Call of Duty: Modern Warfare – Ujawniono ostateczne wymagania sprzętowe

Call of Duty: Modern Warfare – Ujawniono ostateczne wymagania sprzętowe
Zmieniły się względem bety.

Na Battle.necie pojawiły się właśnie nowe wymagania sprzętowe Call of Duty: Modern Warfare. Warto się z nimi zapoznać, nawet jeśli braliście udział w becie, bo trochę się zmieniło. Przykładowo, jeśli wydawało wam się, że 150 GB wolnego miejsca na dysku, jakich potrzebuje pecetowe RDR 2 to dużo, niemiło się zdziwicie:

Wymagania minimalne:

  • Procesor: Intel Core i3-4340 lub AMD FX-6300
  • Karta graficzna: GeForce GTX 670 / GeForce GTX 1650 lub Radeon HD 7950
  • RAM: 8 GB
  • Miejsce na dysku: 175 GB
  • System operacyjny: Windows 7 lub 10
  • Konfiguracja zalecana:

  • Procesor: Intel Core i5-2500K lub AMD Ryzen R5 1600X
  • Karta graficzna: GeForce GTX 970 / GeForce GTX 1660 lub AMD Radeon R9 390 / AMD Radeon RX 580
  • RAM: 12 GB
  • Miejsce na dysku: 175 GB
  • System operacyjny: Windows 10
  • 25 odpowiedzi do “Call of Duty: Modern Warfare – Ujawniono ostateczne wymagania sprzętowe”

    1. Zmieniły się względem bety.

    2. COD:MW – 175 GB|RD 2 – 150 GB|GOW 4 – 120 GB|Kto dołoży więcej do wymagań na PC ?|Widać nowa generacja konsol będzie potrzebować jednak szybszych dysków, bo instalacja trwałaby za długo. Co i tak będzie w istocie pewnym czynnikiem którego nie ominą np. aktualizacje gabarytowych rozmiarów dla wypasionych gier.

    3. 175 gb xdddd

    4. Zapomnieli o Day One patch wazacym pewnie z 90 GB…

    5. Co oni tam pchają, że te CoDy aż tyle ważą?

    6. przy takim rozmiarze to ja myślę że cały świat w grze będzie można zwiedzić…

    7. I skąd te zdziwienie? 4K to już właściwie standard, stąd wszelakie tekstury są gigantycznych rozmiarów. Do tego dochodzi (podobno) bardzo rozbudowana i długa kampania + napakowany po brzegi multiplayer, z masą trybów (czyt. masą map) i voila!

    8. WHAT??? Ile gb?? ich powaliło? Współczucia tym którzy mają niskie łącze.

    9. Bad Company 2 też miał długą i bardzo rozbudowaną kampanię jednak nie ważył 200 gb….

    10. Dlaczego ten price wygląda jak bóbr?

    11. @cali Ta już widze te nowe konsole z dyskami ssd i pojemności 1tb. Przy takich grach to na tych nowych konsolach zainstalujemy 4 gry na krzyż i koniec, dysk pełny. Jak dla mnie to te nowe konsole powinny mieć minimum 4TB na start

    12. Co w tej grze jest takiego, że liniowa kampania + kilka map do multi waży więcej niż RDR2 – gra z otwartym światem i (strzelam) setkami, jeśli nie tysiącami systemów zarządzających symulacją świata? Bo na pewno nie przez grafikę, aż tak tyłka nie urywa, a RDR2 jest dobrze wyglądającą grą.

    13. Chcecie grać w 4k takie są koszty postępu Bój się boga ps5 i i ich 8K

    14. Połowa z tego to multi. Skoro ma mieć tyle trybów. Ale ja np Multi nie potrzebuję,a muszę ściągnąć całość :/ Jeszcze na Battle necie ,gdzie wszystko mi ściąga dwa razy wolniej.

    15. Jak tam i tak wolę sekiro

    16. @piterbro stary silnik graficzny, to jest ta sama architektura od Call of Duty 2 od 2005 roku, która bez przerwy jest jedynie łatana nowościami, ponadto pliki dźwięków, nie ma już większych możliwości kompresowania plików w tym silniku graficznym ale Activision nie zrezygnuje z tego co zawsze się sprzedaje. Wszystko po to aby jako tako wyglądało to na dzisiejsze standardy.

    17. @piterbro assety graficzne ważą w grach najwięcej, także zdziwiłbyś się. Dla mnie to powoli norma. Chcemy ładnych gier, to znajdźmy na nie miejsce. Dyski twarde drogie nie są.

    18. @Edward03051993|Jesli to jest stary silnik graficzny i ta sama architektura co w COD 2 z 2005 roku, to dlaczego nowy MW nie wystepuje na zadnej liscie gier z IW engine, pelno jest artykulow o tym, ze to nie jest stary silnik, a w sieci mozna znalezc wywiad z zatrudnionym w IW Polska gosciem, ktory opowiada o tym, jak go tworzono i ile pracy w to wlozono? CryEngine czy Frostbite sa IMO ladniejsze, ale obslugi fotogrammetrii czy ray tracingu uzytemu w MW4 silnikowi nie mozna odmowic.

    19. Rozpoczęcie się wszyscy. Już nie mogę słuchać tego narzekania na wszytko. Nie macie miejsca to kupcie sąd 1tb. Nie macie kasy ? To idźcie do pracy i kupicie sprzęt do grania. Nie chce wam się pracować? To nie grajcie .

    20. Gdyby to było MMORPAG to bym zrozumiał, ale w w grze FPS? …

    21. Coś czuję, że ten nowy silnik to padaka i aby to to jakoś wyglądało wrzucono nieskompresowane audio, a zamiast przerywników filmowych, to wrzucono prerenderowane filmy 4k.. Mogliby po prostu już zrobic aby w czasie jakieś cutscenki automatycznie otwierał się ActiTube i tam byłby wyświetlany przerywnik filmowy xD

    22. IMO tekstury o rozdzielczości 2K i wyższej powinny być ZAWSZE dostępne w formie odrębnej pozycji do ściągnięcia po zainstalowaniu „podstawowej” wersji gry. Przecież zassanie tych 150 i więcej gigabajtów zajmie wielu osobom bity tydzień – a i to przy założeniu, że komputer będzie działać 24 godziny na dobę i po drodze nie wystąpią przerwy w dostawie internetu. Jeżeli kampania w nowym CoD rozłoży się na typowe dla serii 6-8 godzin, konieczność poświęcenia kilku dni na samo ściągnięcie gry to jakiś absurd.

    23. Ogólnie miał być bf killer. Po zagraniu w betę, tego nie widać. Z zakupem poczekam na recki fanów, którzy powiedzą szczerze co jest do dupy a co nie. Ten portalik pewnie wystawi 8,5-9/10 jak zazwyczaj. Jeżeli samolot z killstreak dalej będzie zabijał ludzi przez dach to powodzenia. Największym minusem w becie był system zniszczeń a raczej jego totalny brak.

    24. CzlowiekKukurydza 10 października 2019 o 15:07

      @kalis22pl Będzie 8K na PS5 tak samo jak miało być 4K na podstawowym PS4.

    25. Na b necie ściąga mi się tak samo szybko albo i szybciej niż na steamie i innych platformach, więc z tym problemu nie ma, ale 175gb to jednak ogromna liczba… Słyszałem plotki, że w loot boxach mają być bronie, jeśli tak to podziękuję. W Infinite Warfare, dodatkowe bronie do kupna zniszczyły balans na multi, jak i również skórki do broni, które je polepszały :/

    Dodaj komentarz