Call of Duty: Modern Warfare 3 – zwiastun „premierowy”. Lepszy od Battlefielda 3? [WIDEO]
![Call of Duty: Modern Warfare 3 – zwiastun „premierowy”. Lepszy od Battlefielda 3? [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/cb9976d8-6b09-48bb-b98e-91d041ad447e.jpeg)
Wczoraj mogliśmy podziwiać przygotowany z okazji zbliżającej się premiery zwiastun Battlefielda 3. Dzisiaj z kolei, na prawie dwa tygodnie przed debiutem gry, pojawił się "premierowy" trailer Call of Duty: Modern Warfare 3.
„Premierowy” zwiastun Call of Duty: Modern Warfare 3:
Lepszy od trailera Battlefielda 3?
Czytaj dalej
363 odpowiedzi do “Call of Duty: Modern Warfare 3 – zwiastun „premierowy”. Lepszy od Battlefielda 3? [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
@Racuch wszyscy więdzą że silnik BF3 jest lepszy od MW3
@Racuch|Ja. |Dlaczego? Bo grafika to nie jedyna rzecz za którą odpowiada silnik. |Silniki idTech to najlepsze silniki w historii gier komputerowych. Nie ze względu na wygląd gier opartych na tej technologii, lecz ze względu na ich mechanikę.
racuch !! Zaraz cie wyśmieją !! Co to ma być za pytanie ? A co do trailera to jest dobry ale Battlefield a 3 jest o wiele, wiele lepszy !! Napewno jest więcej akcji !!
Kurczę, przez chwilę zapomniałem, że mamy 2011, bo przysiągłbym, że to gra z 2007.
@IceColdKilla 1 zgadzam sięz tobą ;]
Choć wolę BFa to również nie mogę się doczekać kiedy dostanę MW3 w swoje łapska, bo czekam zniecierpliwiony jak to się wszystko skończy 🙂
Ja nie lubię rozwalać ścian, wolę precyzyjną rozgrywkę CoDa niż chaotyczno-spontaniczną rozgrywkę w BC2.|Swoją drogą, coś mało tych ścian do rozwalenia w BF3
@IceColdKilla1 – I Ty opierasz swoją opinię , że „coś mało tych ścian do rozwalania w BF3” na 2 mapach ? No to jesteś świetny… Wszyscy oceniajmy gry po jednej mapce !
IceColdKilla1 |A skąd ty wierz, że jest mało ścian do rozwalania w BF3 ?? |Jeżeli grałeś w becie i nie mogłeś wszystkiego rozwalić to przypominam że na czas bety silnik zniszczeń nie był włączony w 100%
@MrBulletproof : Masz racje – ludzie z Activision opracowali pierwszy działający wehikuł czasu o.O A trailer od BFa jakiś taki…ciekawszy…Samego MW3 sprezentuje sobie i bratu na święta dopiero, żeby trochę w co-opa pograć w przerwach od SWTORA (dla SP bym w życiu nie kupił, bo obejrzenie na yt zajełoby mniej niż obejrzenie Władcy Pierścieni na BD/DvD ;P)
Mówię:|@Racuch|W tej grze nie ma niczego do testowania.|Ten sam silnik na którym ci ludzie pracowali od wielu lat, który znają jak własną kieszeń. |Jedyne testy tej gry (odnoszące się do konstrukcji map, balansu broni i paru małych pierdółek) mogą zostać przeprowadzone przez kilkudziesięciu ludzi. Tutaj nie potrzeba wielu milionów graczy żeby dopieścić grę.
@IceColdKilla1 A ja wolę bardziej realistyczną gre w której nie liczy się refleks taki jak w przypadku „kto pierwszy zabije przeciwnika w ciasnym pomieszczenie używając gó….o akimbo dla idiotów…toż to noobtube więcej skilla wymaga na serwerach bez celowników …
@Racuch |Ja i zauważ że w MW kule przechodzą przez niektóre ściany gdzie w BF mogą bardzo cięnk ścianę zniszczyć, więc jest to prawie takie same działenie z tą różnicą że w MW ściana tam będzie a w BF nie
Oceniam po dwóch mapkach.|A także po trailerach i oficjalnych gameplayach na których widać, że albo ściany są niezniszczalne, albo ich destrukcja jest mocno osłabiona. |Nawet sam DICE potwierdził, że okroją destrukcję budynków, ale wy wiecie lepiej od nich xD|I wiecie co: to bardzo dobrze że jest mało ścian do rozwalania w BF3. Dzięki temu rozgrywka będzie dużo bardziej precyzyjna i skillowa.
MW3 pewnie kupię, ale trochę później gdy stanieje. Streszczę to tak, fajna fabuła=MW3, fajne multi=BF3.
