adminów. A aby ich nie było cała gra musiał by być server side co jest nie wykonalne jak na razie. Ja tam poczekam na recenzje zagram u kogoś i się zobaczy co z zakupem.

  30. @Jonathan_Farmer z ust mi to wyjąłeś -.-

  31. Chwila bo ja się nie co zgubiłem, jeżeli MW3 będzie miało sieć lokalną co jest połączeniem między komputerami to jak będzie się mogło zalogować na STEAM który potrzebuje połączenie z serwerami STEAM które raczej nie są w sieci LAN.

  32. @Matison To chyba będzie działało na zasadzie MW2 czyli niby stawiamy „prywatny mecz” na „lanie” ale i tak trza być do netu podłączonym.

  33. @Aargh|Przeniosłeś się w czasie i pomyliłeś cyferki. W MW3 cheaterów będzie zatrzęsienie, a dopiero w MW4 się to[wg. obiecanek Bowlinga – przyp. tł.] zmieni.

  34. @Aargh – nie zwalalbym nawet czesci winy na VAC. VAC sam w sobie jest rownie skuteczny, co inne sposoby walki z cziterami. To co przesadzilo o tym, ze MW2 bylo pelne od cziterow to wlasnie brak adminow. Jakikolwiek by sposob walki z cziterami nie byl da sie obejsc zabezpieczenia, a skoro gry nie pilnowali admini to dalej byla juz wolna amerykanka.

  35. @Professor dokładnie. Wystarczyłoby, aby przydzielić team 10-50 osób z firmy, którzy grali by sobie cały dzień i po zauważeniu cheatera od razu go na miejscu banowali 4ever.

  36. Jestem w stanie kupić tą gre, ale pod warunkiem że nie ukarzą sie potem dlc a które w przeciągu roku wydam drugie tyle za ile kupiłem gre… |Przestałem grac w black opsa własnie przez dlc kosztujące jednak trochę pieniędzy, wszystko byłoby ok gdyby nie ich rozmiar. 3 mapy do multi i jedna do zombi? Proszę was. Gdyby nie głupota (?) graczy w kupowanie dlc do opsa, to zapewne w mw3 nie byłoby żadnych płatnych dlc. No ale jak 17 mln dlc poszło jak świerze bułeczki…

  37. Co do cheaterow to jesli beda permanentnie uzywac aima i no recoil’u to nawet vac bypass im nie pomoze.ale jesli beda robic tak jak np ja w cod 4 na niemieckich serwerach (granie z wh ,i strzelanie dopiero po wyjsciu przeciwnika zza sciany ,oslony,itd)to mala szansa ,ze ktos nie doswiadczony ich wykryje.

  38. @vicimickey – te wszystkie 'norecoile’ stracily sens przy CoD4. Od tej czesci w CoD praktycznie nie ma recoilu. @dusiciel11 – podobno na konsolach wlasnie jest caly team, ktory patroluje serwery i banuje cziterow stad tam nie ma takiego problemu cziterstwa w MW2 (tzn. nie tak powszechnego). Na PC, oczywiscie, wywalono dedyki, ale juz o wpuszczeniu kogos z uprawnieniami admina nie pomyslano…

  39. To z pewnością zrewolucjonizuje sieciową rozgrywkę w fps-ach.

  40. Bowling na Cod XP powiedział że w MW 3 zastosowali system recoilu tzn. że celownik przy każdej broni porusza się gdy nasza postać oddycha.

  41. Będzie demo MW3??

  42. Szczerze mówiąc to bardzo liczę na to że jednak rozgrywka LAN, jeśli się pojawi, będzie pełnowartościową odskocznią od rozgrywek online (tj. nie za pośrednictwem dedyków itp.) oddzieloną grubą kreską profilem lokalnym. Mam nadzieję ze nie będą to tylko czcze obietnice, w celu zagarnięcia kolejnej grupy przyszłych klientów. O słodka naiwności, zaskocz pozytywnie he he 😉

Dodaj komentarz