A ja jak zwykle z innej beczki 🙂 Jestem mega zadowolony z tegorocznej konkurencji miedzy dwoma NAJLEPSZYMI FPS’ami 🙂 I jestem pewien, że oba są warte zakupu 🙂
@Wojt4ek – Jeszcze nie znasz fabuły BF3 a już wiesz , że BF3 będzie miało tylko fajne multi ?
Nie wiem jak wam, ale mi o wiele bardziej spodobał się zwiastun Battlefield 3, a nie ten…
Odpowiedź na nagłówek : Stanowczo NIE !
@Droth|Realistyczną grę? Mówisz o Arma albo Operation Flashpoint? To spoko, bo BF3 NIE JEST REALISTYCZNY. |Co kto lubi. Nikogo nie krytykuję za to jakie ma gusta. Jedni lubią żurek, inni lubią barszcz, i każdy ma „rację”.|Tylko nie myśl że popieram akimbo czy noobtube. Ja na to pluję, zostawiam to dziadostwo casualom. I tyle.
Ten glos od 14 sekundy to głoś Makarova czy mi się wydaje? Jestem ciekaw jak się skończy historia z mw2 która do połowy mnie nudziła. W multi pewnie kolejny raz to samo. Chętnie bym zakupił, ale nie mam ochoty kupować kilku DLC aby w 100% cieszyć się grą. Sądzę, że na PC-tach większy sukces osiągnie BF3, ale na konsolach to MW3 będzie na prowadzeniu.
@Racuch|BF 1942 wyszedł ROK WCZEŚNIEJ niż CoD. A dokładnie to w 2002. Pierwszy CoD to 2003.
mam dziwne wrażenie że redakcja ślepo stoi jednak za MW3, czy tylko mi sie wydaje ?|a trailer wygląda jakby był zrobiony przez moderów – fanów na podstawie 1 lub 2, w najlepszym wypadku jakby ktoś nie pamietał fabuły to mozna pomysleć że to tamte dawne gry
dzięki igor949 ;] dzięki tobie zaświtało mi w głowie. Skąd wiedzie że fabuła w BF3 jest lepsza niż w MW3 skoro jeszcze w tą grę nie graliście ? xD
Obie gry będą miały na pewno fascynującą fabułę z takim szczegółem, że MW3 stawia przede wszystkim na hollywoodzką widowiskowość, a BF3 na troszeczkę inny aspekt, którego tutaj nie opiszę ze względu na zbyt dużą (aktualnie) walkę pomiędzy fanami obu FPS-ów. Mimo to zaciekawiły mnie oba tytuły – mam już miesiąc temu zamówionego pre-ordera BF3 i może kiedyś skuszę się na CoD.
paveup – Tak , stoi ślepo za MW3 . Nagłówek chociażby na to wskazuje .
Eh niestety… mnóstwo brzydoty, już widać że grafika nie daje powoli rady…|@IceColdKilla1, BF3 realistyczny może nie jest, ale jest BARDZIEJ realistyczny niż MW3.|Chociaż racja, gry są totalnie inne. 😉 )
@Jarkusz – Właśnie nie wiem skąd oni to wiedzą . W chwili obecnej można tylko gdybać o co chodzi w fabule BF3 po nowym trailerze premierowym..
nie daje powoli rady* 😉 |Eh, sobota jest, wybaczcie 😉
A ja nienawidzę ludzi, którzy mają problem jak ktoś albo kuca (oczywiście w CS) albo używa jakichś broni, które denerwują innych (oczywiście CoD). Jest to kompletny idiotyzm wymyślony przez ludzi, którzy uważają się za nie wiadomo jakich PRO, a którymi wcale nie są. „Bez granatnika, G18, motaczy płomieni etc”. Ostatnio zjechano mnie jak psa za to, że łaziłem w CS 1.6 z AWP, a w MW2 z Barettą ^^ W dupach się tym ludziom poprzewracało. Po to bronie bądź zagrania umieszczane są w grze, żeby z nich korzystać 🙂
@F3AR |Jest jeszcze kwestia tego, czy broń jest przegięta. |A jak jest przegięta, a twórcy tego nie patchują, to należy wziąć sprawy w swoje ręcę.|Na przykłąd: gdyby na turniejach w CoD nie zakazano granatników i claymorów, to wszyscy używaliby tylko tych broni, co by totalnie zniszczyło esport w tej grze.
A ja zastanawiam się czy w BF3 nie będzie jak w BC2 że będziemy uganiać się za jakąś bombą i jakimś kolesiem ? A wy co o tym myślicie ?
@IceColdKilla1|Skoro nie dali do tego patcha w codzie, znaczy, że mają go głęboko w d… . |Tak jak powiedział F3AR też często się z tym spotykam, a nie zawsze jest to kwestią złego zbalansowania pomiędzy bronią.
Na początku nieświadomie kliknąłem na ten new, a chciałem na BFa3 pierw. Miałem wrażenie jak bym już to widział – zwiastun BF3…
A zwiastun wyszedł ładnie, bardzo porównywalnie z BF. Widać, że w kampanii będzie można liczyć na akcję i to w najczystszej postaci 😉 Szczerze? Choć kupiłem BF3 a nie MW3, to sądzę że właśnie kampania z tej części CoDa będzie lepsza. Tylko ogromnie szkoda brak muzyki od Hansa Zimmera 🙁 Ona przeniosła rozgrywkę z MW2 na nieco wyższy poziom. Pozdrawiam
Co do kampani single player w mw3 pewnie będzie to hollywodzki film akcji, a w BF będzie troszkę wolniej. Uważam, jednak że dalsza dyskusja nad kampaniami single player jest zbędna. Z czym się to je dowiemy się niedługo bo już za 7(BF3) i 16(mw3) dni. Każda z tych gier jest zrobiona pod inny sposób rozgrywki. W codzie chodzi o tępo a w bf o działania drużynowe na ogromnych mapach z wykorzystaniem pojazdów. Każdy woli co innego.
@piotrek578|Tak samo DICE miał w doopie przegiętego medyka w BC2.|Tak samo Blizzard miał w doopie przez długi czas przegięte jednostki w WarCraft 3 i StarCraft 2.|Można długo wymieniać.|Tak już jest, że twórcy chcą stworzyć grę która jest noob-friendly, a granatnik, claymory i cała masa innego badziewia jest stworzona właśnie dla casuali. |Ale jak chcemy grać na wysokim, turniejowym poziomie, to po prostu trzeba przerobić grę tak, by się nadawała do esportu. Tak zawsze było, jest i będzie.
@IceColdKilla1 Co do turniejów możesz mieć rację 😉 Bo to nie miałoby sensu, ponieważ jako tako umiejętności nie biorą góry nad szczęściem. Ale twórcy podczas testów powinni broń balansować tak, żeby było ok. Jak tego nie zrobią, to mogą ratować patchem. Ale zakaz gry na serwerze granatnikiem lub miotaczem płomieni nie powinien mieć miejsca.
@Orzeł – dokładnie. BF3 bardziej stawia na działania wojenne, które mają jakiś cel. W CoDzie chodzi o czystą akcję – bo to lubią Amerykanie. Będziesz miał cel, kilka zwrotów akcji i pełno skryptowych scenek z latającymi samochodami. Osobiście popieram BF3 bo grając w Armę lubię właśnie taką rozgrywkę co nie zmienia faktu, że może i single w MW3 będzie lepszy i kiedyś się skuszę na tą grę.
@Jarkusz – a my myślime że „no tak”
A mnie zastanawia, czemu nie mogą po prostu zrobić normalnej strzelanki jak CoD 1 czy 2. Nie wiadomo po co wklejają jakaś wyciągniętą nie powiem skąd fabułę (Black Ops to było jakieś nieporozumienie) i wmawiają że gracz ma czuć się jak w filmie itd… Najbardziej przeraża mnie to że już nawet w NFS czy Colin McRea Rally musi być nawet fabuła…..
0:04|O LOL|Źle jest data wpisana.|TO nie jest 11.8.11 tylko 11.11.11
boje sie kolejnego rozczarowania. Nie ukrywam, ze za kazdym razem czekajac na nowego CoDa licze na rozwoj w e-sporcie, a tak naprawde zatrzymalo sie na CoD4 i wcale sie nie dziwie (a moze to i dobrze)
@fiflak – czasy się zmieniają. W CoD 1/2 byłeś żołnierzem na polu walki – w 2011 roku jesteś aktorem na scenie.
@Armadillo zrobiłeś błąd xD
@PanMikez dobrze powiedziane ;]
Dobrze jest data wpisana. 11.11.11 to data premiery SKYRIM a w krajach anglojęzycznych date zapisuję sie odwrotnie. Najpierw miesiąc a potem dzień.
q| g
@Tom12q nie wiem jak u ciebie ale umnie jest napisanę 11.08.11
Niestety, to co się dzieje z grami to jakaś porażka… Zaraz ktoś pewnie powie że jak mi się nie podoba to żebym nie grał. Tak też zrobiłem, gram w nfs porsche 2000 i już stare i niestety niedocenione Kane & Lynch. Najlepsze jest to że w Bad Company 2 też była trochę wymyślona fabuła ale przynajmniej nie było w niej super herosów, ratowania świata na każdym kroku i głównego bohatera czubka (no bo jak inaczej nazwać bohatera Black Ops)….